Huhtikuiset

Millier sä plussasit sit kuitenkin lopulta! Seurailin taustalta tota raskaaksi 2015-ketjua. Onnea hurjasti! Varmasti huojentavaa vihdoin saada varmistus omille tuntemuksille. :)

Täällä kirjoittelee juuri tällä viikolla plussannut toista odottava. Vielä on vähän epätodellinen olo, voiko tämä olla tottakaan. Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa. :Heartbigred Laskureiden mukaan LA olisi 21.4, ja jo tekisi mieli varata aika varhaisultraan. Jospa tässä nyt vielä vähän malttaisi...

Varovaisesti tuoreena plussaajana ilmoittaudun joukkoon.

Tiistai aamuna (kp35 dpo 16-19) sain tikkuun selkeän plussan. Samana iltana oli pakko tehdä toinen ja tänään töiden jälkeen kolmas testi. Pakko se on jo uskoa.

Tämä oli meille ensimmäinen täysi yrityskierto, joten on pikkasen hämmästynyt olotila. Kuitenkin ollaan molemmat ylitetty tilastollisesti parhaat lisääntymisvuodet. Minä olen 30v ja mies joitain vuosia vanhempi ja tämä olisi molemmille ensimmäinen lapsi. Toivottavasti roikutaan täällä loppuun asti :).

Tuolla raskauskiekolla arvioin lasketuksi ajaksi 17.4.

Piti nousta tekemään aamun varmistustesti ennen miehen töihinlähtöä, ihan himppusen vajaaksi jäi tasavahvoista viivat mutta tosi paljon oli siis vahvistunut toissapäiväisestä. Digi vielä tiistaina ja sen jälkeen aionkin jo varata neuvolan ja varhaisultran.

Illalla ei meinannut millään tulla uni silmään kun sekä vatsassa että selässä tuntui kipuja, lieviä vain mutta silti.. Olen varmaan lukenut vähän liikaa kauhutarinoita joissa selkäkipu on aina varma merkki keskenmenosta o_O Kunpa tämä rakas pieni salamatkustaja pitäisi pintansa ja toisi meille elämämme kevään!

Täällä tuli tänään plussa! Tai no oikeastaan jo eilen illalla... tein eilen ennen nukkumaanmenoa liuskatestin, joka näytti hyvin haaleaa viivaa ja ajattelin aamulla testata digitaalitestillä, joka näytti raskaana 1-2 viikkoa. Oli kyllä aika uneton viime yö ;-) Laskureiden mukaan laskettu aika olisi 18.4.2016.

Pillerit jätin pois joulukuussa ja enemmän ja vähemmän aktiivisesti ollaan yritetty siitä lähtien. Kierrot on olleet epäsäännölliset, mutta tästä kierrosta bongasin ovulaation ja tässä sitä ollaan :-)

Ikää on jo 35 ja takana nuoruudessa sairastettu syöpä sytostaattihoitoineen. Olin jo varautunut siihen, etten raskaaksi koskaan tule, nyt sitten pitää vaan toivoa, että pikkuinen pysyy matkassa mukana!

Avvi, mulla oli esikoisesta alaselkä jumissa koko raskauden.. Välillä juili niin ettei yirnny miten päin olla + kohtu supisteli reippaasti joka päivä jostain rv. 18 loppuun saakka ja silti tuo pieni mies "kuorsaa" tyytyväisenä omassa sängyssään :) elä huoli liikaa, mä luulen että mulla turha panikoiminen aiheutti suurimman osan noista supistuksistakin..

Nyt vaan paljon tarroja matkaan <3

Moikka kaikki,

Vähän aikaa sitten plussattu ja varovaisen toivekkaana liityn huhtikuiden joukkoon :-) Toinen olisi tulossa, yksi km välissä, nyt LA 19.4 vau-laskurin mukaan.

Täällä 28-vuotias Helsinkiläinen.

