Huhtikuisten höpinät

Ja mulla kun ei ole aavistustakaan viikoista! Ne onneksi selvinnee sitten viikon päästä. Huolettaa silti, kun mitään oireita ei enää ole. Neuvolan kautta sain myös ultra-ajan, mutta se on vasta 10.9. Onneksi sain yksityiselle sen ajan ensi viikolle, niin ei tarvitse ihan kauhean kauaa enää jännittää ja huolehtia ainakaan tätä asiaa. Eiköhän niitä uusia huolia kuitenkin sitten kohta taas jo tule. :D

Jos oot niin alussa ettei oireita vielä oo, yleensä pahoinvointikin alkaa rv 6-8. Ja joillain on sit taas täysin oireeton raskaus loppuun saakka, nii eipä oikeen mistään voi päätellä mittään :rolleyes:

Jos oot niin alussa ettei oireita vielä oo, yleensä pahoinvointikin alkaa rv 6-8. Ja joillain on sit taas täysin oireeton raskaus loppuun saakka, nii eipä oikeen mistään voi päätellä mittään :rolleyes:

Sekin on mahdollista. Edellisistä menkoista laskettuna nyt olis 8+ jotain, mutta mulla on aina ollut tosi epäsäännölliset ja usein pitkät kierrot, joten ei ole mitenkään varmaa että olisin läheskään noin pitkällä. Pahoinvoinnittomuus ei varsinaisesti haittaa, mutta tietysti edes jonkinlaiset oireet antaisi jotain (kuvitteellista?) turvallisuudentunnetta. :)

Mulla on kanssa maanantaina ja jännittää! Toivon niin, että syke näkyy. Silloin on 6+4.

Olin tänään yhdessä työtapahtumassa, jossa oli tarjolla ruokaa ilman minkäänlaisia selostuksia sisällöstä. Sydän hakkasi sataa kun yritin miettiä mitä uskallan ottaa. Nyt sitten pohdin teinkö tyhmästi kun otin paistettua juustokakkua pienen palan. Oli kyllä paistettu uunissa, joten kai se on ok. Lisäksi pyörittelin skumppalasia tunnin verran kädessä ja esitin juovani. Lopulta juoksin vessaan kaatamaan sisällön lavuaariin :joyful: On tää kyllä yhdenlaista… :meh::meh:

Nonni, jännitetään yhdessä sit :cat: Mulla on klo 13 aika :angelic: Ja silloin on ehkä 6+6:pompus:

Sekin on mahdollista. Edellisistä menkoista laskettuna nyt olis 8+ jotain, mutta mulla on aina ollut tosi epäsäännölliset ja usein pitkät kierrot, joten ei ole mitenkään varmaa että olisin läheskään noin pitkällä. Pahoinvoinnittomuus ei varsinaisesti haittaa, mutta tietysti edes jonkinlaiset oireet antaisi jotain (kuvitteellista?) turvallisuudentunnetta. :)

Joo,ymmärrän täysin. Vaikka Mulla tässä on ollut oireita kylläkin, plussauksesta saakka ollut huimausta, menkkamaista kipua, vihlontaa kohdussa, väsymystä, ja nyt pari päivää sitten alko vasta tissit oleen kipeinä ja etovaa oloa, mut kun noi perus oireet (tissit arat ja turvonneet, pahoinvointi) puuttu, niin ajatteli pahinta :sorry:

Jaaha pitäiskö tässä itekki pistää reippaammin kirjotellen että pääsis sinne salaiseen ryhmään mukaan :wink

Mulla on nyt hiukan tuntunut helpottaneen nuo menkkajomotukset mutta kyllä sitä edelleenkin jokaisella vessakäynnillä pelottaa että näkee punaista :sad001

Vasta eilen eksyin tälle foorumille lueskelemaan, puolisoni sanoi ettei minun pitäisi lukea mitään kun tulen ihan vainoharhaiseksi:grin

Mutta siis, minulla menossa 5+3. Parin viikon ajan olen ollut tavallista väsyneempi ja rinnat ovat olleet kipeät, muita oireita ei ole oikeastaan ollut. Nyt parin päivän ajan on ollut melko normaali olo ja sekös tässä huolestuttaa. En tiedä mitä pitäisi tehdä, tänään jo itkeskelin puolisolleni että tässäkö tämä oli kun tuntuu niin normaalille:sad001

Moikka! Onko palstalla muita kypsän iän saavuttaneita ensiodottajia? Kesällä tuli 39 vuotta mittariin ja tikkuun ensimmäistä kertaa kaksi viivaa. Takana epäonnistunut ivf-hoito keväältä ja tämä odotus onkin melkoinen luontoäidin yllätys.❤️ Oletteko käyneet varhaisultrassa? Meillä oli käynti viikolla 6+4 ja toistaiseksi kaikki näyttää hyvältä. ❤️ Nyt menossa viikot 7+3. ☺️

Moikka! Onko palstalla muita kypsän iän saavuttaneita ensiodottajia? Kesällä tuli 39 vuotta mittariin ja tikkuun ensimmäistä kertaa kaksi viivaa. Takana epäonnistunut ivf-hoito keväältä ja tämä odotus onkin melkoinen luontoäidin yllätys.❤️ Oletteko käyneet varhaisultrassa? Meillä oli käynti viikolla 6+4 ja toistaiseksi kaikki näyttää hyvältä. ❤️ Nyt menossa viikot 7+3. ☺️
Mä olen saman ikäinen. Meillä tämä raskaus saanut alkunsa nimenomaan keväällä tehdyn IVFn pakastealkion siirtona ja maanantaina tulossa varhaisultra juurikin viikoilla 6+4. Mieletöntä, että teillä onnistui luomusti hoitojen jälkeen! :)

Vasta eilen eksyin tälle foorumille lueskelemaan, puolisoni sanoi ettei minun pitäisi lukea mitään kun tulen ihan vainoharhaiseksi:grin

Mutta siis, minulla menossa 5+3. Parin viikon ajan olen ollut tavallista väsyneempi ja rinnat ovat olleet kipeät, muita oireita ei ole oikeastaan ollut. Nyt parin päivän ajan on ollut melko normaali olo ja sekös tässä huolestuttaa. En tiedä mitä pitäisi tehdä, tänään jo itkeskelin puolisolleni että tässäkö tämä oli kun tuntuu niin normaalille:sad001
Täällä sitä vertaistukee kuitenki varmasti enemmän että parhaimmillaan foorumilla saa omat pelot hälveneen :grin

mulla kans monena pvnä ihan normiolo, että en siitä huolestuis. Toki jos kaikki oireet ihan seinään loppuu pitkäksi aikaa niin ymmärrän kyllä että pelot herää. Mulla ainakin aaltoillut oireet ja joskus 5-6 viikoilla ei ollut juuri mitään oireita vaikka 4+ oli ollut vatsakipuja ja vaikka mitä muutakin. Nyt taas 7+ alkanut huonovointisuus lisääntyä vaikka muita oireita ei olekaan.

Heips! Varovasti liityn joukkoon :happy: Muutama päivä sitten tein positiivisen testin, eli viikkoja laskelmien mukaan 5+0 nyt... Jännittää! Meillä ennestään kaksi kouluikäistä ja mä oon haaveillut kolmannesta jo useamman vuoden, nyt vihdoin mieskin lämpeni idealle ;) Nopeasti tärppäsi, toisesta kierrosta, vaikka olin ihan varautunut pidempään. Edelliset on tärpännyt nopeastikkin, mutta silti ajattelin että kun ikää tulee kohta täyteen 35v että se jo vähän vaikuttaisi.

Nyt vaan niin toivon että kaikki menee hyvin :Heartred Ja on kiva lueskella täällä muiden samassa tilanteessa olevien juttuja, vielä kun ei viitsi ( vaikka tekiskin mieli) puhua kenellekkään.

