Nonnih.. Jo on vähän sujuvampaa kirjottelu läppärillä.
Meiän synnytystarinatkin kadonneet
Ties mitä kadonnut! Tää on kyl yks huonoiten hoidetuista foorumin vaihdoksista/nettisivujen päivityksistä missä oon jollain tavalla ollut mukana :D
Mulla oli eilen vähän tuskan hetket, kun tajusin että lapsi on tosi hiljainen. Mä toki puuhailinkin paljon, mutta kun pysähdyin, ei silti oikeen tullut liikkeitä. Sit aloin tulee hieman pelokkaaksi, kun mietin että oliko mun suht raskas puuhastelu tehny jotain. Päätin koklaa liikelaskentaa, mut sekään nyt ei si menny kovin putkeen koska nukahin "alkuminuuteilla" ja nukuin parikin tuntia. Kun heräilin, sain pullan syönnillä ja limun juonnilla ja masun heiluttelulla hieman jotain möyrintää aikaseks, mutta en tosiaan sellaista kuin mitä lapsi yleensä möyrii.
Mies tuli kotiin suht aikasin ja kyseli normaaliin tapaansa että mitä vauvalle kuuluu jne, jolloin sanoin että se on ollu vähän hiljainen tänään. Syötiin päivällinen, jonka aikana lapsi taas hieman möyrysi, mutta jälleen myöhemmin taas liikelaskentaa suorittaessani ei mitään tuntunut. Lopulta kun mies tuli pöristelemään ja koskettelemaan mahaa, alkoi lapsi lopulta liikkua taas entiseen tahtiinsa. Itkuhan mulla siinä lopulta pääsi, kun olin koko iltapäivän/alkuillan jo pidätelly itkua ja mies kyselly että mikä on, oonko kipee, johon sanoin vaan että huolettaa tuo vähäinen liikkuminen, johon mies aina sitten vaan sanoi että se nyt vain nukkuu pidempiä jaksoja.
Jotenkin oon ehkä siis jo väsynyt tähän odottamiseen, haluisin jo että lapsi tulis jotta voisin pitää siitä huolta, nyt kun se on tuolla mahassa niin huolenpito on niin vaikeeta.. On vaan huolta :D Mut helpottihan tuo että lapsi taas alkoi liikkumaan. Se ei edellisyönäkään liikkunut vaikka kävin monta kertaa vessassa, mutta taas tänä yönä alkoi tuleen potkuja kun palasin petiin.
oi ja voi. :D