Huhtikuu 2013

Hei vaan kaikille, mukaan ilmoittautuu 33-vuotias neitokainen, jolla laskettu aika on huhtikuussa 2013. Lapsi on ensimmäinen ja olen kaikesta vielä ihan pihalla. Raskaus on tähän mennessä sujunut ihan hyvin, mutta pari viikkoa on ollut sellaista etovaa oloa mahassa. Ensi viikolla olen menossa alkuraskaus ultraa ja silloin on rv 8+5, samalla viikolla on myös ensimmäinen neuvolakäyntivarattuna.. Jännää.. :)
 
Hiphei, varhaisultrassa ja ekassa neuvolassa käyty, ja tänään siis viikkoja 8+1. Ultrassa näkyi pienen pieni alkio, ja se ihana sydämen syke. <3 
Seuraava ultra sitte lokakuun alussa, en oo vielä varaillu, täytynee ens viikolla sit soitella ja varata aika. Kuvotusta on edelleen, ja se pahenee jos päästää mahan ihan tyhjäksi. Ja on pahinta varsinki aamupäivisin. Joten aamulla pitää pakottaa ittensä syömään jotain. Iltaa kohti helpottaa, joten silloin sitten tankataan kunnolla. Väsyttääkin jo aikalailla, mutta onneksi on tuo neiti 14 kk joka pitää äipän hereillä.
 
Eilen käytiin varhaisultrassa ja saatiin varmistus, että kaikki on ok. Pikkuinen liikkui todella paljon ja syke oli kuulemma juuri sellainen, mitä pitää olla. Huomenna olisi ensimmäinen neuvolakäynti edessä.

Maha alkaa olla sen verran turvonnut, että pian varmaan alkaa raskausuteluita tulemaan. Haluaisin kuitenkin odottaa viikolla 12 asti, että mahdollinen keskeytymisriski vähenee ja sitten vasta kertoa työkavereille ym..
 
Heippa. Josko minäkin liittyisin juttuihin mukaan, hetken olenkin jo seuraillut teidän pulinoita.. :)
Viikkoja tällä hetkellä 8+5, varhaisultrassa ja ekalla neuvolakäynnillä ollaan jo käyty.

Tuleva vauva on toinen, kotona odottelee maaliskuussa -11 syntynyt tyttö.

Tää raskaus on ollut aivan erilainen mitä edellinen, on oiretta joka lähtöön ja kauhea turvotus! Isokokoinen olen ennestäänkin, mut nyt tuntuu et tuota mahaa ei saa piiloon mihinkään, toivotaan et tää turvotus lakkaa..
Etova olo on lähes jatkuvasti, eikä mikään lämmin ruoka maistu.. Onneks on piha täynnä omenoita ku ne menee kaupaks!

Kovasti tekis mieli kertoa jo kaikille, mut pidetään salassa 12 viikon ultraan asti. Siskolle ja muutamalle odottavalle ystävälle oon kertonut, ku ei vaan malta olla hiljaa:D




 
Takaisin
Top