Huhtikuisten höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla kans ollu ny parina aamuna öklötystä. Se kyl menny sit kans syömäl ohi. Kokoaja pitää vähä juua vettä, muute se iskee takasin 😬 En toivo kyl kellekkää oksentamista, se on nii kauheeta hommaa 😬😂
Mulla saapui myös öklötystä tänään tänne. Ruokahaluttomuutta on ollut koko ajan mut tänään asiat öklöttää ja etoo. Eniten oon kyllä huolissani siitä, kun mun ei tee enää mieli makeeta ja asiat voi olla liian makeita, en koskaan kuvitellut, että se voisi olla mahdollista :D

Mulla saapui myös öklötystä tänään tänne. Ruokahaluttomuutta on ollut koko ajan mut tänään asiat öklöttää ja etoo. Eniten oon kyllä huolissani siitä, kun mun ei tee enää mieli makeeta ja asiat voi olla liian makeita, en koskaan kuvitellut, että se voisi olla mahdollista :D
Mä oon myös aina makean perään ja nyt ei oo viime aikoina ollut oikein makeanhimoa. Hyvä vaan. 😁

😂😂 mulla taas on nälkä vähä väliä ja tekee mieli aina jotain. En välttämättä osaa sanoo ees et mitä mieli tekee, mut tekee kuitenkin 😅😂

Täällä selvitty viikonlopun sukulaisista. Vietettiin venetsialaisia ja onnistuin huijaamaan juomattomuuden yms silleen, että kukaan ei tajunnut mitään.. ehkä 😂 voihan se olla et spekuloivat keskenään sitten jälkeenpäin 😅 mut ei se mitään! Ei ainakaan kukaan kysynyt tai vihjaillut mitään.. 😊
Hirvee nälkä koko ajan, väsymys ja palelee jatkuvasti.. 😅

Täällä selvitty viikonlopun sukulaisista. Vietettiin venetsialaisia ja onnistuin huijaamaan juomattomuuden yms silleen, että kukaan ei tajunnut mitään.. ehkä 😂 voihan se olla et spekuloivat keskenään sitten jälkeenpäin 😅 mut ei se mitään! Ei ainakaan kukaan kysynyt tai vihjaillut mitään.. 😊
Hirvee nälkä koko ajan, väsymys ja palelee jatkuvasti.. 😅
Ja eikös se oo perinteinen että sit kun uutiset paljastuu niin sitten kaikki laskee yks plus yks yhteen ja on silleen että ois pitänyt arvata :D meillä varmistu tänään että lokakuussa ois kaveriporukan Halloween juhlat ja heti tuli ajatus että meidän pitää miehen kanssa keksiä mätsäävät asut joilla paljastaa vauva-uutinen mut en oo vielä hyviä ideoita siihen keksinyt :D

Ja eikös se oo perinteinen että sit kun uutiset paljastuu niin sitten kaikki laskee yks plus yks yhteen ja on silleen että ois pitänyt arvata :D meillä varmistu tänään että lokakuussa ois kaveriporukan Halloween juhlat ja heti tuli ajatus että meidän pitää miehen kanssa keksiä mätsäävät asut joilla paljastaa vauva-uutinen mut en oo vielä hyviä ideoita siihen keksinyt :D
Joo niinhän se menee, ne tajuaa tän viikonlopun kikkailut heti kun kerrotaan! 😂

Vähän hauska toi halloween vauvauutisen paljastus! Kerro sitte mitä keksit 🤩

Heräsin aamuyöllä kauheeseen pissahätään ja kohdun poltteluun. Polttelu oli samanlaista kun menkkojen aikaan. Se helpotti hieman pissalla käynnin yhteydessä ja kesti hetken vielä takaisin nukkumaan mennessäni. Ja aamulla herätessä pyyhkiessä tuli hieman limaista kellertävän rusehtavaa vuotoa.

Kertokaa onko tää normaalia vai pitääkö huolestua? Kohdun kasvua? 🥺🥺

Heräsin aamuyöllä kauheeseen pissahätään ja kohdun poltteluun. Polttelu oli samanlaista kun menkkojen aikaan. Se helpotti hieman pissalla käynnin yhteydessä ja kesti hetken vielä takaisin nukkumaan mennessäni. Ja aamulla herätessä pyyhkiessä tuli hieman limaista kellertävän rusehtavaa vuotoa.

Tuosta on kenenkään mahdoton sanoa mitää varmaa ultraamatta. 😔 Itselläni satunnainen lyhytkestoinen kipu on ollut vaaratonta, mutta sitten pikkuhiljaa tuntien kuluessa voimistuva ja jatkuva "menkkakipu" on tarkoittanut keskenmenoa, ja pientä rusehtavaa/punertavaa vuotoa voi tulla tai olla tulematta riippumatta siitä jatkuuko raskaus. 🤷‍♀️

Mulla alkais nyt rv9. 🤩 Nyt olis jo selkeästi pidemmällä mitä kahdessa keskenmenneessä, joten alkaa jo vähän uskaltaa ajatella, että tulisko tästä oikeasti vauva meille. 😍 Ns "viimeinen etappi" pelättävänä olis vielä eka km rv10+, joten jos vielä ens viikolla on kaikki kunnossa ja kuullaan neuvolassa sydänäänet, niin uskallan ehkä vähän alkaa rentoutoa. Sitten toki nt-ultra syyskuun lopulla stressattavaksi. 😬

Mulla on nyt jäänyt kahdesti pyyhkiessä tommoista samantyyppiseltä kuulostavaa vuotoa paperiin. Toinen tuli pari päivää plussan jälkeen ja toinen viime viikolla. Mitään kipuja tai poltteluja niihin ei oo liittynyt ja esim missään vaiheessa ei voimistunut kivut eikä vuodot. Niinkuin MM sanoi että tosi yksilöllistä mistä kyse eikä kukaan voi sanoa mitään varmaksi ilman ultrausta.

Mulla alkais nyt rv9. 🤩 Nyt olis jo selkeästi pidemmällä mitä kahdessa keskenmenneessä, joten alkaa jo vähän uskaltaa ajatella, että tulisko tästä oikeasti vauva meille. 😍 Ns "viimeinen etappi" pelättävänä olis vielä eka km rv10+, joten jos vielä ens viikolla on kaikki kunnossa ja kuullaan neuvolassa sydänäänet, niin uskallan ehkä vähän alkaa rentoutoa. Sitten toki nt-ultra syyskuun lopulla stressattavaksi. 😬
Ooo ihanaa että siellä ollaan jo niin pitkällä 😍 nää viikot tässä kyllä matelee ja joka välissä on jännättäviä asioita mutta kaikki peukut ja varpaat pystyssä että ens viikon ultrassa sekä NT:ssä on asiat just niinkuin pitää 😍😍

Ooo ihanaa että siellä ollaan jo niin pitkällä 😍 nää viikot tässä kyllä matelee ja joka välissä on jännättäviä asioita mutta kaikki peukut ja varpaat pystyssä että ens viikon ultrassa sekä NT:ssä on asiat just niinkuin pitää 😍😍
Niin siis ens viikolla ei ole ultraa, kun meidän neuvolassa ei ultrata. 😕 Mutta pääsen sentään ekstrakäynnille kuuntelemaan sydänääniä. 😍 Rv6+ ultrattu julkisella ja kerta silloin oli kaikki hyvin, niin jos ens viikolla kuuluu sydänäänet normaalisti, niin voisin uskaltaa luottaa kaiken olevan hyvin. 🥰 Oikeasti seuraava käynti olis ollut vasta nt-ultra syyskuun lopulla, niin mustahan olis tullut ihan hermoraunio stressatessa siihen mennessä. 😳 Joten onneksi terkkari oli heti valmis varaamaan ekstra-ajan tähän vähiin, kun kysyin sitä. 😊

Takaisin