Huhtikuun "yleispätevä" ketju

Huh huh! Leipomisurakka pulkassa.
Lentsikat-kakku tehty. Oli valmis yöllä klo 02.00. Tänään jatkoin aamusta klo 7.00, mutta jouduin vähän yksinkertaistamaan suunnitelmaa. Piirakat vaihtui pitsoihin ja tuulihatut suklaamuffinseihin. Lapset tekivät itse coctailtikut. Jee! Kyl tää tästä :)
Itse tuskin pystyn syömään muruakaan ja jauhelihanpaisto oli jotain niiiiiin kuvottavaa! Miten se haiseekin ihan raadolle??! Hyi!
Voi kun voisinkin teille lähettää noita herkkuja!! Niitä taas jää ja ne pyörii jääkaapissa päivätolkulla, ja mä joudun oksu kurkussa niitä haistelemaan.. Kunnes kyllästyn ja nakkaan roskiin. Tai jaan naapureitten lapsille :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Vitsit mä odotan että joku korkkaisi jo tuon 2015 vuoden!! Musta on niin kiva käydä lukemassa niitä ensimmäisiä plussauutisia :) Eiköhän sitä jo kuitenkin ole kasa odottavia joiden LA menee ensi vuoden puolelle....

Satru, huomasin sun trickeristä että esikoisesi täyttää tänään 17-vuotta, onnea hänelle ja äidille!! :)

HAUSKAA WAPPUA kaikille!! :dance011:smiley-bounce012
 
Jälleen moraalin harmaalla alueella. Ens tiistaina varhaisultra justiisa iltalypsyn aikaan. Pitäisi keksiä joku valkoinen valhe jolla olla pois ja korvata vaikka viikonloppuna. Työvoiman puolesta ei tuota ongelmaa mutta moraalisesti kylläkin. Inhoan valehtelua mutta totuuttakaan ei voi vielä tässä vaiheessa kertoa, varsinkin kun pienellä perällä tahtoo olla turhan pienet piirit. Toisaalta koen lieventävänä asianhaarana että voin kertoa asiasta ennen työharjoittelun loppua. Miten itse toimisitte?
 
Mäkin inhoan valehtelua jo ihan periaatteessa, mutta myös siksi, kun mä olen niin äärettömän huono valehtelemaan! :p Tässä nyt muutamalle tutulle kun olen jo raskaudesta kertonut, niin ainakin kolme on ilmoittanut jo arvanneensa. Mummokin arvasi jo pari viikkoa sitten, kun välttelin sen kysymyksiä :).

Mut toi hammaslääkäri on ihan hyvä idea, sopivan neutraali! Tai ihan vain lääkäri, ei työnantajalla ole tietääkseni oikeutta kysyä miksi menet lääkäriin. Mulla oli tänään neuvolalääkäri ja sanoin eilen pomolle vain, että lähden huomenna ajoissa, kun menen lääkäriin. Ei kysellyt mitään (tai sit sekin on jo arvannut!) :)
 
Sandy Kiitos! Tosiaan näin pääsi käymään! :) Mun tytär lähempänä aikuisuutta taas ja tää mamma itki koko päivän sitä, miten vuoden on vieriny ja kuinka fiksu ja nätti tytär mulla onkaan :grin Uskomatonta, että hän täyttää vuoden päästä jo 18-vuotta, ei sitä ihan heti käsitä. Onneksi itse ei tunne kuitenkaan yhtään vanhaksi vielä :)
 
Sustahan Satru voi tulla kohta vaikka jo mummo!!! :grin:p:grin Jos vaikka tää Iltatähti herättää vauvakuumen tyttäressä :wink
 
Sandy Hui kamala mikä ajatus! :grin Toisaalta mun systeri sanoikin että nyt vaan tytärkin paksuksi, niin voitte kulkea samaan aikaan mahat pystyssä :eek: Onneksi ei halua lapsia, vielä ainakaan :)
 
Takaisin
Top