Huhtikuu 2013

Pikkus

Satasella mukana keskusteluissa
Alanmpas tässä sitten kirjoittelemaan niin ehkä tänne joku muukin eksyy pian :))
Tosin varovaisesti vielä ollaan liikkeellä.. Testailtu on muutamat testit ja positiivista pukkais :D Eli nyt olis rv 4+1 ja LA 3.4.-13
 
Hei! Vihdoin saan kirjoittaa itsekkin tänne! Sain tänään plussan viikoilla 4+2. Esikoista odotan ja hyvin varovaisesti suhtaudun positiiviseen raskaustestiin. Ihanaa, kun täällä uskaltaa hehkuttaa jo näin varhain! Laskettu aika 3.4.2013 Ps. Onnea Pikkus plussasta!
 
Hei! Mä oon Pikkuksen kans iha samassa vaiheessa. Plussa tuli tänää viikoilla 4+1. Toisaalta kauhistuttaa ja toisaalta ei.
Mietityttää, kun tää on lähestulkoon oireeton, mitä nyt kamalasti tuntuu että menkat alkais...

Annina, mun ja laskurin mukaa sulla ois l.a 2.4 :)
 
moi tein tänään testin se näytti plussaa mul 2 keskenmenoa jos tää kolmas onnistuis toista ootetaan la aika olis 4.4
 
Joo, huomasin saman. Se myös näytti, että mulla onkin 4+1 :) Tänään mulla on kyllä kp 30 ja plussasin.
 
Hei! Nyt kun keskustelu on avattu uskaltaa itsekin mukaan. Toissapäivänä plussasimme ja kolmen testin jälkeen se on pakko ilmeisesti uskoa, raskaana ollaan. 2.4 olisi alustavasti laskettu aika esikoisellemme. Neuvolan varastin tänään ja 13.8 pääsee sitten ensimmäisen kerran vähän konkreettisemmin käsittelemään tätä raskautta.

Oireeton olo täälläkin, pikkuista juilimista mahassa ja vessassa käynnit tuntuvat tihentyneiltä mutta voi olla omaa mielikuvitustakin. Melkein toivoo jotain selkeämpää kuten aamupahoinvointia.
 
Hei!
Vihdoin ja viimein pääsen itse taas keskusteluihin mukaan.
Eilen tuli plussa kp 29 eli nyt mennää viikolla 4+0 ja laskettu aika ois 5.4.2013.
Takana on viime syksyltä kaks keskenmenoa, joiden jälkeen ollaan yritetty koko ajan, paitsi nyt lopetettii "yrittäminen" ja sieltähän se plussa sitten pamahti :) Itse olin aivan varma että menkat alkaa :)
Tänää täytyy varmaan soittaa neuvolaan, jotta saan lähetteen ar-ultraan, kun mulle sellanen kerta luvattiin viime km:n jälkeen.

Oireina löytyy tissien turvotus ja vessassa juokseminen. Onneks ei oo pahoinvointia vielää, viimeeks noissa molemmissa raskauksissa se tuli jo ennen plussaa. Pojan kanssa (2½-v) pahoinvointi tuli jossain 3+ viikolla ja sillokii aika lievänä. (tai sitten aika kultaa muistoja) =)



 
Täällä myös odotetaan :) l.a on 2.4 olen toista lastani odottava ja esikoiseni on 4,5 v. Olin iloisesti yllättynyt ja sain vielä mieheni olemaan hissukseen vaikka olisi halunnut ilmoittaa kaikille :) kun kaikki on kyselleet ettå joko joko joko??? :) vielä ei kummoisia merkkejä muutakuin ihan kauhea väsy koko ajan. :) en muista ensimmäisen kanssa tällaista väsymistä lainkaan. Muita merkkejä odotellen ;) mutta on tämä ihanaa!! Vauval lehtikin piti heti hakea aamulla ;) juuri muuton yhteydessä heitin pinon pois 2 kk sitten. No mistäs ois tiennyt että olis pitänyt säästää ;) hih. Mutta onnea kaikille kanssa odottajille:)
 


vanilla79 kirjoitti:
Täällä myös odotetaan :) l.a on 2.4 olen toista lastani odottava ja esikoiseni on 4,5 v. Olin iloisesti yllättynyt ja sain vielä mieheni olemaan hissukseen vaikka olisi halunnut ilmoittaa kaikille :) kun kaikki on kyselleet ettå joko joko joko??? :) vielä ei kummoisia merkkejä muutakuin ihan kauhea väsy koko ajan. :) en muista ensimmäisen kanssa tällaista väsymistä lainkaan. Muita merkkejä odotellen ;) mutta on tämä ihanaa!! Vauval lehtikin piti heti hakea aamulla ;) juuri muuton yhteydessä heitin pinon pois 2 kk sitten. No mistäs ois tiennyt että olis pitänyt säästää ;) hih. Mutta onnea kaikille kanssa odottajille:)



lisäys että vessassa saa kàydä tosi useasti..:)
 
Varovasti mukana täälläkin. Eilen tuli haalea plussa ja rv olisi n. 3+4 laskettuna n. hedelmöittymisajan perusteella. Tätä ennen meillä oli km ja sen jälkeen ei ehtinyt tulla kuukautisia. Ovisaika oli kuitenkin suht selvillä. Onnittelut meille kaikille ja onnea matkaan :)
 
Heippa,

Ihanaa kun joku uskalsi avata tämän keskustelun :)
Täällä odotellaan esikoista syntyväksi ja laskettua aika on laskurin mukaan 1.4.2013

Soittelin neuvolaankin maanantaina, mutta sain ensimmäisen ajan vasta 4.9.. miten ihmeessä sitä jaksaa odottaa niin kauan.

