Huhtikuisten höpinät

Tuskaisen hitaasti tummuu viivat testeissä:shy: tänään on menkat viikon myöhässä ja pakko tehdä testejä että saa mielenrauhan, kyllä sitä raskaana ollaan :rolleyes: mutta ei oo kyllä vielä lähelläkään niitä leffaviivoja:troll: vai tuleeko ne toisilla vasta joskus viikolla 20:woot: testailetteko muut "ihan vaan varmuuden vuoksi"? Ajattelin ens viikolla testata digillä, onko viikot menneet eteenpäin:angelic::angelic:

Liitteet

• IMG_20210815_090658.jpg
    IMG_20210815_090658.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 19
Tuskaisen hitaasti tummuu viivat testeissä:shy: tänään on menkat viikon myöhässä ja pakko tehdä testejä että saa mielenrauhan, kyllä sitä raskaana ollaan :rolleyes: mutta ei oo kyllä vielä lähelläkään niitä leffaviivoja:troll: vai tuleeko ne toisilla vasta joskus viikolla 20:woot: testailetteko muut "ihan vaan varmuuden vuoksi"? Ajattelin ens viikolla testata digillä, onko viikot menneet eteenpäin:angelic::angelic:

Mä testasin alkuun melkein pakonomaisesti viivojen vahvistumista. :bag:

Sitten sain 5+1 digiin 3+ ja rfsu:n testiviiva oli tummempi kuin kontrolliviiva niin testailut jätin siihen.

Tuo viivojen vahvistuminen näkyy toisissa testeissä paremmin kuin toisissa. :happy119
Ja alkuun se vahvistuminen on hitaampaa.

Samaten se hcg:n nousu on todella yksilöllistä jokaisella naisella ja jokaisessa raskaudessa. :)

Mä testaan, mut en ihan päivittäin enää :grin tänään aamupäivällä uitin huvikseni Apteq-puikon, se taitaa olla kymppiherkkä :bookworm: tasavahvat viivat pamahti heti. Ajattelin vielä hakee pari pc:tä, että saa kokeilla vahvistumista mielenrauhan takia. Ja ehkä haen vielä digin jos uskallan. Se näytti mulla 2-3 samana päivänä kun verestä mitattiin hcg just ja just yli 200. Pelkään et saan hermoromahduksen, jos se näyttää ens viikonloppuna yhä 2-3 :nailbiting:

Mulla kanssa vahvistui 4+ viikolla todella hitaasti viivat, vahvistuivat siis kuitenkin. Sitten tein digin joka näytti 2-3 ja jätin liuskat siihen. Siitä myöhemmin tein sit päähänpistona parin tunnin pidätyksellä liuskan ja digin. Liuskaan pamahti viiva ennen kuin liuska oli kokonaan kastunut ja digi 3+. Totesin että hyvä hetki lopettaa testailu kun nuo liuskat tuntuu aiheuttavan stressiä ja harmistusta. :rolleyes:

Heippa! Täällä 31v N ja 36v M pääkaupunkiseudulta. 1. Lapsi 7v aijemmasta liitosta. Nyt lapsettomuushoitojen avulla yhteinen lapsi tuloillaan. Valtavan odottavin ja iloisin mielin tässä. Kova jännitys vielä päällä, että pysyyhän bebe matkassa riittävän pitkään. Molemmat odotamme kovin varhaisultraa, josko se tekisi tilannetta todellisemmaksi:angelic:.

Täällä HCG arvo noussut tuskastuttavan hitaasti. Tänään 4+6. Erittäinherkkä raskaustesti näyttää haaleaa positiivista. Kuukautiset myöhässä 7 päivää. Kierto ollut kellon tarkka nyt hoitojen takia.

Enää 11 viestiä :angelic: tai siis kymmenen tämän jälkeen :rolleyes:
Aika on kyllä madellut niin hitaasti tällä viikolla, kun olen ollut lomalla ja on ollut aikaa kuulostella oloja ja tuntemuksia. Ensi viikolla paluu arkeen, työt ja lasten kuskaukset ja sitä seuraavalla viikolla pyörähtää lasten harrastukset käyntiin kans, joten ei tartte miettiä mihin päivät ja illat käyttää :woot:

Heippa! Täällä 31v N ja 36v M pääkaupunkiseudulta. 1. Lapsi 7v aijemmasta liitosta. Nyt lapsettomuushoitojen avulla yhteinen lapsi tuloillaan. Valtavan odottavin ja iloisin mielin tässä. Kova jännitys vielä päällä, että pysyyhän bebe matkassa riittävän pitkään. Molemmat odotamme kovin varhaisultraa, josko se tekisi tilannetta todellisemmaksi:angelic:.

Täällä HCG arvo noussut tuskastuttavan hitaasti. Tänään 4+6. Erittäinherkkä raskaustesti näyttää haaleaa positiivista. Kuukautiset myöhässä 7 päivää. Kierto ollut kellon tarkka nyt hoitojen takia.

