Huhtikuun höpinät

Voisko olla, että toisessa käytetään koko pituutta ja toisessa pää-perämittaa? Painosta en osaa sanoa. Tuskin jenkkisikiöt kuitenkaan kevyempiä on..?
 
Jenkkisivustolla oli eriksen pää-perämitta ja koko pituus, vertasin noita pää-perämittoja.
 
Mut painohan arvioidaan vauvan mahan halkaisijasta, et voisko se olla et suomalaiset vauvat on pyöreempiä ja jenkit hoikempia. Tai sit eri mittaukset tai mittayksiköt käytössä.
 
Mun taas piti merkitä I'm pregnant-appiin lasketuksi ajaksi 30.9 vaikka oikeasti 1.10, kun appi näytti esim 16+6 vaikka Vau.fi:n app näytti 17+0. Ei taida huomioida karkausvuotta. En usko että niissä apeissa kuitenkaan kertottaisiin eri viikoista kun ainakin itse käyttämissäni sovelluksissa molempiin on merkitty oma laskettu aika ja ne näyttävät siis lasketun ajan mukaan kuluvan raskausviikon muutokset.
 
Tuossa englanninkielisessä (WomanLog Pregnancy) on inches ja mm sekä ounces ja grams. Laskettu aika on molemmissa sama.
 
Regan tai sit se johtuu siit et jenkkilässä ollaan meitä ajassa jäljessä vajaa vuorokausi. Eli silloin kun täällä tulee se rv 17 täyteen perjantaina, niin jenkkilässä on vielä torstai 16+6.
 
Muokattu viimeksi:
Kaks viikkoa ja kolme päivää rakenneultraan! Sit ollaanki jo yli puolenvälin :schocked028
Kamala miten äkkiä aika menee, johan tässä kohta joutuu jo ruveta sairaalakassia pakkaamaan!:laughing002 Ei vaan oikeesti, on kyllä ruvennu jo vähä jänskättää vaikka kaks hyvää synnytystä onki takana :) tai lähinnä se jännittää että miten se synnytys lähtee käyntiin ja tajuanko lähtee ajoissa kun sitä matkaa on se liki sata kilsaa jne... Jännääkö muut jo?
 
Mä olen muutamana iltana ollut aivan hämilläni omista aikeista... Kun mies on juonut olutta ja se pullo/tölkki on ollut olohuoneen pöydällä mun edessä olen meinannut ottaa huikat ohimennen! Ja mä en ole KOSKAAN tykännyt oluesta! Miks mä nyt himoitsen sitä?!?
 
Janna, kuullostaa tutulta! Hirveesti on tehny mieli hörppy ottaa miehen saunaoluesta :eek:
 
Mua ei kyllä olut himota. Pelkkä haju oksettaa tosi pahasti. Mieskin joutui sohvalle nukkumaan, kun oli nauttinut muutaman oluem viikonloppuna. En vaan pystynyt nukkumaan samassa huoneessa, yhhyh.
 
Mulla oli viime raskaudessa, joskus loppupuolella mieletön lonkeron mieliteko! Ja mä otan alkoholia normisti ehkä pari kertaa vuodessa, niin en tiedä, mistä ihmeestä tuo tuli. Synnytys oli ohi ja ois saanut vähän maistaakin jo, niin enää ei tehnytkään mieli.

Nyt mä tässä tylsyyksissäni kirjoittelen jos jollekin foorumeille ja facebookkiin kun isäntä ottaa tuossa vappujuomaa -ja mun vadelmalimsa loppui jo :D
 
Takaisin
Top