Hyvän mielen ketju

eeella

Vauhtiin päässyt keskustelija
Ajattelin tällaisen aloittaa, johon voisimme kerätä yhdessä positiivista energiaa arjen keskelle!! Muihin ketjuihin, ihan syystäkin, aina nuita negatiivisia kirjoituksia tulee (huolia, ongelmia tms) Joten tänne kirjoittelemaan ainoastaan positiivista asioista mitä pitää myös arjesta muistaa löytää vaikka välillä olisi raskastakin!! Eikös vaan äiti kolleegat :)

Mä tässä olen huomannut että rakkaus/kiintymys vauvaan on kasvanut pienessä ajassa hurjasti!! Voisin vain pidellä pientä aarrettani ja pusutella, halia, hassuttaa häntä! Välillä tekisi mieli ottaa syliin vauva kesken unienkin kun on hän vaan niin kaunis ja suloinen!! Ihan meinaan välillä pakahtua onnesta ja tekisi mieli vaan rutistaa toinen halaukseen niin lujasti!! Onkohan tää jotain hormonaalista :D kaikki ne pienet sormet, varpaat, valloittava hymy, pallo posket..... :Heartred :Heartred tää äippä on ihan rakastunut ^^
 
Hyvä idea eeella :-)

Minäkin olen niin rakastunut omaan tyttööni. Pusuja ja haleja en säästele! On ihana tarkkailla kun tyttö oppii uusia asioita ja ääntelee aina uusilla tavoin. Jutellaan aina esim peilin välityksellä ja aina on tytölläkin asiaa :-) Rakastan katsoa tyttöä nukkuessa, leikkimatolla lelukaarta ihmettelemässä ja ihan koko ajan! Imetys on ihanaa ja siinäkin tytöllä on ne omat ilmeet, ääntelyt ja kujeet :-D
 
Me saatiin keskoskontrollissa puhtaat paperit, ja ollaan kehityksessä hyvin mukana.

Musta on ihana kattoo kuinka tärkee tytöstä on tullu isälleen. Kotona meillä menee hyvin, ja oon varma et tän lapsen saanti oli parasta mitä meille ja tähän hetkeen on voinu tapahtua :)
 
Rakastan tota mun pikkumiestä yli kaiken ja ensi sunnuntaina ovat hänen nimijuhlat ja sitten kaikki saavat viimein kutsua häntä nimeltä.

Ja sitten vähän toinen kiitollisuuden aihe: capsulo kahvinkeitin ja espresso. :wink
 
Onhan se ihanaa kun pieni alkaa kommunikoimaan :Heartred Hymyilee ja juttelee kovasti. Välillä kun on ihan puhki, pikkunen hymyilee niin södesti, että omat väsyt unohtuu (välillä ainakin :wink )Ja ihanaa on myös nämä aurinkoiset päivät! Kevät ja kesä tulossa! Välillä rankoista päivistä, tai varsinkin öistä, huolimatta tykkään olla kotona, ei oo töihin kiirus :)
 
Tääkin mamma pakahtuu rakkaudesta. Tänään oli isompienkin lasten kanssa tosi mukava hetki, kun pelattiin Muumi-peliä.
 
Mitään niin ihanaa en tiedä kuin sen miten oma rakas tyttö kääntyy katsomaan minua ja heti naamalle leviää mitä valloittavin hymy. Samoin se miten pikku kulta kaivautuu mun kainalooni yöllä tai pieni käsi etsii mut yöllä että voi tuntea äidin vieressään (nukutaan tehoimukaudella meidän parisängyssä kahdestaan) ja se kun pikku muru huokaisee onnellisena kesken maidon imemisen. Ja onko muuten mitään niin valloittavaa kuin vauvan kikatus.
 
Oi röpelö meinasi tulla meikällä ihan tippa linssiin tuosta pieni käsi etsii sinut jotta voi tuntea äidin vieressään-kohdasta!! :Heartred :Heartred *sniiif..*
 
:Heartpink Sitä tietää vasta nyt miltä tuntuu pakahtua onnesta. :Heartpink Kunpa nää hetket muistais aina.

Tekee niin mieleni mennä pusuttelemaan noi pikku palloposket puhki just nyt, mutten raaski herättää pientä. :Heartpink
 
Tää tunne kun jäbä on syönyt itsensä kylläiseksi ja nukahtaa poski tissiä vasten. Ja toi unimaiskutus!! En kestä
 
Tänään minut sai hyvälle mielelle se, että mies kiitti siitä, että jaksan olla hyvä äiti ja huolehtia kodista, kun hällä tosiaan menee työmatkoineen työpäiviin 10,5h päivässä. Lisäksi sain yllätyksenä hajuveden. Kyllä se on niin kiva kuulla, että saa arvostusta tähän kotiäitiyteen.
 
Eilen testattiin lainaan haettua rintareppua. Aivan hulvaton kokemus. Pikkunen murisi ja yritti koko ajan (paidan läpi) käydä tisseihin kiinni :D Aika hellyttävää ja hupaisaa :D Tarviipa kokeilla tänään uudelleen... Hihihii...
 
Tuli tänään niin hyvä mieli kun katselin tytsystä otettuja kuvia synnäriltä :Heartred mikä ihana pieni käärö hän olikaan :Heartred ruttusine sormineen ja varpaineen, täydellinen lapseni :Heartred tää mamma meinaa taas pakahtua onnesta ja rakkaudesta :Heartred sniiif... :')
 
Takaisin
Top