Hiusten värjääminen

Hiljanen

Näppärä viestien naputtelija
Tammikuun äidit 2019
Mitä mieltä olette hiusten värjäämisestä raskauden aikana?
 
Mä en värjää raskausaikana. Jotenkin koen sen vääräks vaikka en tiiä minkäverran haittaa värjäys tekee jos edes tekee. Mutta kukin tekee tyylillää, eipä muakaan haittaa jos muut värjää raskausaikana, jokaisen oma asia :)
 
Kiinnostaa just kuulla, miten kukakin päättää tehdä, vaikka jokainen tosiaan tekee omat valintansa. Itse en oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä. Kampaaja-aika varattuna (jo ajat sitten) ja nyt mietin perunko vai meenkö. Toisaalta aina voi vain leikata :-)
 
Mä en värjää muutenkaan, joten helppo olla aloittamatta myöskään raskausaikana. Luulen, että voisin tarvittaessa värjätä luonnon väreillä mutta en normiväreillä. Oon muutenkin lievästi kemikaalikammoinen joten siksi en kemikaaliväreihin koskisi kyllä etenkään raskaana.
 
Minäkään en ole värjännyt hiuksia enää muutenkaan yli viiteen vuoteen, joten en aloitakkaan. :-) kukin tekee niinkuin parhaaksi kokee. Viime raskaudessa minun hiukset tummui monta sävyastetta ja heti synnytyksen jälkeen alkoivat kasvaa vaalempina, on mielenkiintoisen näköiset hiukset tällä hetkellä tästä johtuen. :-D
 
Värjäsin viime raskaudessa ja värjään nytkin. Mulla on sellaset geenit, että harmaata pukkaa urakalla. Uskon, ettei se ole niin vaarallista kun muuten elää terveellisesti ja en käytä hiuslakkoja yms.
 
Mä olen välttänyt värjäämistä ekan raskauskolmanneksen ajan. Jotenkin ajattelen että se on herkintä aikaa vauvan kehityksen kannalta ja yritän silloin olla tarkempi kemikaalialtistuksen kanssa. Onnistuin ajoittamaan niin että värjäsin edellisten kuukautisten aikana ja nyt voin hyvin odottaa juurikasvun kanssa sinne nt-ultran tuolle puolen.
 
Mä lopetin mun shokkiväri/mustien hiuksien värjäämisen välittömästi kun aloin esikoista odottaa. Ei ollut omalla kohdallani omasta mielestäni mitään mietittävää asiassa :)
 
Kampaajana joudun värjäilemään muiden hiuksia monta kertaa päivässä, ja omaanikin aijon värjätä :) kampaamovärit ja kaupan värit eroavat paljon sisällöltään, ja kampaamoväreistä tehdään kokoajan hellävaraisempia joten uskallan kyllä näitä käyttää, kaupan väreillä en ehkä värjäisi. :)
 
En oo ekaan 12 viikkoon värjäilly, mut sit tarpeen mukaan. Viime raskaudessa varmaan kahdesti..
 
Mä en oo uskaltanut värjätä raskauden aikana ollenkaan , vaikka vaan raidoista kyse . En uskalla ottaa riskiä, vaikka tuskin mitään siitä tuliskaan :)
 
Aion värjätä, tosin ehkä 2 kertaa koko raskausaikana, en muutenkaan kovin usein värjää. Nyt varasin ajan kampaajalle, tuntuu että jo nyt näin alkuraskaudessa mun hiukset on mennyt huonoon kuntoon ja rasvoittuu ihan hirveen nopeesti.
 
Mulla on tummat hiukset ja vaalea tyvi. Colormaskilla ja kevytsävytteillä mennään. :D
 
Mulla on tummat hiukset ja vaalea tyvi. Colormaskilla ja kevytsävytteillä mennään. :D

Mullakin mukavasti pukkaa vaaleaa hiusta :hilarious: lokakuussa värjäsin tummaksi pitkästä aikaa. Yleensä värjään tosi harvoin kun kasvaa hiukset niin hitaasti mutta raskausaikana tuntuu tulevan ainaki 5cm kuukaudes :joyful:
 
Ei ole väriä hiuksissa, mutten itse välitä niistä hajuistakaan.
 
Mä oon hiuksia värjännyt alta parikymppisestä lähtien jatkuvasti (eli viimeiset 15 v), mutta nyt olin tehnyt päätöksen, että seuraavat värit laitetaan vaan menkkojen aikaan. Eli toivottavasti hetken joutuu odottamaan :grin Mitenhän tujua tavaraa sellaiset värimaskit on, niitä löytyis vähän hyllystä?
 
Takaisin
Top