Ehkei ollu vaan limakalvo kerenny paksuuntumaan tarpeeks km jäljiltäVoi ei.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehkei ollu vaan limakalvo kerenny paksuuntumaan tarpeeks km jäljiltäVoi ei.![]()
Entä voisko olla sitä kuuluisaa alkuraskauden runsastakin mutta hetkellistä vuotoa? Kun vahvistunut testit kuitenkin…Blah mulla alko vuoto tänään ja on niin menkkamaista et kyllä tää on kp1 ja nokka kohti toukokuisia![]()
Mut varmaan myös riippuu mitä testiä käyttää. Tai mä tein yhen apteekin oman noiden PC testien välissä niin oli kyllä haaleempii kuin noi. Toki siis selkeä viiva siihenkin mut en usko et siihen testiin ees saa tommosta leffaviivamaista niin kuin vaik pchen saa.View attachment 115234
Tässä mun viivagamea. Nyt on dpo19 ja vähän voisi kyl vahvistua. Vähän huolestuttaa, että onko liian hailukka…teil jollain tosi vahvat jo aikasemmilla päivillä![]()
Ei kannata huolestua, kun viivat kuitenkin vahvistuvat. Riippuu ihan testistäkin, miten vahvat viivat on milläkin päivillä. Ja minulla ei muuten yhdessäkään aiemmassa raskaudessa ole ollut näin vahvat viivat. Vähän jo pelottaa, että onko kaksoset tulossa.View attachment 115234
Tässä mun viivagamea. Nyt on dpo19 ja vähän voisi kyl vahvistua. Vähän huolestuttaa, että onko liian hailukka…teil jollain tosi vahvat jo aikasemmilla päivillä![]()

Eilen oli HCG mittaus (dpo 15/pp 11) ja arvo oli vaan 79. Soitin klinikalle ja käskivät uudelleen maanantaina testiin.
Taas joutuu jännittämään
Nimeni mukaisena skeptikkona ei ole suuri luotto alhaisiin arvoihin. Kolme edellistä raskautta menikin kesken matalilla arvoilla.
Kamalan jännittävää varmasti. Tsemppiä odotukseen…jokainen raskaus on oma eli vaikka kokemus sanoisi jotain muuta niin tällä kerralla on varmasti hyvät mahdollisuudet jatkua. Ymmärrän kyllä todella hyvin skeptisyyden. Muakin stressaa tuo haaleus. Mulla ei ole ollut ajatuksena mennä mittauttamaan mutta jos noi tikut pysyy haaleina niin ehkä tarttee mennä…Eilen oli HCG mittaus (dpo 15/pp 11) ja arvo oli vaan 79. Soitin klinikalle ja käskivät uudelleen maanantaina testiin.
Taas joutuu jännittämään
Nimeni mukaisena skeptikkona ei ole suuri luotto alhaisiin arvoihin. Kolme edellistä raskautta menikin kesken matalilla arvoilla.
Mä yritän olla huolistelematta. Ja ehkä tosiaan voisin kokeilla jotain toista testiäkin. Samalla tekeminen on siitä hyvä, että näkee tosiaan vahvistumista mutta sit ku on tollanen kalpee luumu niin mieli alkaa sekoilemaanEi kannata huolestua, kun viivat kuitenkin vahvistuvat. Riippuu ihan testistäkin, miten vahvat viivat on milläkin päivillä. Ja minulla ei muuten yhdessäkään aiemmassa raskaudessa ole ollut näin vahvat viivat. Vähän jo pelottaa, että onko kaksoset tulossa.![]()
Oi, hyvältä näyttääViiva on ainakin vahvistunut koronasta huolimatta.Toisessa kuvassa dpo10-14, dpo16, dpo18 ja dpo21. Nyt on pakko lopettaa testailu, kun ei ne viivat tuosta enää oikein vahvistu.