HUHTIKUUN hulinat

Tekipäs uinti ilen hyvää. Niin henkisesti kuin fyysisestikin. Vois kokeilla alkuviikosta ihan yksinki käydä. Harmi vaan että kivut palas heti ku palasin kotiin...

Väsymystä ja huonoa oloa täälläkin havaaittavissa. Onneks ei mitään oksentelua mutta sellasta kuvotusta kuitenki.
 
Mä kans suunnittelin et huomenna vois käydä veisijuoksemassa taas. Piristää kummasti omaakin mieltä kun vähän pääsee liikkumaan
 
Mä olen kans tänään ihan totaaliväsynyt. Harkkasupistuksiakin tullut ihan urakalla. Mitenkähän noi loput kaks viikkoa jaksaa töissä... onneks tässä on tää pieni pääsiäisloma.
 
Ihanaa, jos joku pääsee vielä käymään lenkillä! Tekis mieli liikkua paljon enemmän, mutta eipä tässä kävely ainakaan onnistu mitenkään, kun pissahätä tulee viimeistään vartin sisällä ja pidempi kävely tuntuu epämukavalta vatsassa. Uinti sentään on vielä jees. Muuten uudelleensynnyttäjät, kuinka pitkään olette uimassa käyneet? Siihen kysymykseen ei koskaa tunnu saavan hyvää vastausta...
 
Jes, sainpa sitten flunssan jälkitautina jonkin sortin korvatulehduksen. Ollaan vieläpä reissussa ja on pyhäpäivä! Onneksi miehelläni on silmätulehdus jälkitautina, joten sain ystävälääkäriltä ohjeen laittaa niitä samoja antibiootitippoja kipeään korvaan. Katsotaan josko menis näin helpolla ohi, tabletteina en antibiootteja haluaisi nyt syödä ellei ole pakko!

Ja meillä taas peitto heiluu lähes normaalisti, enemmän se on kiinni miehen työstressistä kun raskaudesta. Minä kyllä haluaisin enemmänkin rakastelua, mutta minkä sille voi jos toisella ei samalla lailla sytytä syystä tai toisesta!
 
Pakko tulla hehkuttaan vaikka varmasti vielä tulee takapakkiakin mut meillä poika nukku koko viimeyön ilman tuttia.. :) Päivisin ei oo syöny yli puoleen vuoteen muuta ku kipeenä mut nyt yritetään päästä yö tutistakin eroon ennen uutta tulokasta.. Pari edellistä yötä menny niin et nukahtanu ilman ja nukkunu 4-5 tuntii ilman ja sit heränny huutan tuttii mut viime yönä ei heränny huutamaan tuttia.. Normaalisti kyllä nukkuu sen 11-13 tuntii heräämättä mut nyt tää tutti vierotus käynnissä..
Oi ku jatkuiskin näin ettei enää kaipais tuttii.. :) Poika täyttää ensviikolla 2.v
 
Mä muistelisin kuulleeni että viimeisellä raskauskuukaudella ei suositella uimista, kun paikat alkaa pehmenemään/aukeamaan, ettei tulisi mitään tulehduksia tai pääsisi bakteereja kohtuun tm... Korjatkaa kenellä parempaa tietoa...:). Meillä on lähiuimahalli rempassa, joten itse ei ole tullut kyllä lähdettyä uimaan pitkään aikaan...
 
Joku tuonne kirjoitteli poksumis ketjuun kuinka viikot menee nopsaan ja se on aivan totta. Kuka sano että odottavan aika on pitkä? Vaikka tässä jo monta viikkoo sairaslomalla ollut kotona niin kyllä ne viikot vaan menee. Tuntuu ettei kerkeä kaikkea tekemäänkään valmiiksi ennenkuin vauva jo tulee! :O Tää alkuvuosi on mennyt ihan hurjaa kyytiä. Voihan olla että viimeiset viikot menee hitaasti, varsinkin jos tyyppi antaa odotuttaa itseään ;D
 
Joo mulle sanottiin esikoista odotellessa et ei saa enää loppuraskaudessa uida ku voi tehä just niin kun Jiikoo sanoi..
 
mun mielestä ekaa odottaessa, kun kyttäs jokaista uutta vaihetta, niin aika kulu tosi hitaasti. nyt taas kun ei oo ehtiny liikaa miettiä, niin on kyllä tuntunu menevän aika nopeesti ja helposti(!?) tää homma. varmaan kun ei oo mitään odotuksia siitä et pystyis syömään, nukkumaan tai käymään jossain :D

tosin ne on ne viikot siinä lasketun ajan ympärillä jotka eniten tuottaa tuskaa, sillon varmaan alkaa mullakin hermo mennä. et pahimmillaan vielä 9 viikkoa, helpoimmillaan enää tyyliin 4 viikkoa.
 
