Me ollaan täällä Benjaminin kans flunssan kourissa. Itellä jo parisen viikkoa kestäny mutta Benjaminille tuli kunnolla flunssa päälle vasta toissa päivänä. Sitä liman määrää, hyi. Raukalla semmonen hiukan vinkuva yskä kaiken lisäksi. Yöt on kuitenki menny kutakuinki hyvin, toivottavasti tästä eteempäinki. Toivottavasti menis ohi nopeesti tää tauti..
Neuvolaaki piti siirtää.. tulee nyt sit vähän pidempi väli, mut ei se oo niin justiin. Piikkejä annetaan ja rota vielä kerran, huoh! Mies ei pääse mukaan taaskaan piikkien ottoon, oisin ihan mielellään antanu sen pitää poikaa sylissä kun täti pistää. Inhoan sitä hommaa !!!
Meillä kovat miettimiset, et meenkö töihin kesäkuuksi vai en. Taloudellisen tilanteen kannalta ois vähän pakko. Mies ei saa mistään kuukaudeksi töitä, heinäkuussa armeijaan.
Ei yhtään kiinnostais lähtä sinne vanhainkodille, ei yhtään !!
Onko teijän muiden vauvat kovia "panttaan" kakkaa? Joku kirjotti täällä, et kakka tulee päivittäin :O tulispa meilläki. Just oli 5 päivän paussi. Sitte sitä tuliki urakalla. Ei oo kivaa tollanen, pikkunen kärsii...
Mä en itte lähe kirveelläkään minnekkään vauva uinteihin. En tykkää yhtään ite uimisesta. En kyllä edes kehtais tän kropan kans mennäkkää mihinkään uimahalliin, yök! Niin että fjansku, on niitä arpia täälläki. Ja kilo tolokulla läskiä :P
Tulis äkkiä jo kesä! En edes muista millon oon päässy Benjaminin kans pihalle. Sillon ku on ollu mahtava ilma, ollaan oltu reissunpäällä tai sit oon ite sairaana, ja nyt sit Benjamin köhisee. Oon ollu hirveen laiska muutenki kärryileen, inhoan sitä pukemista. Toinen huutaa naama punasena ja itellä valuu hiki :/
Imetyksestä, Benjamin ei vieläkään oo suostunu syömään päivällä tissiä. Eli ollaan menty jo vaikka kuin kauan niin, että päivisin pullosta ja yöllä kerran tissistä. Unenpöppörössä suostuu tissistä juomaan. Ei mua oikeestaan haittaakaan, emmä voi sanoo et oisin nauttinu imetyksestä. Alku oli niin tuskien taival, sit alko vihdoin sujuun reilun 2kk sinnikkään harjottelun jälkeen. Oon ihan tyytyväinen että jaksoin tissitellä 4kk !! Onhan se pullojen peseminen ja se ihana rumba vähän rasittavaa välillä mut samalla se on helpottanukki elämää kun mies saa syöttää kans välillä poikaa.
Pilttejä meillä syödään 2 kertaa päivässä. Otin taan porkkana-peruna soseen listalle takas. Katotaan et tuleeko mitään näppylöitä. Toisella syönnillä sit joko luumua tai päärynää.
Ihottuman ja kärtyisyyden takia käytin Benjaminia tk:ssa ja tk lääkäri konsultoi lastenlääkäriä et tartteeko alottaa mitään maitoallergia testejä. Ens viikolla selviää sitte et mitä last.lääk. oli mieltä. Ihottuma melkeen hävinnyt ahkeran rasvauksen myötä. Mutta edelleen poika on hirveen rauhaton, ja nyt ehkä vielä entistä enempi flunssan takia. Tai sit voi olla se siihen rauhattomuuteen syynä, et poika tarttee vaan niin älyttömän paljon virikettä ja kokoajan pitää olla liikkeellä.
Näytti tulevan tämmönen vähän negatiiviseen sävyyn kirjotettu teksti, mutta fiiliksien mukaan mennään :D
Aurinko näyttää nyt paistavan pihalla, kyllä se kesä sieltä hiljolleen tulee. <3