Huhtikuun höpistelyt

Jokos teitä on vedetty aprillinenästä? Tai ootteko itse ehtiny huijata?:grin Itse menen niin helposti lankaan varsinki isännän jutuissa, että onneksi on työpäivä!:shifty::p

Eilen kävin piiiiitkästä aikaa uimassa, oli kyllä lenkkeilyyn verrattuna mukavaa eikä harkkasupistellut kuin vasta kotona.. Mutta vitsit mikä työ päästä sinne! Etsit uimapukua puoli tuntia ja muistat jättäneesi sen vanhempien luo, seuraavaksi etsit uimalasit, pakkaat kaikki mahdolliset purkit ja purnukat sekä pyyhkeen jne.. Samassa ajassa olisit jo käyny lenkillä!:dead: Sitte ajat vanhempien luo, kävelet pihasaunalle ja kaadut selälles.. Ekana ajatus vatsassa ja tuntemuksissa, mutta kaikki ok.. Tänään vaan on selkä tosi jumissa, johtunee sekä kaatumisesta että uinnista..huoh.. Mutta kyllä laittaa pelästymään kaatumiset ihan toisella tavalla kuin ennen!!o_O Onneksi viedään viimeisiä liukkaita..
 
Täällä tänään toista kertaa uimassa. Iha yes, mutta iskias ei tykkää yhtään .

Mä olen niin antiaprilli ettei mitään rajaa..
 
Mä oon käyny kerran viikossa vesijumpassa. Muuta säännöllistä liikuntaharrastusta mulla ei nyt olekaan. Tuo on tuntunut yleensä ihan hyvältä, vaikka vähän mietinkin, että tuleeko siinä tehtyä liikaa vattalihaksilla.
 
Eikö noissa vatsalihaksissa oo vähän sama kun muussakin, eli niin kauan kun tuntuu ookoolta ni voi jatkaa? Mulla ainaki heti kuittaa, jos liike ei ole hyvä... Reippaat kävelylenkit alkaa viimeisellä kilsalla oleen jo aika hitaita eikä koiran pysähtely haittaa yhtää :rolleyes: uintia ajattelin tilalle.. Mutta sitä rasvailun määrää uinnin jälkeen!:yuck: Meinaa muutenkin olla iho ihan rutikuiva niin kloori ei tee gutaa...
 
Lidlissä tänään luomupuuvillaisia vauvanvaatteita myynnissä ja pyhästi lupasin itselleni ja lompakolleni, etten enää hamstraa pieniä nuttuja kun niitä jo on ja paljon on vielä tulossa... No kummasti kuitenkin aamulenkillä löysin itseni Lidlistä!:bag::facepalm::joyful: Oli niin söpöjä! :shy: Muutama tyttövärinen lähti siis mukaan.. Tässä vaan käy pian niin, ettei kaikkia ehdi edes käyttää, jos tyllerö on kova kasvamaan! :rolleyes:
 
Täällä otetaan vastaan ylimääräistä osto intoa ja pesänrakennusviettiä!
Edelleenkään en uskalla mitään ostella vaikka vkoja 25 -_- että oon hölmö :banghead:
 
Esper: Et ole tyhmä. Ehkä se tulee vielä jossai välissä. Itsekään en koe olevani ns "suurilla viikoilla", ehkä sitten, kun keskosraja on ylitetty :D
 
näilläkin viikoilla pitäisi hengissä selvitä, tytöt ainakin.
Ite tulin vkolla 28.. et ehkä sit ku siellä ollaan niin uskaltaa.

Eipähän tule hamstrattua :)
 
Meillä esikoisen vaatteet on kaikki tallessa ja ei ihan 100% luotto oo tyttöveikkaukseen niin hirveesti ei uskalla pinkkiä enempää ostaa. Mutta kaikki tarvikkeet on kuitenkin hommattu mitään ylimääräistä ei kyl hamstrata, että vaunut, kaukalo ja vauvakeinu on ja niillä pärjää. :) Esikoiselta on mobilet, leikkialusta, pinnis ja muut vauvalelut ym tallessa myöski :)
 
Mulla oli ihan kaikki tavarat ostettu viikkoon 17 mennessä ja vaatteet pidemmällekkin viikkoon 22 mennessä kun sain tietää sukupuolen. Vauvan huonekkin oli maalattu ja sisustettu tuolloin alustavasti. Tunne on ollut lähinnä leppoinen kun ei ole enää tarvinnut aatella mitään hankintoja.
 
Kyllä, mulla oli esikoisesta myös 17+3 kaikki hommattu ja nyt viime viikolla saapu vikat tarvikkeet meille. Ihanaa todellakin, kun ei tarvi stessata tarvikkeista ja kaikissa on synnytystakuukin kaiken varalta.
 