Onnittelut plussasta! :Heartred
Ja tervetuloa joukkoon mukaan! :greet025
Toivotaan, että pienellä on tarrasukat, liimat ja kaikki mahdolliset kiinnittymisvälineet mukana. :Heartred

Riippuu todella paljon testistä noi viivojen vahvuudet, tärkeintä on että vahvistuu :angelic:
Kyl sitä itekkin on tullut testailtua :cool: tossa nyt tän aamunen testi rv 4+5 :angelic: Digiä loppuviikosta jos se näyttäis sit 3+ :angelic:

Liitteet

• 20210815_082206.jpg
    20210815_082206.jpg
    807.4 KB · Katsottu: 11
Mä testaan, mut en ihan päivittäin enää :grin tänään aamupäivällä uitin huvikseni Apteq-puikon, se taitaa olla kymppiherkkä :bookworm: tasavahvat viivat pamahti heti. Ajattelin vielä hakee pari pc:tä, että saa kokeilla vahvistumista mielenrauhan takia. Ja ehkä haen vielä digin jos uskallan. Se näytti mulla 2-3 samana päivänä kun verestä mitattiin hcg just ja just yli 200. Pelkään et saan hermoromahduksen, jos se näyttää ens viikonloppuna yhä 2-3 :nailbiting:

Sehän näyttää 3+ kun hcg on yli 20 000. Et kannattaa suurinpiirtein laskee, et koska se sitä näyttäis jos on normaalisti tuplaantunut. :cat:

Enää 11 viestiä :angelic: tai siis kymmenen tämän jälkeen :rolleyes:
Aika on kyllä madellut niin hitaasti tällä viikolla, kun olen ollut lomalla ja on ollut aikaa kuulostella oloja ja tuntemuksia. Ensi viikolla paluu arkeen, työt ja lasten kuskaukset ja sitä seuraavalla viikolla pyörähtää lasten harrastukset käyntiin kans, joten ei tartte miettiä mihin päivät ja illat käyttää :woot:

Ja mulla alkoi nyt 2vk loma! En tiiä, tuunko ihan hulluksi tästä odottamisesta. Heti kun palaan töihin Ma 30pv on ultra :nailbiting:

Onnittelut plussasta! :Heartred
Ja tervetuloa joukkoon mukaan! :greet025
Toivotaan, että pienellä on tarrasukat, liimat ja kaikki mahdolliset kiinnittymisvälineet mukana. :Heartred

Kiitos:rolleyes:. Ei vielä ihan 100% uskalleta iloita. Mutta vähän kuitenkin. Miehelle tämä olisi ensimmäinen biologinen lapsi.

Jes 500 viestiä täynnä :smiley-bounce012

Ikäeroista oli puhetta, meillä lapset loppuvuodesta 8v ja 2v. Iso ikäero on ollut ihana siltä kannalta ettei oo ollut mitään kaaosta ja esikoisesta ollut hyvin apuakin vauvan kanssa. Toisaalta sitten taas näillä on ihan eri jutut ja molemmat vaatii erilaista huomiota.

Nyt olisi tulossa ikäeroa kuopukseen 2v 5kk ja se kuulostaa oikeastaan aika kivalta. Toivon että pienemmistä tulee läheisiä toisilleen ja on aina leikkiin (ja tappeluun) kaveri kotona.

Synnytystä odotan kovasti, aivan ihanaa jos pääsee synnyttämään vielä :Heartred

Mulla kans tulvahtaa kroppaan sellainen lämmin tunne aina kun ajattelen synnytystä. Kipeäähän se tekee mutta silti niin upea ja ainutlaatuinen kokemus :Heartred

Sehän näyttää 3+ kun hcg on yli 20 000. Et kannattaa suurinpiirtein laskee, et koska se sitä näyttäis jos on normaalisti tuplaantunut. :cat:
Jossain just luki et noin 2700 on raja tolle 3+ lukemalle

Onko täällä muita kellä uusioperhe? Tai lapsettomuushoidolla raskaus saanut alkunsa? :rolleyes:
Jep ja jep :grin
Aiemmat lapset ed.suhteessa ivf tuoresiirto ja pakkassiirto.
Ero. Uusi puoliso ja yli vuosi tuloksetonta yrittämistä, ei mitään vikaa kummassakaan, iän vuoksi suoraan ivf ja tuoresiirrosta tämä plussa. Miehellä ei ole lapsia ennestään :happy:

Sanokaa että tää on normaalia, aamulla pupuiltiin ja nyt vessareissujen yhteydessä on tullut vaaleanpunaista valkovuotoa:smiley-angry017
Soitin mun parhaalle ystävälle ja kerroin että oon plussannut ja molemmat pillitettiin kun mitkäkin ja hän oli kaupassa just :hilarious: mutta nytkö iskee karma, että on iloinnut liian aikaisin... Kai sitä raskaana ollaan niin kauan kun ei menkkoja ole? Ja jos testiin tulee plussa? :chicken:
Oikeesti oksennan tästä epävarmuudesta :nailbiting::hilarious:

Takaisin