Ensimmäisen raskauden loppumetreillä eniten otti kaaliin toistuvat (hyvällä tarkoitetut) kyselyt joko syntyy, vieläkö olet yhtenä kappaleena.. Saa nähdä miten tällä kertaa, oli kyllä tarkoitus lasketusta ajasta mainita vain epämääräisesti "toukokuun lopussa", mutta niin sitä vain on tullut sanottua ihan päivämäärä, vaikka tuskinpa tämäkään laskettuna päivänä syntyy.
 
Ihmiset ei vaan sitä tajua että harva sieltä just laskettuna syntyy, puhelin kiinni ja neljän seinän sisällä ne viimeset päivät nii ei tuu kellekkään paha mieli. ;D
 
de943270fe5c4b484b255f58b8e6c411
 
Oltii eilen kummitytön synttäreillä ja oltii kahvipöydässä ni meidän likan kummisetä kysyi et tarttetaanko sitteriä ja totesin ei et meil on jo esikoisen vanha. Vähän kattoivat tän kummisedän sisko ja äiti sillee WTF ootko sä raskaana :D Oli vissii hyvin valittu mekko kun ei se huutanut et MÄ OON RASKAANA :'D
 
- Milloin teille tulee lapsia?
- Te ette siis halua koskaan lapsia?
- Esikoispoikaako sitä odotetaan?
- Joko se kohta syntyy?
- Ai, teitte nyt heti toisen, onko se nyt poika?
- Eikö sen pitänyt jo syntyä?
- Jokos sitä nyt on poika tilattu?

Tässä raskaudessa ei vielä olla "joko se huomenna syntyy" - vaiheessa. Ihmisten kysymykset kertoo enemmän niistä ihmisistä, kuin että olisivat oikeasti kiinnostuneita tai onnellisia meidän perheen puolesta. Onneksi kysymysten esittäjinä on useimmiten joku nobody ennemmin kuin somebody.

On ollut myös jännä huomata, kuinka mies pöyristyi viimeisimmistä sukupuoliuteluista. Hän avautui myöhemmin aiheesta mm. sanomalla, että on onnellinen tyttövauvasta ja että kun jo tietää miten tyttöjen kanssa toimitaan. Aika helppo hurmata mut tuollaisilla kommenteilla.
 
Tehdään viimeisiä seikkailuja kahdestaan (vaikka onhan tuo kolmaskin tuossa jo varsin eläväisesti läsnä :happy: ). Tänään ajetaan Hankoon lounaalle (asumme siis Tuusulassa) ja huomenna käydään leffassa Helsingissä. Oiskohan viimeinen kerta hetkeen kun käydään yhdessä leffassa...
 
Mäkin ajattelin että täytyy tehä kyllä vielä kaksistaan jotain kivaa, nyt kun mäkin oon viikonloput kotona kun ennen olin vaan töissä niin harvoin tuli tehtyä mitään. Meillä on vuosipäiväkin vappuaattona niin vois tässä joskus mennä elokuviin ja syömään. :) Sit meneekin joo hetki varmaan et tulee lähettyä kaksin mihinkään :D
 
Muistaa ne ihmeelliset hetket ekaa kertaa äidiksi tultuaan... kun kävi kaupassa yksin. Pikkuisenko outoa. Kun perusarki on sitä, ettei vessaankaan pääse yksin.

Nykyäänkin vaikka lapset on jo melko isoja, tulee vähintään yhdelle asiaa äidille mun ollessa vessassa tai suihkussa (yleensä aina alapesun aikaan jonkun pää ilmestyy kylppärin oven väliin).
 
Se on kyllä kumma et miten sitä asiaa tuleekin aina just sillon kun menee vessaan :angry1; Mä en kertakaikkiaan ymmärrä mikä siinä on :D Tosin äitini ihmettelee samaa, koska todella usein onnistun soittamaan hänelle just kun hän on vessassa :DD
 
Takaisin
Top