Onnea kaikille muillekin plussanneille!
 
Onnittelut kaikille plussanneille! :)

Ilmoittaudun itsekkin varovasti mukaan. Tänään aamulla olen tehnyt r-testin ja plussaa näytti! :) Nyt olisi rv 4+3 ja la olisi 3.4, ensimmäistä odotellaan. Takana on tuulimunaraskaus joka todettiin viime vuoden heinäkuussa np ultrassa rv 12. 
Itse en meinaa vielä neuvolaan soitella, meinasin käydä ensin varhaisultrassa yksityisellä koska täällä sitä ei kunta tarjoa eikä myöskään tee, että tiedän että kaikki on hyvin ja matkalainen on kyydissä. <3 Jos näin on niin sitten varmaan neuvolaan ajan.:) 
 
Miten siulla noin pitkälle menee, mulla on LA päivää myöhemmin ja neuvola 13.8. Meillä tietty sen verran että ollaan vielä ensi kuu toisella paikkakunnalla miehen töiden takia niin joutui sumplimaan maanantai aamulle ajan jotta voidaan sitten sen jälkeen lähteä matkaan. Normaalisti olisi aika tullut viikolle 34.
 
Onnittelut kaikille! Ihanaa, että tällainen ketju on jo olemassa :) 

Ensimmäistä kertaa tällaisella forumilla innostuin kirjoittamaan kun plussasin juuri. 
LA 7.4, eli todella maltillisesti yritän tähän suhtautua. Varsinki siksi vähän kauhistuttaa, kun keskenmeno juuri takana (yhdet menkat ehti olla välissä). Esikoinen nyt 1v. 

Onko teillä jo oireita? Mulla vatsaa nippailee, aivan kuten aiemmissakin raskauksissa heti alussa. 
 
Olin tähän päivään asti sitä mieltä että ei mulla pahemmin oireita ole, muuta kuin hitusen hassu olo mahassa. Tänään sitten pääsi kyllä hormonimyrsky iskemään ja mies yritti piristää jolloin nauroin hemmetin huonolle vitsille ensin aivan liian kauan verrattuna siihen mitä se vitsi olisi ansainnut ja sen jälkeen purskahdin holtittomaan itkuun. Aamupahoinvointia ei ole vielä onneksi näkynyt.
 
Sitä ihmettelinkin kun soittelin sitä aikaa. Meidän alueen kolmesta terveydenhoitajasta kaksi on nyt kesälomalla (myös tuo minun hoitaja), joten voisikohan se vaikuttaa tuohon aikaan.. Mutta eikös eka ultrakin ole jo melkeen heti tuon neuvolan jälkeen?


 
Moi! Uskaltaisikohan tuota tänne puolelle liittyä... Takana yritystä joulukuusta 2010, joka sisältää myös yhden inseminaation ja yhden ivf:n - tuloksettomia hoitoja molemmat. Nyt kesällä oltu hoitotauolla ja eilen pärähti testiin kp 30/28 (tai oikeastaan testeihin, tein kolme!) plussat. Mulla endometrioositaustaa ja olo on hyvin epätodellinen tämän suhteen. Koskaan ei ole plussaa testiin tullut! En uskalla iloita vielä, varovaisin mielin ollaan. Pilvistä on tiputtu monesti, joten aika pessimistinen mieli on. Tänään olis 4+3 ja la. 4.4.13. Huomenna aamulla varmaan vielä yhden testin paikka ja soitto tk:n, josko pääsis vielä verikokeisiin.

Ja esikoinen siis olisi tämä meille, yhdessä ollaan oltu yli 10v ja mentiin vasta naimisiin :)
 
pukkunen, mulla oli ainakin esikoisen kanssa eka neuvola vasta vk 10.

Ja onnea joannan! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Miten muuten ton tickerin saa näkymään? Mä koitin kaikkea jo tuolla omissa tiedoissa.
 
Heippa kaikki!!

Onnittelut plussasta ja raskaudesta! Ainakin täällä fiilis on ihana, ja aika epätodellinen olo koko raskaudesta. Ihanaa huomata, että ainakaan aivan vielä ei ajattele tätä ihan 24/7...

Tämä oli meillä kolmas yrityskierto ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Meillä on esikoinen, 3v4kk. Esikoista ennen minulla oli varmaan 3-4 kemiallista raskautta ja yksi keskenmeno (keskeytynyt, huomattiin niskapoimu-ultrassa). Eli esikoisen teko kesti kaikkiaan 9 kk, kunnes syntymään johtanut raskaus sai alkunsa.

Tein raskaustestin eilen tarkistaakseni, että voinhan ottaa alkoholia ystävän polttareissa. Yllätys oli melkoinen, kun testi näyttikin plussaa! Nyt on raskausviikkoja 4+3 (la 4.4), eli kuukautiset ovat vain muutaman päivän myöhässä. Siksipä jo vanhasta tottumuksesta olen hieman varautunut kuukautisiin, kemiallisia kun on ollut niin monta.

Minulla ei ole mitään muita oireita kuin palelu (jota oli siis ennen tätä helleaaltoa). Mitään, siis kerrassaan yhtään mitään, alavatsaoireita ei ole ollut. Ei myöskään rintojen arkuutta tms. Siksipä etenkin lähinnä vielä itseäni suojellakseni yritän henkisesti varautua vain hieman myöhässä alkaviin menkkoihin.

Toivotaan siis, että kaikilla menee raskaus erinomaisesti :)


 
Meillä ilemstyi kaksi viivaa tänään ja la 5.4.13! Yritetty viime marraskuusta asti ja nyt ekaa kertaa positiivista testiä ihmetellään :D
Onnea kaikille muille plussanneille!
 
Takaisin
Top