Huhtikuiset

Limansekasta tuoretta verta.. :( siteeseen asti ei oo vielä tullu, eikä oo hyytymiä. Vähän kyllä silti tuli epätoivoinen olo jo :( soitan parin tunnin päästä neuvolaan, vaikka eipä tässä oikein mitää voi tehä :(

Mulla menee yöt valvomiseksi. Herään ja sit ei uni tuu, Kuuntelen youtubesta jotain vanhoja sarjoja, sitten jossain vaiheessa uni taas tulee. Seuraavaksi herään kun olen sotkeentunut kuulokkeiden johtoihin ta puhelin tippuu lattialle. En muista tällaista valvomista aikaisemmista raskauksista.

Jannski, gyne sanoi ettei heillä muitakaan normaaleja alkuraskauksia seurailla, eli ei minunkaan, nyt kun hänen mielestään näyttää kaikki olevan ok. Mietin yksityisellä ultrassa käymistä, mutta toisaalta nyt elellään viikkoja, milloin mikä tahansa on mahdollista ja mihin en itse voi vaikuttaa. Joten ehkä mä jännitän sen kuukauden sinne julkisen ultraan!

Jos sulla istukka tulossa etiseksi niin sehän kai saattaa vuotaa.. Tai voihan ne olla "pikkumenkat" jotka ei tarkoita mitään.. Hengität nyt vaan syvään ja kysyt neuvolasta. Peli ei oo menetetty ennen ku toisin todistetaan. Tsemppiä!

Mannikka tuuhan sitten kertomaan mikä tilanne.

Mulla on vuotanut koko tän viikon aamuisin... Ja kipuja on ollut vuotojen yhteydessä, mulla olis maanantaina neuvola niin sitten aion vasta puida näitä juttuja, esikoisestakin tiputteli aika pitkään, mutta silloin ei ollut kipuja. Oiskohan sektiolla osuutta näihin kipuihin sitten...? Tiedä häntä...

Niin, kovastihan tässä toivoo, ettei mitään ihmeellistä oo.. Soitan nyt kuitenkin ja kysyn, miulla on vielä tässä ollu hartiapistosta, ni jos tarkastaisvat et ei oo kohdunulkone :( en kyl tiiä näkyiskö sekään vielä..

Minä oon nyt päivystyksessä, kolme putkee otti verta ja laittovat tipan. Kohdunulkosen poissulku kai menossa..

Toivottavasti ultraa.. Ikävää tämmönen epätietosuus :/

Mannikka, tsemppiä ja toivotaan parasta. Vaikka kuulostaa pahalta.

Jannski, tänään varasin ajat. Neuvolaan ja ultraan mikä tehään neuvolassa. Mulla kun on keväältä keskenmeno niin pääsen neuvolaan ultraan.

Täällä varovasti ilmoittelen, että tein tuossa eilen positiivisen testin ja maanantaina olisi pitänyt menkat alkaa. Tää olisi kolmas, paitsi et neljäs raskaus, kun edellinen toukokuussa päättyi tuulimunaan.
En vielä tiedä miten tähän pitäisi suhtautua. Pelko perseessä on, entäs jos tämäkin on tuulimuna. Neuvolan varasin tänään, se on 17.9. Kuukauden päästä melkein. Ennestään 3v ja 1,5v lapset.

Kävin lääkärillä, mut ei se osannu mitään sanoo, laittaa kai gynelle. Ja pissasta tekevät hcgn ja klamydian ainaki ja öö. Nyt vaan ootan. En ees tiiä mitä kaikkee ne siitä verestä testas sit..

Takaisin