Mulla alkoi eilen semmonen pieni kuvotus, tänään rintoja on aristanut, pieniä vihlasuja alavatsassa. Ei mitään isompaa, vähän väsynyt oon ollut.

Joko ootte neuvolaan soitellut?

Heips! Varovasti liityn joukkoon :happy: Muutama päivä sitten tein positiivisen testin, eli viikkoja laskelmien mukaan 5+0 nyt... Jännittää! Meillä ennestään kaksi kouluikäistä ja mä oon haaveillut kolmannesta jo useamman vuoden, nyt vihdoin mieskin lämpeni idealle :wink Nopeasti tärppäsi, toisesta kierrosta, vaikka olin ihan varautunut pidempään. Edelliset on tärpännyt nopeastikkin, mutta silti ajattelin että kun ikää tulee kohta täyteen 35v että se jo vähän vaikuttaisi.

Nyt vaan niin toivon että kaikki menee hyvin :Heartred Ja on kiva lueskella täällä muiden samassa tilanteessa olevien juttuja, vielä kun ei viitsi ( vaikka tekiskin mieli) puhua kenellekkään.

Mulla alkoi eilen semmonen pieni kuvotus, tänään rintoja on aristanut, pieniä vihlasuja alavatsassa. Ei mitään isompaa, vähän väsynyt oon ollut.

Joko ootte neuvolaan soitellut?

Mää soittelin muutama päivä plussasta, eli joskus rv 4+0 :cat:

Mä olen saman ikäinen. Meillä tämä raskaus saanut alkunsa nimenomaan keväällä tehdyn IVFn pakastealkion siirtona ja maanantaina tulossa varhaisultra juurikin viikoilla 6+4. Mieletöntä, että teillä onnistui luomusti hoitojen jälkeen! :)

Moikka! ❤️ Meillä epäonnistui hoidot eli käytännössä maksimimäärä pistoshoitoja ei saanut eloa munasarjoihin. Taustalla vaikea endometrioosi leikkauksineen. Nyt syksyllä oli tarkoitus jatkaa hoitoja, mutta tämä yllätys laittoikin suunnitelmat uusiksi. ☺️ Odotatteko esikoista? Tsemppiä sinne ja ihana kuulla, että hoidot ovat auttaneet. ❤️

Ellie*, mä soitin neuvolaan heti samana päivänä kun plussasin :grin sain sieltä ekaksi ”käyntiajaksi” pelkän soiton, on joku uusi juttu nyt koronan aikana… huomenna terkkarin pitäis sieltä jo soitella :dance008

Moikka! ❤️ Meillä epäonnistui hoidot eli käytännössä maksimimäärä pistoshoitoja ei saanut eloa munasarjoihin. Taustalla vaikea endometrioosi leikkauksineen. Nyt syksyllä oli tarkoitus jatkaa hoitoja, mutta tämä yllätys laittoikin suunnitelmat uusiksi. ☺️ Odotatteko esikoista? Tsemppiä sinne ja ihana kuulla, että hoidot ovat auttaneet. ❤️
Joo, esikoista odotetaan. Meni vähän myöhäiselle iälle tämä, kun miehen löytyminen kesti ja sitten tietty noi useamman vuoden hoidot. Mulla on PCOS, eli siitä käsin lähdettiin hoitamaan. Sanoinkin täällä jo aiemmin, että en oikein osaa rentoutua ja nauttia tästä raskaudesta vaan pelkään koko ajan, että menee kesken. Ehkä tää tästä alkaa helpottaa, kun päästään vähän varmemmalla viikoille. Onko tämä teillä kanssa esikoinen?

