Huhtikuiset 2019 ♡

Ei hitsi, unohdin käydä apteekissa ostamassa viikkodigin:banghead::banghead: olisin halunnun nähdä, saanko jo huomenna siihen viikot 2-3.
 
Mä oon kertonu parille kaverille. Esikoisesta kerroin tosi vastahakosesti kellekkään. Nytkin pelottaa kertoo, enkä halua liian ajoissa. Varmaan np ultran aikoihin sitten enemmän :confused:

Tein tänään digin, siinä toivossa, että olis näyttäny 3+. Noh, 2-3 se näytti. Tosin jos hedelmöittymispäivä on oikee, niiin 3+ pitäs näkyä aikasintaan keskiviikkona. Oon vähän malttamaton. :rolleyes: ehkä vklp sitten digi vielä ja sen jälkeen testailut riittää. :D Kohta pitäs soittaa neuvola-aikaa. Miten sekin tässä nyt yhtäkkiä jännittää :p
 
Soitin neuvolaan, ja tosiaan laskivat lasketun ajan edellisistä menkoista ja 28 kierrolla, sen mukaan laskettu olis 31.3.19 :D Pysyn kuitenkin täällä huhtikuisten puolella, uskon että huhtikuulle menee ja ehkä ultrassa tarkentuu vielä laskettu :confused:
 
Mä unohdin soittaa :D niin vihaan tuota soittoaikaa, en ikinä muista silloin soittaa :D jos sitä huomenna sitten :)
 
Mua jännittää niin paljon kaikki tämä, kun on eka raskaus, että en tiedä milloin saan soitettua neuvolaan. Tämä raskaus alkoi pas-hoidolla, niin kävin tänään vielä varmistamassa HCG-arvon verikokeella. Arvo oli 479, mikä oli käsitykseni mukaan ihan ok, kun oviksesta laskettuna viikkoja olisi nyt 4+2.

Onko teillä muilla jo ilmennyt pahoinvointia? Mä olen lähinnä huomannut, että pissalla täytyy käydä vähän väliä. Pientä pahoinvointia ehkä, mutta saattaa johtua tästä kuumuudesta, kun meillä on niin lämmin kotona.
 
Muokattu viimeksi:
Mä en viittiny soittaa neuvolaan, koska aamuinen clearbluen digitaalinen testi sanoi ei raskaana :sad001 vaikka kaks aikasempaa oli vahvistunu. Joko tää oli sit tässä tai oli viallinen testi.
Masentava tuo testi, mutta meen sillä ajattelulla nyt eteenpäin että raskaana kunnes toisin todistetaan.
 
Voi ei 1haaveissa :Heartred, itse tekisin vielä uuden testin ja katsoisin mitä se näyttää.

Mulla myös ajatuksissa et kun soitan keskiviikkona neuvolaan niin kysyisin lähetettä hcg-kokeeseen. Sen verran pelottaa aiempien kokemusten vuoksi. Tänään tein illalla ekan viikkodigin, johon raskaana 2-3 ja nyt kp 28/28. Eli kai tässä pitäisi malttaa jo alkaa uskoa tähän juttuun :rolleyes:
 
Heips! Mä oon ihan uusi täällä. Pari päivää sitten saimme miesystäväni kanssa tietää raskaudesta :Heartred vihdoinkin se maaginen viiva ilmestyi! Menkoista laskettuna laskettu aika olis 4.4.

Ollaan mietitty et pitäiskö varata aikaa varhaisultraan. Olis jotenkin kiva saada varmistusta, et kaikki on ok.

Mulla on oireina tähän mennessä lähinnä lievä lämpö (yli 37 koko ajan), kovat ja kipeät rinnat ja aivan järkyttävä väsymys... pari tuntia oon välillä toimintakykyinen ja sit on taas pakko levätä ja nukkua. Onko muilla jo näin aikaisin tämmöstä väsymystä? Kuinkahan kauan tää väsymys voi jatkua tällasena? Aika lamauttavaa :sad001 mut, aika pieni paha tuo väsymys kun vihdoinkin olen raskaana :Heartred jee!
 
1haaveissa, teitkö uuden testin?

Saako muuten kuinka helposti lähetettä verikokeisiin? :confused:

Ja onnea plussasta doff86! :)
 
Mulla ensimmäinen, mistä epäilin raskauden mahdollisuutta oli tissien turpoaminen ja ne tuntui jotenkin raskailta (oli n. 11. pv oviksen jälkeen). Väsymystä ei oikeastaan vielä ole normaalia enempää. Tänään juttelin siskoni kanssa ja hän muisteli, että ennen varhaisultraa edellisessä raskaudessa iski jo todella pahat pahoinvoinnit. Sitä odotellessa. Tosin jokainen raskaushan on erilainen...ja ainakin jos tuntee jotain oireita, niin jotain todennäköisesti on meneillään.
 
Tervetuloa uusille! Kiva, kun alkaa tulla porukkaa, saadaan enemmän juttelua aikaiseksi:)

Doff86, mullakaan ei ole vielä mitään erityisempää väsymystä. Tai ainakin oon pistänyt kaiken väsymyksen helteen piikkiin:grin

1haaveissa:Heartred miten kävi?

Tänään on ollut paljon kaikenlaista ohjelmaa. Me ollaan muuttamassa ja nyt päästiin aloittamaan maalaushommia uudella asunnolla. Nyt kun testiin tulikin plussa, tää homma menee kyllä niin, että maalaaminen jää pääasiassa miehelle ja mä keskityn irrottamaan listoja ja tekemään suojauksia.
 