En minäkään ole muita kun noita vaatteita hankkinut.. Ajatuksella, että pääseehän noista eroon jos huonosti kävisi..:oops: Vaunukaupoille suunnataan pian ja turvakaukalo ostetaan käytettynä työkaverilta, kun sen verran on rahaa.. Taloudellisesti tiukat kuukaudet laittaa jarruja!:bored: Eikä kyllä muutenkaan vielä ihan hirmuista hankintavimmaa ole, kaiken ehtii kyllä..:) Yksi tuttu hankki kaiken vasta synnäriltä kotiuduttuaan, kun muutamilla vaatteilla ja äippiksen laatikolla pärjää ekan viikon!:joyful: Pessimisti ei pety jne..
 
Mä ajattelin kans parin tunnin päästä suunnata Lidliin... :D
Onkohan vain enää?:shy: Meillä oli aika tyhjää jo ysin jälkeen.. Toki siellä taitaa ainakin kaksi hlökunnasta odottaa ja ottavat ns. parhaat päältä..o_O
 
Eikö noissa vatsalihaksissa oo vähän sama kun muussakin, eli niin kauan kun tuntuu ookoolta ni voi jatkaa? Mulla ainaki heti kuittaa, jos liike ei ole hyvä... Reippaat kävelylenkit alkaa viimeisellä kilsalla oleen jo aika hitaita eikä koiran pysähtely haittaa yhtää :rolleyes: uintia ajattelin tilalle.. Mutta sitä rasvailun määrää uinnin jälkeen!:yuck: Meinaa muutenkin olla iho ihan rutikuiva niin kloori ei tee gutaa...

Vähän noin oon sitä itekin koittanu järkeillä, että kai niitä vatsalihaksia saa kuitenkin hyödyntää, jos siitä ei tunnu olevan haittaa. Mutta tuo ihon kuivuminen on tosiaan huono puoli! Mullakin on jo muutenkin iho ihan karheena.
 
Joillakin kuulemma iho rasvoittuu raskausaikana ja tukkaakin saisi pestä useammin..ei täällä! :meh: Ennestään kuiva iho on viäki kuivempi...
 
Aika hyvin oli vaatteet menneet mutta ostin sit kolme paitaa kolmessa eri koossa, ja kahdet mätsäävät kollarit. En yhtään tiedä tuleeko meillä olemaan liikaa vaatteita mutta ei noita vaan voi vastustaa. Ja on tää sellaista esikoisen äidin terapiaakin, hypistellään vaatteita kun vauvaa ei vielä saa syliteltyä. Yksi paidoista on valko - siniraidallinen ja se oli pakko ottaa kun mulla ja isimiehellä on samanlaiset [emoji3]
 
Mä en jotenkin osaa innostua ostamaan mitään. Esikoisen vaatteet ja tavarat jälkellä. Kaikki on tosin hyvin tyttömäistä ja nyt ennustivat poikaa. Tuntuu kamalalta sanoa, ettei poikien vaatteet ole musta yhtä söpöjä kuin tyttöjen... en tiedä, miten saisin itseni valmistautumaan vauvan tuloon. Pitkään ja rajuna jatkunut pahoinvointi vei kaiken ilon tästä hommasta enkä millään ole löytänyt sitä uudelleen. Odotin vaan, että sieltä tulee toinen pieni prinsessa meidän perheeseen ja nyt on pasmat sekaisin. Kertokaa kaikki poikien äidit, miten ihania ne on...
 
Mulla oli Tasse vähän sama tilanne itsellä aiemmin. Meillä esikoinen on tyttö ja sitten kun sain tietää odottavani poikaa, menin jotenkin vähän sekaisin. Sitä oli niin elänyt tyttövauvan äitinä, että en oikein osannut edes ajatella, että poikiakin vois tulla :wideyed: En oikein ostanut mitään vaatteitakaan, kun tosiaan useimmat näytti vain tylsiltä ja niin tekemällä tehtyjä poikamaisiksi. No, poika sitten syntyi ja äkkiä kyllä karisi mitkään sukupuoliajatukset. Tällä tarkoitan sitä, että eihän sillä sitten mitään merkitystä ollut, kumpi sieltä tuli, se oli se vauva, joka meille pitikin syntyä. Toisaalta kun aikaa alkoi kulua, oli kyllä vaan aivan ihanaa kun tuli pikkumies taloon :happy: Mitenkään poikamaisesti tai tyttömäisesti en yritä heitä kasvattaa, poika on perinyt siskonsa pinkitkin vaatteet. No, ehkä ne hempeimpiä ja hameita ei hänelle ole puettu, ainakaan kodin ulkopuolelle mentäessä. Hyvin se menee!
 
Takaisin
Top