Huhtikuiset

Mun vanhemmat on tulossa ensi viikolla kylään pariksi päivää ja aiotaan kyllä niille kertoa, jos vielä ens maanantain ultrassakin on kaikki hyvin. Ja näillä näkymin on pakkokin, en pysty monta päivää feikkaamaan hyvää ja virkeää oloa kun meinaan nukahtaa joka välissä ja etominen/pahoinvointi on selvempää kuin esikoisesta. Olen itse asiassa tosi tyytyväinenkin, että saan tänne apukäsiä esikoisen hoitoon kun meinaa tällä hetkellä omat voimat uupua. En ymmärrä miten te jotkut pystytte käymään töissä, etenkin sellaiset joilla on aiempia lapsia jo hoidossa ja illalla pitäis niiden kanssakin jaksaa olla vielä työpäivän päätteeksi.

Mulla on nyt niin hyvä olo et harmittaa etten oo töissä :D Esikoisen aikaan olin jo alusta asti huonossa kunnossa ja sit järkkäsin niin et sain lopetettua työt joskus rv 23. Noh saas nähä mitä jatko tuo tullessaan :)

Eleanora on tää töiden, alkuraskauden väsymyksen + etomisen ja lapsiperheen yhdistäminen aika haastavaa. Iltaisin sammun sänkyyn lapsia nukuttaessa ennen klo 9 ja päivät nuokun töissä. Tietty välillä on myös pirteämpiä päiviä :)

Mulle iski nyt ylitsepääsemätön huoli siitä, onko täällä vatsassa oikeasti mitään? Taidan tänään ostaa vielä yhden testin. Mites, vahvistuuko viiva, jos kyseessä tuulimuna raskaus tmv.?

Ainiin, mun ainokaisista farkuista hajos tänä aamuna vetoketju. Saanko ostaa jo mammafarkut, saanko? :oops:

marimus, mulla kans samoja ajatuksia välillä! Yritän pysyä positiivisena ja ajatella että kaikilla ei hirveitä oireita aluksi oo ja ihan terve lapsi sieltä mahasta silti on tullu. Onko sulla ollu miten oireita? :)

Minulla laskettu aika 4.4. Ja siis kolmas lapsi tulossa. Ikää 39vuotta. Ja tämä oli totaalinen yllätysraskaus. Olimme luovuttanut jo kauan aikaa sitten eikä tullut ehkäisyä mietittyä kun kuvittelimme tämän olevan lopullista. Vähänpä tiedettiin. :-) Siinä lyhyesti. Ei oo ensimmäinen kerta kun oon kesälomalta mennyt raskaana töihin..Ensi viikolla töihinpaluu edessä taas.

Hei! Ilmoittaudun myös varovasti mukaan. :) Ajattelin, että vasta varhaisultran jälkeen (kerkesin jo kirjoitella varhaisultra- keskusteluun). Mutta hitto, miksei! En varmasti ole yksin näiden pelkojeni kanssa. Taustalla kilpparin vajaatoiminta ja ehkä juuri sen takia kolme km ja ensimmäistä yritetään siis.. Varhaisultra olisi viikon päästä ja nyt ois menkkojen mukaan menossa 7+1, mutta uskon, että oikeasti vähän vähemmän, koska kierto ollut aika sekaisin vuoden alusta lähtien. Listaudun, jos ultrassa on kaikki ok ja saa vähän osviittaa millä viikoilla sitä oikeasti mennään.

Onnea tässä vaiheessa kaikille ja toivotaan, että mahdollisimman moni pysyisi mukana!

Tänään tuli muuten entistä kovempi tahdonvoima pitää tämä itunen sisällä, kun ah niin ihana esimies näytti sen ei niin mukavan puolen itsestänsä! Voi kun tulisi se päivä, että pääsee kertomaan - saan lapsen! Jään äippälomalle alkuvuodesta! :p

Onko muita, jotka jakavat saman tilanteen? :grin

No ei välttämättä tarkoita että olisi kaikki hyvin vaikka r-testi olis plussaa joka kerta. Mun kkm oli vahva plussa vielä 2 viikkoa kaavinnan jälkeen. Tää nyt ei varmaan auttanut yhtään paniikkiin mut turha sitä on tuhlata hirveitä summia r-testeihin. Samoin mulla lähti pahoinvointikin vasta kaavinnan jälkee vaikka oli ollut kuolleena jo muutaman viikon.

Onnea BeK! Ja todellakin odotan että voin jäädä erittäin hyvästä syystä, edes vähäksi aikaa pois työelämästä! :D Oon niin loppu tähän oravanpyörään että tää tauko tulee niin hyvään saumaan <3

Hih, saadaan jäädä huhtikuisiin! Ultrassa näytti siltä että oltais 7+0 eli vain kaksi päivää heitti, eikä laskettua aikaa lähdetty muuttamaan. Pienen pieni sydän sielä kovasti tykytti ja meinas minun sydän pakahtua onnesta! <3

Huonojakin uutisia tuli, nimittäin verikokeet paljasti kilpirauhasen vajaatoiminnan. Mutta hyvä että paljastui niin voidaan aloittaa lääkitys.

Höh, kuka tietää noista raskaus sovelluksista jotain, mulla on what to expect, vau.fi odotus, liberokerho, odotukseni ja my pregnancy, ja noista what to expect ja odotukseni sanovat että nyt on 6. raskausviikko ja loput 7. raskausviikko. Eikös se niin mee että mulla esim 6+2 niin tämä on seitsemäs raskausviikko? Hääääh en tajua noita sovelluksia :D

Mä lueskelen ihan liikaa kaikkia foorumeita ja tarinoita keskenmenoista :sorry:. Ja siitähän se mielikuvitus sitten vilkastuu... Mutta sinne ar-ultraan en kyllä aio mennä. Sen päätöksen sinetöi jo tilin saldo.

möykkynen oireita on mulla yhtä vähän kuin esikoisesta, eli "vaan" kamala turvotus, tissiarkuus ja vahvistuneet allergiaoireet. Mut se edellisen raskauden tajunnan vievä väsymys on poissa! No, onhan sillä aikaa vielä tulla... Nyt kuitenkin vasta 4+5.

BeK mulla vähän samat fiilikset mammaloman kanssa, vaikka tarkoitus onkin olla kotona aika lyhyen ajan. Teen tällä hetkellä töitä aika rasittavassa tiimissä ja toivon, että palattuani töihin edes osa porukasta olisi vaihtunut.

Ja onhan se kivaa ajatella, että ens kesänä on sitten piiiiiiiitkät lomat :wink.

Jannski, hoitamattomana ilmeisesti kaikenlaisia riskejä sikiön kehityksen suhteen, mutta jos on lääkitys kohillaan niin ei vaikuta mitenkään. Näin ainakin miulle sanottiin :D

Marimus minäkin oon ihmetellyt väsymyksen puutetta, mutta sepä taisi alkaa vasta rv 6 viimeeks.. Nyt vasta 4+1 :)

Takaisin