Huhtikuun höpistelyt

Missäs kävit?
Kiva kuulla noita kokemuksia ja, että muutkin käy.
Antoiko painoarviota teille?
 
Kävin Lahden Perhe Artessa, kun sattui olemaan aika vapaana. Antoi painoarvion ja esitteli käyriä, olisko ollut joku 670 g tai jotain vastaavaa. Arvioitu syntymäpaino 3660 g, mutta noihan muuttuu vielä paljon matkan varrella.
 
Jees, helsingin arteen menen itsekin, kunhan päätän koska ja mikä ultra :D
 
Mikä appsi olisi paras siihen, että ottaa viikkokuvat masusta ja laittaa raskausviikot siihen? Mulla on nyt Baby Story käytössä mutta siinä se viikot + päivät on vähän kököt. Tai sitten mun pitää muuttaa viikkojen esitystapaa :)
 
Ai millä tavalla siinä on kököt viikot? Mulla ei oo kuin preglife, mut ois kiva saada joku muukin, just semmonen kivempi :)
 
Siinä on säätämistä jos laittaa vaikka että 22 weeks + 0 days kun kaikki pitää säätää ja mitoittaa erikseen mutta ehkä mä pääsisin helpommalla jos laittaisin sen sijaan vain että 23 weeks. Tai vain 22 + 0. Ehkä oon tehnyt tästä vain liian vaikeeta itselleni :woot:
 
Meidän 6v. Poika on maailman suloisin, hyvätapaisin, sydämmellisin, kiltein...nyt sit tyttö tulee..jotenkin olen ihan siinä uskossa, et sen on pakko olla tosi vaikea tuon helpon pojan jälkeen...mut ihana kyllä kokea kummatkin [emoji4]
 
On kyllä mukava kokea kummatkin. Tän raskauden perusteella ja muunkin niin jää kyllä mun viimeiseksi.. Ni kiva, kun saa kummatkin
 
vielä tänne ehtii..

hei, olisko kellään vinkata hyvää / kivaa sokerointi paikkaa uudeltamaalta?

Mä olen tähän asti sokeroinut itse, mutta nyt en enää näe tonne alas :arghh::banghead::joyful:
 
Karvaongelmaa täälläkin. Hirveen vaikeeta enää vahailla itse, joten olen delegoinut sen tehtävän miehelleni :) Ei se nyt hyvin mennyt ekalla kerralla, mutta nyt se sujuu häneltä ihan ok

Sikiön painoarviota olen käynyt ultrailemassa, ihan vaan mielenkiinnon vuoksi. Tasaisesti näyttää kasvavan. Tämä yksilö on kyllä niin vilkas, että olen ihan väsynyt välillä siihen riehumiseen. Tuntuu ettei se lepää koskaan. Hapenkuljetuskapasiteetti on selvästi laskenut ja rautaa pitäisi ottaa joka päivä. En vaan millään tahdo muistaa..

Mä olen nyt ollut pari viikkoa kotona ja mun on pakko sanoa, että mä kaipaan mun työtä ihan hirveästi. Toki tajuan ja huomaan sen, että ei ne vikat viikot enää helppoja olleetkaan tän vatsan kanssa. Kotona saa levätä silloin kun siltä tuntuu ja kivahan se on. Olen lievittänyt työtuskaa tonkimalla pihaa ja aitaamalla vähän uutta laidunta. Hidastahan se on, mutta eipä sillä kiire olekaan.

Äitiyspakkauksen laitoin hakuun noin viikko sitten. Mukava olis päästä purkamaan ja penkomaan sitä. Musta tuntuu ihan hassulta ja tosi ihanalta, että mun mies odottaa ihan innoissaan sitä äitiyspakkausta Eilenkin se kysy että joko se tällä viikolla tulee sitten. Hän on myös hankkinut vauvalle paljon vaatteita ja kaikenmaailman kiikuttimia.
 
No mä olen itse ultraillut omalla työpaikalla, tai sit kollegoista joku on ollu nyt apuna. Maha on jo niin iso että itekseen luotettavien mittojen ottaminen on jo haastavaa. Nyt en ole kyllä käynyt kun loma alkoi. Mulla on myös ollut kaikissa aiemmissa raskauksissa raskauskolestaasi, jonka takia seurannat on muutenkin hyvin tiiviisti. Jokaisella polikäynnillä otetaan ktg käyrää ja ultrataan sikiö ja istukan virtaukset.
 
Takaisin
Top