Huhtikuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne voitte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille! 💖

Kuinka monta testiä teit?

IMG_4412.jpeg
Täällä on melko sanattomat fiilikset🥹
Esikoinen syntyi 9/2024 ja häntä toivottiin kaksi piiiitkää vuotta. Nyt toinen näyttäisi saavan alkunsa vasta toisesta, kaikenlisäksi pitkästä kierrosta nyt imetyksen lopetuksen jälkeen🥹🫶🏼
Kuva otettu tänään dpo9.

Tein eilen testin malttamattomana, kun dpo8 vasta! Se näytti todella, todella heikkoa viivaa, joka näkyy ministi vain tietystä suunnasta ja ajattelin sen olevan vain viivanpaikka. Nyt tänään kuitenkin digitesti sanoi 'raskaana'! Ihanaa! 😍

Yritin pysyä pois täältä kunnes testi lähtisi kunnolla vahvistumaan, mutta en pystynyt 😅

Ekan testin tein eilen, kun menkkoja ei kuulunut (dpo13). Tän päivän testi ehkä aavistuksen tummunut eilisestä? 🥲

...olen jotenkin hieman skeptinen vielä tän raskauden suhteen, koska esikoisen kohdalla testiviiva oli jo paljon tummempi ja oireet selkeämmät tässä vaiheessa... 🤔 Lisäksi en voi uskoa todeksi sitä, että raskautuminen olisi onnistunut heti "ensi yrittämällä" 😲

Mutta joo, katsellaan mitä tulevan pitää ja toivotaan parasta! 😊 ...ja tehdään tietty lisää testejä sillä välin 😄🤭

1000002781.jpg

Muokattu viimeksi:
IMG_4472.jpeg
Huh mikä helpotuksen huokaus kun tämän aamun testi olikin taas tummempi!
Olin eilen aivan maani myynyt, kun dpo12 testi oli hitusen vaaleempi kuin dpo11😮‍💨IMG_4467.jpeg
Tämän aamun testi dpo13🫶🏼

Eilen oli välipäivä testailusta. Eli viimeisin testi tältä aamulta (dpo16) ja tummunut on 🥳 Saas nähdä vieläkö testailen vai riittääkö tää tulos jo mulle 😄

1000002868.jpg

Kiitos😍❤️
Oi olisi ihana juttu kyllä! Milloin pääset testaamaan?
No jos kierto menee niinku ennustan ni vasta joskus 15.8. Olis dpo11 arviolta. Mut varmaks tietää vasta kun tikuttaa oviksen. Nyt menossa vasta kp5 😅 Ja nyt sovittiin miehen kans et tällä kertaa testataan yhdessä ni hänkin pääsee jännäämään ki enhön mä voi varaslähtöä ottaa 😇😅

No jos kierto menee niinku ennustan ni vasta joskus 15.8. Olis dpo11 arviolta. Mut varmaks tietää vasta kun tikuttaa oviksen. Nyt menossa vasta kp5 😅 Ja nyt sovittiin miehen kans et tällä kertaa testataan yhdessä ni hänkin pääsee jännäämään ki enhön mä voi varaslähtöä ottaa 😇😅
No onhan siinä sitten odotettavaa😁
Pidän teille peukkuja!🫶🏼

View attachment 146583
Aletaan leffaviivoja lähenee pikkuhiljaa🤩
Kaksi testiä enää jäljellä joten siihen on loputtava testaus😁
Sä oot kyl jaksanut testailla ihailtavan ahkerasti 😁 mä pidän taas välipäivää ja huomenna sit katsellaan uusiks ☺️

... btw saataskohan tänne pikkuhiljaa muitakin alkukuun huhtikuisia höpöttelee seuraks 🫣😄 ymmärrän kyl, et nää ekat raskausviikot on niin epävarmaa aikaa, et moni varmaan haluu ne katsella läpi ihan omassa rauhassa 😊 itsekin vähän viel himmailee keskusteluja tuol muissa ketjuissa, ennen kun sais vähän enemmän päiviä alle raskauteen 😁

Sä oot kyl jaksanut testailla ihailtavan ahkerasti 😁 mä pidän taas välipäivää ja huomenna sit katsellaan uusiks ☺️

... btw saataskohan tänne pikkuhiljaa muitakin alkukuun huhtikuisia höpöttelee seuraks 🫣😄 ymmärrän kyl, et nää ekat raskausviikot on niin epävarmaa aikaa, et moni varmaan haluu ne katsella läpi ihan omassa rauhassa 😊 itsekin vähän viel himmailee keskusteluja tuol muissa ketjuissa, ennen kun sais vähän enemmän päiviä alle raskauteen 😁
Sulla taas ihailtava mielenlujuus😂

Joo itsekkin olen odotellut muita huhtikuisia vaikka ymmärrän toki olevan herkkää ja epävarmaa aikaa tämä alku. Niin se on itellekki, mutta jos huonosti käy niin sitten pitää vain poistua ryhmästä🥲

Sulla taas ihailtava mielenlujuus😂

Joo itsekkin olen odotellut muita huhtikuisia vaikka ymmärrän toki olevan herkkää ja epävarmaa aikaa tämä alku. Niin se on itellekki, mutta jos huonosti käy niin sitten pitää vain poistua ryhmästä🥲
Itseasiassa polttelis ihan sikana testailla (🙈), mut tiiän et saisin itelleni vaan surumielen ja ahdistuksen, jos vahvistumista ei olisikaan tapahtunut. Eikös se niin mennyt, et raskaushormoni tuplaantuu n.kahden päivän välein täs alus, nii ei pitäs jäädä ainakaan arvailujen varaan mihin suuntaan raskaus on menossa, jos kahden päivän välein testii 😁

Ja niinpä, itse ajattelen samalla tavalla, et sit sanottas vaan ryhmälle heipat, jos tää tästä kariutus tälleen alkumetreillä 🤷

Itseasiassa polttelis ihan sikana testailla (🙈), mut tiiän et saisin itelleni vaan surumielen ja ahdistuksen, jos vahvistumista ei olisikaan tapahtunut. Eikös se niin mennyt, et raskaushormoni tuplaantuu n.kahden päivän välein täs alus, nii ei pitäs jäädä ainakaan arvailujen varaan mihin suuntaan raskaus on menossa, jos kahden päivän välein testii 😁

Ja niinpä, itse ajattelen samalla tavalla, et sit sanottas vaan ryhmälle heipat, jos tää tästä kariutus tälleen alkumetreillä 🤷
Niin se tietääkseni menee, eihä tässä testaamisessa oo mitää järkeä ku kävi miten kävi niin mitään sille ei mahda🥲

Takaisin