Huhtikuun hulabaloot

Huhhuh mikä yö takana. (Varoitus: yököttävää tarinaa!)

Esikoinen sairastui elämänsä ensimmäiseen vatsatautiin ja oksensi torstaina minun syliini illalla. Kerkesin antaa lapsen isän syliin että pääsen siivoamaan ja vaihtamaan vaatteita, niin eikös poitsu oksentanut isänsäkin päälle.

Eilen oli fiilis vielä ihan hyvä ja kerkesinkin jo toivoa että säästyin taudilta. Mies soitti illalla töistä, että oli alkanut oksentamaan rajusti töissä ja nyt itse heräsin aamulla 04 siihen että kaikki tulee ylös/läpi.
Huhhuh, ei tälläistä olekaan vähään aikaan ollut. Ei pysy vesikään sisällä kauaa.:hungover:

Kaiken kruunaa vielä tää raskauden aiheuttama ponnistuksessa tuleva virtsankarkailu.
Alkoi itseänikin naurattaa vessassa aamulla, kun ei tiedä miten ois siellä ollut.

Nyt olen saanut pidettyä maitohappojuomaa jonkin aikaa sisällä, toivottavasti alkaa auttamaan. Esikoisella onneksi sentään on oireet jo helpottaneet.
 
Isyydentunnustushan on tosi simppeli. Meillä terkka sanoi täyttävänsä lomakkeet, viimeksi täytti lastenvalvoja (vanhan lain aikaan). Sitte vaan allekirjoitukset. Toki siinä kysytään ollaanko samaa mieltä isyydestä ja onko mahdollista että isä voisi olla joku muu. Samoin äidiltä kysytään että haluaako antaa yhteishuoltajuuden isälle, jos/ kun samalla tehdään yhteishuoltajuussopimus.

Voimavaroja meidän kunnassa ei oo koskaan kyselty missään muodossa neuvolassa...ainakaan meiltä/ minulta.
 
Takaisin
Top