Täällä tulee aina alkuillasta mieletön väsymys, joka jatkuukin sitten nukkumaanmenoon saakka. Enkä tiedä onko tää nyt ihan mun päänsiäistä, mut maha pömpöttää ihan selkeästi. Naapurikin äsken sitä pariin kertaan ihan tuijotti :laughing002 ja kun mulla tossa tota ylimääräistäkin on, mutta tämä pömpötys on ihan omaa luokkaansa :hilarious: huomenna soitan neuvolaan :cool:
 
En oo vielä tehny uutta testiä, ollu liikaa kiirettä tänään, mutta huomenna aamulla ajattelin tehdä uuden testin. Katotaan sit miten käy.
 
Huomenta!
Täällä testiviivat ovat vahvistuneet ja digi näytti eilen Raskaana 2-3 vko :Heartred
Että kyllä se nyt on uskottava!

Edellinen raskaus kolme vuotta sitten oli melko oireeton vikaan kolmannekseen asti, ei ollut yhtään pahoinvointia eikä mitään muutakaan normaaliin elämään vaikuttavaa!
Toistaiseksi ei ole ollut pahoinvointia nytkään, mutta huimausta kyllä! Onneksi helteet kohta hellittävät, niin olokin ehkä helpottuu. :whacky011
Väsyttää myös hulluna, mutta se ei kaikki johdu raskaudesta. Olin juuri viime viikolla lääkärissä pitkittyneen väsymyksen vuoksi ja tänään lääkäri soittaa tuloksista. En siis tiennyt raskaudesta, kun kävin vastaanotolla..mutta tuskin tämä raskaus selittää yli puolen vuoden väsymystä :laughing002

Onnea ja iloa kaikille plussanneille! :Heartbigred
 
Minä siirryn nyt takavasemmalle.. Tein tänään kaks digiä ja molemmat sano ei raskaana eli kait sitä on uskottava et tämä oli tässä minun osalta :sad001

Toivottavasti teillä kuitenkin pysyy pikkuiset matkassa [emoji173]️ :Heartred
 
Pahoittelut 1haaveissa, toivottavasti uusi plussa tulee nopeaan :) tsemppiä :Heartred
 
Minä siirryn nyt takavasemmalle.. Tein tänään kaks digiä ja molemmat sano ei raskaana eli kait sitä on uskottava et tämä oli tässä minun osalta :sad001

Toivottavasti teillä kuitenkin pysyy pikkuiset matkassa [emoji173]️ :Heartred

Paljon jaksamisia 1haaveissa :Heartred
 
1haaveissa, paljon voimia :Heartred

Jotenkin lohdullista kuulla, et muillakin on väsymystä. CoffeeQueen, toivottavasti sulla selviää et jos väsymyskeen vaikuttaa muukin kun raskaus. Täällä väsymys on ehkä hitusen helpottanut. Nämä helteet kyllä varmasti vaikuttaa ihan kaikkien oloon... onneksi pian viilenee.

Mä uskaltauduin tänään varaamaan ajan neuvolaan jännää! Jotenkin hassua miten jännittikin niin paljon soittaa sinne. Oli nimittäin tosi kiva puhelu! Tsemppiä kaikille jotka kans jännäilee sinne soittamista :Heartred

Hyviä vointeja helteiden keskelle! :)
 
Heippa kaikki:greet025

Uskaltauduinpa nyt jo kirjottelemaan tänne vaikka hutera olo onkin..
Perjantaina hyvin häilyvät ekat haamut testattu, nyt viivat tummuneet la ja ma testeihin :happy:
Edellinen raskaus kkm rv 8 helmikuussa.. Mut nyt tärppäsi, vaikka gynen mukaan ei ollut merkkejä oviksesta o_O

Mä oon huolesta soikeena, koko kierron ajan ollu alavatsakipuilua. Myös plussauksen jälkeen. Menkkatyylistä jomottelua ja viiltävää kipua. Onko kohtalotovereita?

Eilen aamulla sitten olikin niin tuskaiset poltot jotka alko pakottaa jo alaselänki puolella ja välillä "viilteli" munasarjan tietämillä niin päätin käydä lekurilla -> lähete ntpkl.

Oli se tilanne, kun toinen ultraajista luuli löytäneen ruskuaispussin, ei sikiökaikua, mutta jonka sitten kokeneempi ultraaja totesi vääräksi löydökseksi. Siinä sitten selittää kun ei mitään raskauteen viittaavaa löydöstä (lukuunottamatta paksuuntuneet limakalvot) näkynyt, että joo kyllä, oon tehnyt 3 positiivista testiä :smiley-ashamed004

Hcg seuranta eilen ja huomenna. Pe uusi ultra polilla. Toivottavasti sieltä löytyis papu kiinnittyneenä oikeeseen kohtaan ja voitais sulkea ainakin se kohdun ulkoinen pois.

Tsemppiä ja jaksamisia muillekkin:Heartred
 
1haaveissa; voimia :Heartred

Oma väsymys johtuu nyt suurimmilta osin rautavarastojen ehtymisestä, ferritiini oli 26. Se olisi hyvä saada sataseen, varsinkin kun raskaus vaikuttaa myös rauta-arvoihin. Että rautalisää vaan hankkimaan :)
 
Takaisin
Top