Joo, esikoista odotetaan. Meni vähän myöhäiselle iälle tämä, kun miehen löytyminen kesti ja sitten tietty noi useamman vuoden hoidot. Mulla on PCOS, eli siitä käsin lähdettiin hoitamaan. Sanoinkin täällä jo aiemmin, että en oikein osaa rentoutua ja nauttia tästä raskaudesta vaan pelkään koko ajan, että menee kesken. Ehkä tää tästä alkaa helpottaa, kun päästään vähän varmemmalla viikoille. Onko tämä teillä kanssa esikoinen?

Voi kuule, kuulostaa kumman tutulta! Minun endometrioosia ei meinattu ensin löytää ja diagnosoida lainkaan. Lopulta löytyi ja siinä samalla syy lapsettomuudelle. Pääsin onneksi nopeasti leikkaukseen ja samalla myös ivf-jonoon. Tauti (ja ikä :angelic:) olivat kuitenkin tehneet tehtävänsä ja käytännössä käyttökelpoisia munasoluja ei enää ollut juurikaan. Näitä taustoja vasten raskaus on suorastaan ihme ja jaan kyllä fiilikset tuon pelon suhteen. ❤️ Meillä myös esikoinen odotuksessa.

Mulla on kanssa maanantaina ja jännittää! Toivon niin, että syke näkyy. Silloin on 6+4.

Olin tänään yhdessä työtapahtumassa, jossa oli tarjolla ruokaa ilman minkäänlaisia selostuksia sisällöstä. Sydän hakkasi sataa kun yritin miettiä mitä uskallan ottaa. Nyt sitten pohdin teinkö tyhmästi kun otin paistettua juustokakkua pienen palan. Oli kyllä paistettu uunissa, joten kai se on ok. Lisäksi pyörittelin skumppalasia tunnin verran kädessä ja esitin juovani. Lopulta juoksin vessaan kaatamaan sisällön lavuaariin :joyful: On tää kyllä yhdenlaista… :meh::meh:

Joo noi on kuumottavia tilanteita :joyful:. Eiköhän se juustokakku ollu ok, kun oli kerran paistettu:happy:

Ai että, kun ärsyttää! Löysin viime pe marketplacen kautta hyvän dopplerin + geelin sopuhintaan ja maksoin heti, että pääsisin nahd. pian ekoja kertoja testaileen. Noh, ilmeisesti kyseessä on joku koijari, koska ei ole vieläkään muka pystynyt postittamaan, koska sitä, tätä ja tota. Pyysin sitten rahojenpalautusta, mutta en jotenkin usko rahojani enää näkevän... :finger005

Sit Torin kautta tilasin toisen samanlaisen vehkeen (ilman geeliä) ja se saapui eilen postissa. Ilman laturia. :banghead: Myyjä kivenkovaan väittää, että noissa Jumper JBD 100B laitteissa ei ole laturia, vaan ainoastaan kestopatterit, joiden virran loputtua laite menee roskiin. Sanoin, että itselläni in aiemminkin ollut sama laite ja siinä on kyllä laturille ihan oma röörinsä... Että just joo! Mua huijattiin jo toistamiseen saman viikon aikana. :smiley-angry019

Maryshka: voi ei miten tylsä juttu! :meh: toivottavasti
Saat sen edes jotenkin toimintaan...

Mä oon ihmeissäkin mun olot hävisi johonkin. On ollu ihan normaali olo ja se epäilyttää...:scratch
Välillä sellanen tunne mahassa kun jännittäisi jotakin, mut muut olot hävisi. Outoa ja miten sitä näin herkästi nyt alkaa huolestumaan kaikesta, en aiemmista raskauksista muista tällästä. Tää on niin toivottu raskaus, että ehkä alitajunnassa pelkään pahinta? Ja onhan tää niin alussakin vielä...

Mikä ikäinen tuleva isosisarus teillä?

On jo koululainen :happy: Kovasti on jo vuosia haaveillut pikkusiskosta tai pikkuveljestä. Nyt tuntuu, että hänkin on jo luopunut toivosta, kun ei ole hetkeen kysellyt asiasta :grin Tulee varmasti olemaan niin innoissaan!

Takaisin