Huonovointisuutta

Ciciro

Vauhtiin päässyt keskustelija
Onko kuinka monella vielä oksentelua aamuisin/satunnaisesti päivisin?
Olen tällä hetkellä viikoilla 20+6 ja vieläkin oksennan aamusin ruuat pihalle ja satunnaisesti vielä päivällä ja illasta. Neuvolatäti ja lääkäri ei osaa asialle muuta tehdä kuin antaa vain sairaslomaa lisää ja lisää kun töissä ei pysty käymään (olen ammatiltani rekkakuski...) Ois kiva kuulla jos jollain muullakin ois samaa vikaa :eek:
 
Herttuatar Catherinella tais olla ekassa raskaudessa aika pitkään kestävä (aluksi sairaalassa hoidettava, kun niin huonossa jamassa Iltalehtien mukaan) pahoinvointi.

Tsemppiä! Kyllä se viimeistään huhtikuussa nää kaikki vaivat palkitaan. Sit tuleekin toisenlaiset ongelmat :)
 
Minä oksennan vieläkin satunnaisesti, viikkoja nyt 19+4. Pahoinvointi oli jatkuvaa 17. viikolle saakka. Esikoisesta oksennin puoliväliin saakka aamua iltaa ja aloitin saman homman uudelleen rv33. Jospa nyt välttyisin edes tältä. Mulla oksentaminen on ihan selkeästi nyt sidoksissa liian pitkään ateriaväliin. Yritänkin puputtaa koko ajan jotain.
 
Kerran oon käyny tiputuksessa ja sinä iltana oksensin kahta kauheemmin. Automatkat kyydissä on yhtä tuskaa kun pussi pitää olla aina saatavilla :sad001 Aamupala syödään vasta sitten kun on aamu kurnutus (liman ja röyhtäsyitten sekotus) käyty läpitte. Sen jälkeen syyään mikä ehkä vois pysyä sisällä... Alkaa vaan turhauttaa ku mihkää pääse ja kaupassa käyntiki välillä tuottaa tuskaa hajujen takia. Yöt kuitenni saan rauhassa nukkua :cat: