Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Siellähän on jo oikein vahvat viivat!View attachment 146505
Huh mikä helpotuksen huokaus kun tämän aamun testi olikin taas tummempi!
Olin eilen aivan maani myynyt, kun dpo12 testi oli hitusen vaaleempi kuin dpo11View attachment 146506
Tämän aamun testi dpo13![]()
Kyllä minäkin mietin, että saisinko itseni hillittyä ja testaisin seuraavan kerran ylihuomenna. Ei oo helppoaSiellähän on jo oikein vahvat viivat!...mä pidän tän päivän taukoa testailusta ja katsotaan huomenna sit seuraavan kerran
![]()
OnneaView attachment 146537
Maltoinko olla testaamatta? No en
Mutta taas hippusen tummempi!
View attachment 146538
Dpo14![]()
KiitosOnneaKatsotaan olisiko onni matkassa ja pääsis huhtikuisiin
Vielä pitkä odotus edessä
![]()
No jos kierto menee niinku ennustan ni vasta joskus 15.8. Olis dpo11 arviolta. Mut varmaks tietää vasta kun tikuttaa oviksen. Nyt menossa vasta kp5Kiitos
Oi olisi ihana juttu kyllä! Milloin pääset testaamaan?
No onhan siinä sitten odotettavaaNo jos kierto menee niinku ennustan ni vasta joskus 15.8. Olis dpo11 arviolta. Mut varmaks tietää vasta kun tikuttaa oviksen. Nyt menossa vasta kp5Ja nyt sovittiin miehen kans et tällä kertaa testataan yhdessä ni hänkin pääsee jännäämään ki enhön mä voi varaslähtöä ottaa
![]()
Sä oot kyl jaksanut testailla ihailtavan ahkerastiView attachment 146583
Aletaan leffaviivoja lähenee pikkuhiljaa
Kaksi testiä enää jäljellä joten siihen on loputtava testaus![]()
Sulla taas ihailtava mielenlujuusSä oot kyl jaksanut testailla ihailtavan ahkerastimä pidän taas välipäivää ja huomenna sit katsellaan uusiks
... btw saataskohan tänne pikkuhiljaa muitakin alkukuun huhtikuisia höpöttelee seuraksymmärrän kyl, et nää ekat raskausviikot on niin epävarmaa aikaa, et moni varmaan haluu ne katsella läpi ihan omassa rauhassa
itsekin vähän viel himmailee keskusteluja tuol muissa ketjuissa, ennen kun sais vähän enemmän päiviä alle raskauteen
![]()
Itseasiassa polttelis ihan sikana testailla (Sulla taas ihailtava mielenlujuus
Joo itsekkin olen odotellut muita huhtikuisia vaikka ymmärrän toki olevan herkkää ja epävarmaa aikaa tämä alku. Niin se on itellekki, mutta jos huonosti käy niin sitten pitää vain poistua ryhmästä![]()
Niin se tietääkseni menee, eihä tässä testaamisessa oo mitää järkeä ku kävi miten kävi niin mitään sille ei mahdaItseasiassa polttelis ihan sikana testailla (), mut tiiän et saisin itelleni vaan surumielen ja ahdistuksen, jos vahvistumista ei olisikaan tapahtunut. Eikös se niin mennyt, et raskaushormoni tuplaantuu n.kahden päivän välein täs alus, nii ei pitäs jäädä ainakaan arvailujen varaan mihin suuntaan raskaus on menossa, jos kahden päivän välein testii
Ja niinpä, itse ajattelen samalla tavalla, et sit sanottas vaan ryhmälle heipat, jos tää tästä kariutus tälleen alkumetreillä![]()