Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun mielestä alempi on vahvempi, mut ei näistä aikasista kannata niin stressata. Riippuu kuinka vahvasta pissasta se on testattu jneNo nyt osuu tämä päivittäinen testaus omaan nilkkaanSanokaa rehellinen arvio kumpi viiva näyttää vahvemmalta? Toinen tehty dpo11 aamulla ja toinen tänään dpo12 aamulla. Kerron sitten vastauksen. Sain tästä kyllä hirveän stressin nyt aikaiseksi
View attachment 158355
Alempi on tänään otettuMun mielestä alempi on vahvempi, mut ei näistä aikasista kannata niin stressata. Riippuu kuinka vahvasta pissasta se on testattu jneparin päivän päästä näkyy mikä on trendi
![]()
Oon kuullut et aamun toka pissa ois parempi ja siitä oon ite ottanut. Ei tarvii niin varoa illalla juomista.Alempi on tänään otettuoon ottanut aina aamun ensimmäisestä pissasta ja koittanut illalla olla liikaa juomatta & käydä vielä pissalla ennen nukkumaanmenoa, jotta ei varmasti olisi laimeeta aamulla
no ehkä mä nyt yritän olla murehtimatta, mutta luultavasti käyn sittenkin ostamassa vielä yhden herkän testin jotta näen onko se tummunut. Miksi tää alku on niin piinaavaa
![]()
En olisi myöskään vielä huolissani, on niin varhaiset päivätNo nyt osuu tämä päivittäinen testaus omaan nilkkaanSanokaa rehellinen arvio kumpi viiva näyttää vahvemmalta? Toinen tehty dpo11 aamulla ja toinen tänään dpo12 aamulla. Kerron sitten vastauksen. Sain tästä kyllä hirveän stressin nyt aikaiseksi
View attachment 158355

Itse olin niin huoleton ensimmäisessä että taisin tehdä ihan muutaman testin vain harvakseltaanmutta huojentavaa kuulla, että muillakin vahvistunut hitaasti viivat. Taidan tehdä nyt aamupäivällä vielä yhden varmistus testin
![]()
Ei mua ole sellaisella kärsivällisyydellä siunattuJos pystyt niin odottele huomiseenparempi testata aamuisin. Mä en uskaltanut sitä digitestiäkään tehdä illalla, vaan odotin seuraavaan aamuun

Tuo näyttää kyllä tosi hyvältä!Dpo18tää ei taida olla kemiallinen, uskaltaakohan alkaa luottaa että tää tapahtuu oikeesti
![]()
Upea! Mä koitan nyt luottaa myös, DPO20 täällä ja edelleen on oireita, eikä vuotoa niin on koko ajan optimistisempi mieliDpo18tää ei taida olla kemiallinen, uskaltaakohan alkaa luottaa että tää tapahtuu oikeesti
![]()
Oi teillekin tulosa toinen pienellä ikäerolla