Huhtikuisten plussatestien kuvia

No nyt osuu tämä päivittäinen testaus omaan nilkkaan 🥲 Sanokaa rehellinen arvio kumpi viiva näyttää vahvemmalta? Toinen tehty dpo11 aamulla ja toinen tänään dpo12 aamulla. Kerron sitten vastauksen. Sain tästä kyllä hirveän stressin nyt aikaiseksi 🙈View attachment 158355
Mun mielestä alempi on vahvempi, mut ei näistä aikasista kannata niin stressata. Riippuu kuinka vahvasta pissasta se on testattu jne 😄 parin päivän päästä näkyy mikä on trendi ☺️

Mun mielestä alempi on vahvempi, mut ei näistä aikasista kannata niin stressata. Riippuu kuinka vahvasta pissasta se on testattu jne 😄 parin päivän päästä näkyy mikä on trendi ☺️
Alempi on tänään otettu 🙏🏼 oon ottanut aina aamun ensimmäisestä pissasta ja koittanut illalla olla liikaa juomatta & käydä vielä pissalla ennen nukkumaanmenoa, jotta ei varmasti olisi laimeeta aamulla 🙈 no ehkä mä nyt yritän olla murehtimatta, mutta luultavasti käyn sittenkin ostamassa vielä yhden herkän testin jotta näen onko se tummunut. Miksi tää alku on niin piinaavaa 🥴

Alempi on tänään otettu 🙏🏼 oon ottanut aina aamun ensimmäisestä pissasta ja koittanut illalla olla liikaa juomatta & käydä vielä pissalla ennen nukkumaanmenoa, jotta ei varmasti olisi laimeeta aamulla 🙈 no ehkä mä nyt yritän olla murehtimatta, mutta luultavasti käyn sittenkin ostamassa vielä yhden herkän testin jotta näen onko se tummunut. Miksi tää alku on niin piinaavaa 🥴
Oon kuullut et aamun toka pissa ois parempi ja siitä oon ite ottanut. Ei tarvii niin varoa illalla juomista.

No nyt osuu tämä päivittäinen testaus omaan nilkkaan 🥲 Sanokaa rehellinen arvio kumpi viiva näyttää vahvemmalta? Toinen tehty dpo11 aamulla ja toinen tänään dpo12 aamulla. Kerron sitten vastauksen. Sain tästä kyllä hirveän stressin nyt aikaiseksi 🙈View attachment 158355
En olisi myöskään vielä huolissani, on niin varhaiset päivät😊❤️ määkin alotan yleensä testailun vasta dpo 15 kun sitä ennen ne on monesti niin hailuroita😊

Heitän tähä perään kuvan mun ekasta raskaudesta josta tyttö saatu syliin, mulla itseasiassa ollu samansävyset viivat vasta dpo 18 ku mitä sulla nyt❤️
1000080208.jpg

Itse olin niin huoleton ensimmäisessä että taisin tehdä ihan muutaman testin vain harvakseltaan 😅 mutta huojentavaa kuulla, että muillakin vahvistunut hitaasti viivat. Taidan tehdä nyt aamupäivällä vielä yhden varmistus testin 😅

Itse olin niin huoleton ensimmäisessä että taisin tehdä ihan muutaman testin vain harvakseltaan 😅 mutta huojentavaa kuulla, että muillakin vahvistunut hitaasti viivat. Taidan tehdä nyt aamupäivällä vielä yhden varmistus testin 😅

Jos pystyt niin odottele huomiseen 🤭 parempi testata aamuisin. Mä en uskaltanut sitä digitestiäkään tehdä illalla, vaan odotin seuraavaan aamuun

Jos pystyt niin odottele huomiseen 🤭 parempi testata aamuisin. Mä en uskaltanut sitä digitestiäkään tehdä illalla, vaan odotin seuraavaan aamuun
Ei mua ole sellaisella kärsivällisyydellä siunattu 😅 kävin ostamassa kaupasta pari uutta herkkää lisää 😂 siihen tuli vähintään yhtä vahva kuin eilen aamulla nyt 3h pidätyksellä ja tuohon normi rfsun myös selkeästi vahvempi viiva kuin aamulla 🙏🏼 eli väärä hälytys 😅

Testit järjestyksessä ylhäältä alas, dpo11 aamu, dpo12 aamu, dpo12 aamupäivä.

Liitteet

• IMG_20260731_120234.jpg
    IMG_20260731_120234.jpg
    153 KB · Katsottu: 24
Määki yleensä tykänny tehdä heti aamusta testin milloin yleensä tuleekin paras tulos mutta ku yöt voi olla mitä vaan tällä hetkellä ni turvauduin kuitenkin pidättelemään vaan tarpeeksi kauan😊

Tälleen koska hauska vertailla🤩:

DPO 15 aamuyön yösyötön yhteydessä otettu:
1000080209.jpg
DPO 15 päivällä otettu 4,5h pidätystä:
1000079919.jpg
DPO 17 päivällä otettu 3h pidätystä:
1000079990.jpg
Nyt onkin DPO 21 ja eilen tein vain digin mutta aika tyytyväinen olen noihin viivoihin, etenki ku vertaa esikoisesta tehtyihin🤩

Takaisin