vastavirrassa
Asioista perillä oleva
Se on huhtikuu jo, enää toukokuu välissä ja sitten on jo kesäkuu! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
voi miten jännää!!! Olen ottanut melkeinpä elämäntehtäväkseni selvittää ammattilaisilta (lääkäreiltä, erikoissairaanhoitajalta keskosten teholta...)kokemuksia näillä viikolla syntyneistä vauvoista, minullakin siis 28+5.Eilen illalla käyrälle piirtyi supistuksia tasaisesti ja sain estolääkettä niihin. Tänään lääkäri teki kuitenkin päätöksen ettei supistuksia enää estellä vaan annetaan synnytyksen käynnistyä jos niikseen tulee. Hän uskoi että supistukset ja veden mukana tuleva verinen vuoto ovat merkkejä jostain eikä kannata väkisin estellä jos synnytys käynnistyy. Nyt myös seurataan tuota vuotoa ja voi olla että sen puolesta päädytään leikkaamaan. Mutta sellainen fiilis mulle jäi, että tällä viikolla meidän pieni poika syntyy.
Edit. Tänään on siis 28+5
Eilen illalla käyrälle piirtyi supistuksia tasaisesti ja sain estolääkettä niihin. Tänään lääkäri teki kuitenkin päätöksen ettei supistuksia enää estellä vaan annetaan synnytyksen käynnistyä jos niikseen tulee. Hän uskoi että supistukset ja veden mukana tuleva verinen vuoto ovat merkkejä jostain eikä kannata väkisin estellä jos synnytys käynnistyy. Nyt myös seurataan tuota vuotoa ja voi olla että sen puolesta päädytään leikkaamaan. Mutta sellainen fiilis mulle jäi, että tällä viikolla meidän pieni poika syntyy.
Millä mielellä sinä ja perheesi olette? Oletteko mielestäsi saaneet valmistautua (siinä määrin kun se on mahdollista) vauvan syntymään ja tulevaan aikaan?Eilen illalla käyrälle piirtyi supistuksia tasaisesti ja sain estolääkettä niihin. Tänään lääkäri teki kuitenkin päätöksen ettei supistuksia enää estellä vaan annetaan synnytyksen käynnistyä jos niikseen tulee. Hän uskoi että supistukset ja veden mukana tuleva verinen vuoto ovat merkkejä jostain eikä kannata väkisin estellä jos synnytys käynnistyy. Nyt myös seurataan tuota vuotoa ja voi olla että sen puolesta päädytään leikkaamaan. Mutta sellainen fiilis mulle jäi, että tällä viikolla meidän pieni poika syntyy.
Oho, 7.15 on kyl tosi aikainen aika olla labrassa . Ei mikään ihme jos vähän tuottaa ongelmia. Eikö teillä sit tehdä noita rasituksia myöhemmin normaalisti? En enää itse muista mihin aikaan mun rasitus oli viime raskaudessa, mut sen verran muistan ettei TODELLAKAAN ollut seitsemältä aamulla...Tsemppiä Vastavirrassa täältäkin Monta kertaa päivässä on pitänyt käydä kyttäämässä, että onko uutta tietoa teidän tilanteesta :)
Juuri sain kelan laput täytettyä
Pidetään Ketterä peukut pystyssä!
Meillä on ollut pitkään asunto myynnissä, mutta nyt välittäjän kanssa sovittiin hinnan pudotuksesta ja extrakovasta markkinoinnista jos vaikka saataisiin tämä alta pois ja saataisiin ostettua isompi asunto.
Oon koittanut vältellä tulevaa sokerirasitustestiä kaikin voimin, mutta tänään sain varattua sinnekkin ajan. Puhelimessa ihana nainen antoi minulle "myöhäisen" ajan kun melkein itkua väänsin puhelimessa että en vain kykene olemaan labrassa jo klo 07.15, kiitos esikoisen ja vuorotyön.
11 työpäivää olisi vielä jäljellä niin alkaisi kesäloma