Eilen ja tänään plussasib rfsu testeillä ja toinen viiva on haalean v.punainen molemmissa testeissä. Eli en oikeasti tiedä uskonko nyt testiin vai en huomenna aamusta ajattelin tehdä vielä digitaalisella. Eli kolmannell kerralla luulis uskovan sit.

Mut siis itselläni jo ennen testiä vahvaa fiilis et olen raskaana

Esikoinen täyttää jouluussa 2-vuotta eli aika kiireinen elämä on tulossa jos tämä raskaus etenee.

Olemme antaneet jo vauvalle työnimen "Pampula"

Onko muut antaneet työnimen?

Minä poistun... :sad001

Eilen alkoi vuoto ja tänään testi näytti negaa joten kemiallista epäilen. Maanantaina vielä ultraan mutta kyllä tää aika selvä tapaus on...

Voi Nelly! Olen tosi pahoillani! Voimia tulevaan ja toivottavasti toipuminen tapahtuu hyvin ja nopeasti, ja jos haluatte, niin uusi raskaus saa alkunsa pian!

Pahoittelut nelly:/

Muut: saako raskaana ollessaan syödä rapuja? Rapujuhlat tänään illalla! En ole oikein löytänyt mitään selkeää vastausta netistä.

Voi Nelly, voimia ja tsemppiä! :(

Maatu: Minun käsittääkseni suurinta osaa mereneläviä voi syödä ihan huoletta kunhan ne on vaan varmasti kypsiä.

Hei kaikille! Täällä ilmoittautuisi yksi huhtikuun ensiodottaja mukaan. Laskettu aika on näillä näkymin 10.4., ja nyt menossa rv 5 + 5. Takana on tammikuulta kohdunulkoinen raskaus, josta toipuminen kesti pitkälle keväälle. Nyt kävimme mieheni kanssa varmistamassa, ettei sama ole toistunut. Eilen varmistui, että oikeaan paikkaan on kiinnittynyt. Kaikki on itselleni täysin uutta. Olen 32-vuotias, asun pääsääntöisesti Pariisissa ja mieheni on ranskalainen. En vielä tiedä, kuinka raskauskuviot tullaan hoitamaan, Suomessa vai Pariisissa. Mutta eiköhän nämä kuviot tästä selkene. Kiva päästä keskustelemaan muiden huhtikuun odottajien kanssa, vertaistuki tulee tarpeen.

Pahoittelut Nelly :(.

Minun oli pakko tuhlata vielä digitestiin. Sen tulos oli 3+ :). Neuvolaankin soitin ja eka käynti on syyskuun puolella. Ymmärsin, että ensimmäinen ultra tehtäisiin viikolla 12. Tuntuu, että siihen on ikuisuus.

Heippa kaikki! Onnea plussauksesta kaikille ♡

Ilokseni saan liittyä joukkoonne. Eilen tein ensimmäisen testin ja nyt tehty jo huimat viisi testi jotka kaikki näyttää positiivista, digikin!

Taustasta sen verran että meillä oli tulossa tammikuinen vauva, mutta tuli valitettavasti kkm ja lopulta jouduttiin kapimaan. Kaikki se suru ja tuska on tehnyt vähän varovaisemman. Silloin kerettiin kertomaan jo monelle vaikka rv oli vasta 7. Nyt pähkäillään koska kerrotaan kenellekkin. Voi olla et tänään kerron omalle äidille ja muille vasta ar ultran jälkeen.

Meillä on myös yksi onnistunut raskaus josta syntyi tyttö 03/2014. Eli täynnä tohinaa on meidän arkipäivät tyttären kanssa kotona. Saa nähdä minkälaisia raskausoireita tulee.

Niin ja itsestäni voin kertoa sen verran että olen 26 vuotias hoitovapaalla oleva äiti. Perheeseen kuuluu tytär 1v 4kk, aviomies ja koira.

Takaisin