Tää ei nyt varsinaisesti liity raskauteen, mutta stressiä tämä aiheutta joten ehkä sen kautta.
Olen työpaikassa, jossa on töissä minä ja esimieheni. Meillä on käytössä kolmen viikon työvuorolista, joka sitten palautetaan jakson päätyttyä meidän toimistohenkilöille pääkallopaikalle. Listat tulevat sitten vielä sähköpostilla meille tarkastettavaksi, jos niissä on ollut poikkeamia.
Noh tänään tulivat taas listat tarkastettavaksi ja meidän molempien listat ovat siinä samassa sähköpostissa eli me molemmat näemme toistemme listat.
Esimieheni oli ollut pariviikkoa sitten poissa töistä kesken päivän muutaman tunnin eikä ollut merkannut sitä työvuorolistaan, vaan päinvastoin hän oli merkannut sille päivälle 30min ylitöitä. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun häneltä jää merkkamatta poissaoloja. Tämä asia ottaa päähän ihan he*****sti, mutta en keksi siihen ratkaisua. Tunnen oloni kyylääjäksi, jos huomautan asiasta, lisäksi esimieheni on sitä sorttia, että töissä voidaan olla sitten pari viikkoa mykkäkoulua tämän jälkeen. Enkä varmasti saa mitään omia menojani läpi, jos johonkin olisi tarve päästä lähtemään aikaisemmin saatika koko päivän vapaaksi.:banghead:
Olisi helpompaa, jos olisi enemmän työntekijöitä, mutta kun joudun väistämättä olemaan tekemisissä esimieheni kanssa joka päivä kun muita ei ole.
Itse olen minutilleen tehnyt kaikki menoni takaisin ja merkannut listaan.