Huhtikuun hulinat!

Salaisiin vaan heti kun ehdot täyttyy, siellä tosiaan on vilkkaampaa ja voi avautua vähän rennommin mielin :wink
Ite en enää ehdi tätä julkista puolta niin edes seuraillakaan. Silloin tällöin, mut ei ehi lukea ja kommentoida molempia puolia kuitenkaan.

Just oottelen että tulis kuukausi täyteen, oon kuitenkin vasta puoltoista viikkoa vaiko kaks ollut täällä.. :grumpy:

Mutta juuh.. nuha tuli, pää turvonnu ja selkää jomottaa. Onneksi alkoi kahden päivän vapaat :) Kunhan nyt ei vaan yskä tulis tai kuume nousis. Nuhakin on jo ihan peestä kun ei mitään sumutteita voi käyttää..

Näkeekö jostakin, kuinka monta viestiä on lähettäny? Ja sen lisäksi piti olla kuukausi rekisteröitymisestä ja vielä jotain muuta?

Selaimen kautta näkee oman profiilin kautta (en tarkalleen muista, mitä kautta, kun pääasiassa olen sovelluksen kautta aina). Sovelluksesta en tiedä näkeekö o_O ja sitten päästäkseen salaiselle, niin nimi on oltava tuolla lasketut ajat listalla :

Selaimen kautta: Laita kursori ylhäällä oikealla näkyvän nimimerkkisi kohdalle, ja kun siitä avautuu valikko, klikkaa sieltä linkki "Profiilisivusi". Nyt näet vasemmalla avatarisi alapuolella mm. liittymispäiväsi ja viestimääräsi foorumilla.

Tosin sitä en tiedä mistä näkee montako viestiä on lähettänyt nimenomaan täällä syyskuisissa, jos se määrä oli nimenomaan täällä se vähimmäismäärä.

Tässä nyt vielä ohje tuolta ketjusta jossa asiasta on kerrottu :) :

Ennen kuin pääset ryhmään mukaan sinun täytyy täyttää seuraavat kriteerit:

- Sinulla on nimimerkki.
- Olet kirjoittanut lasketun ajan ryhmässäsi yli 30 viestiä. (Myös vastaukset ketjuihin lasketaan.)
- Olet ollut Vau foorumin jäsen yli kuukauden.
- Sinut on listattu lasketun ajan ryhmäsi lasketut ajat -listaan (odotusaikana).
- Sinun tulee postata salaisessa ryhmässä vähintään 10 postausta kuussa. Ryhmä on tarkoitettu aktiivisimmille käyttäjille, joten vähemmän aktiiviset käyttäjät poistetaan ryhmästä.

Harmillista,että tuolla salaisessa ryhmässä on tuo minimi postaus määrä. Mitä se ketään haittaa kui paljon tai vähän joku kommentoi asioita?

No mie kyllä sikäli ymmärrän tuon minimipostausrajan tuola salaisella puolella. Sielä ainaki ite oon aatellu, että kehtaa vähän avoimemmn avautua, kun kuka vaan ei pääse lueskeleen, niin ei ehkä oo kiva, että sielä joku vaan pällistelee niitä juttuja ilman, että ite osallistuu?

Nimenomaan toi minimiraja on hyvä, että ei tuu vaa ihmiset stalkkaamaan..Kuitenkin paljon henkilökohtaisempia asioita tuolla salaisella puolella jaetaan ja on mukava et sit muutkin jakaa omia juttujaan. Ja kymmenen viestiä kuukaudessa on tosi vähän, et jos ei oo aikaa niitä kommentoida, niin kuinka sitten lukea?

Juurikin niinkuin plussapallero sanoi. 10 postausta kuussa on todella vähän, ja salaisen puolen idea on se, että siellä saa jakaa arempiakin asioita kuin täällä missä kuka tahansa voi käydä lukemassa näitä juttuja. Voi luottaa siihen, että juttuja lukee sellaiset ihmiset jotka myös antaa itsestään muille, ei vain lueskele juttuja.

voip olla, mut tuskinpa kukaan joka sinne omalla nimellään mukaan tulee stalkkaa ketään. Ja voihan sitä kuka tahansa kirjoittaa sinne juuri niistä asioista mistä itse haluaa kertomatta kuitenkaan itsestään kovin henkilökohtaisia asioita.

Itse olen sitä mieltä, että on myös helpottavaa saada purkaa todella henkilökohtaisiakin asioita tuolla salaisella puolella niin, että tiedän ketkä niitä juttuja lukevat. Jos kokee tässä asiassa suurta vääryyttä niin neuvoisin olemaan yhteydessä ylläpitoon.

Mä tykkään siitä salaisten puolesta, koska juuri kun siellä on "tietty" porukka, jotka kaikki kirjoittelee yms. Julkisia voi mielestäni seurailla kommentoimatta, mutta salaisella ei tuntuisi kivalle semmoset pelkät lukijat.. ja 10 viestiä kuukaudessa ei kyllä paljon ole :)

Nimenomaan! Säännöt on jokaisella tiedossa, jos ne ei miellytä niin voi pysyä täällä yleisellä puolella. Itsekin olen sitä mieltä, että on vapauttavaa saada kirjoittaa avoimemmin, ilman pelkoa siitä että juttuja lainataan esimerkiksi vaun artikkeleihin. Mutta niinkun muutkin aikaisemmin totesivat, haluan että muutkin antavat itsestään jotain, eivätkä vain lue.

Eipä täällä asiasta herneitä nenään ole vedetty. Enkä rajoituksien vuoksi salaiselle puolelle olekaan tulossa. tätä nyt vain kiinnostaa lukea asioista ja ilman, että annetaan ukaaseja ryhmästä ulos sulkemisesta tms. "Ääneen" vain tässä ajatuksistani kerron. :)

Mulle on riittänyt yleisen puolen keskustelut koska täälläkin tulee hirveen paljon kaikkee infoo :) ehtis varmaa muuta tekeenkään jos vielä salaiselle liittyis :D enkä ole edes seurannut täyttyisikö ehdot. mutta minusta on hyvä että salainenkin ryhmä on olemassa :)

Eikös se ole idea, että tuo salainen puoli on juuri niille aktiivisille käyttäjille, jotka kirjoittelevat enemmän ja samalla jakavat itsestään ehkä enemmän. Se 10 viestiä/kk tulee kyllä helposti. Niille, jotka haluavat enemmän vain lueskella juttuja tai eivät muuten ole kovin aktiivisia, niin tämä julkinen puoli on varmasti ihan riittävä, koska juttua riittää täälläkin :)

Takaisin