Apuwa! Minähän kuulun niihin jotka luulee ja uskoo ettei koskaan tuu kertymään. Katsotaan vuoden päästä mihin päädyn haha :DIhan pakko sanoa, että niinhän sitä luulis. Nimimerkillä pieni kokoinen ja raskaus kilot +17kg, +20kg ja kolmannessa +30kg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Apuwa! Minähän kuulun niihin jotka luulee ja uskoo ettei koskaan tuu kertymään. Katsotaan vuoden päästä mihin päädyn haha :DIhan pakko sanoa, että niinhän sitä luulis. Nimimerkillä pieni kokoinen ja raskaus kilot +17kg, +20kg ja kolmannessa +30kg
Mullakin on kahvin juonti jäänyt aika vähälle. Haju ei tosiaan oo mitenkään miellyttävä tällä hetkellä Itsellä vaikutti myös pitkä sairastelu, jonka aikana tuli juotua enemmän teetä ja siinä pikkuhiljaa "vieroittui" kahvistaTäällä ei erityisiä mielitekoja mutta kahvin haju... uskomatonta et ennen join monta kuppia päivässä on vaihtunut että just ja just puol kuppia juon aamuisin. Kahvinkeittämisen aikana valumisen haju saa melkein joka kerta edelleen yökkäämään
Ajattelin vielä alussa kun luin että nimenomaan kahvi saattaa monelle haista pahalle, että ei mulle varmasti mutta kappas ei mennytkään pitkään teetä koitin maistella mutta se ei oo mun juttu vieläkäänMullakin on kahvin juonti jäänyt aika vähälle. Haju ei tosiaan oo mitenkään miellyttävä tällä hetkellä Itsellä vaikutti myös pitkä sairastelu, jonka aikana tuli juotua enemmän teetä ja siinä pikkuhiljaa "vieroittui" kahvista
Kaikki vastapaistetut vaaleat leivät syntisen hyvää!Mulle maistuu kaikki leivät erityisen hyvin Kaupasta valkkailen aina uusia leipiä, yleensä kaikkea vaaleaa ei niin terveellistä
Hei tosiaan, jäävesi! Myös vissy jäillä! Pureskelen myös jääpaloja usein.Mä just tuossa miehelle mietin että mun mielestä mulla ei oo koko raskauden aikana ollu mitään selkeitä raskauteen liittyviä ruokahimoja tai -ällötyksiä! Kai tässä vieläkin ehtii sellaisia tulla toki mutta sen sijaan jäävettä himoitsen! Niin ihanaa saada kylmää jäävettä suuhun muutenkin jano mulla on kyllä melkeen kokoajan!
@omppoloinen mä oon ostanu kaupasta ja tilannu netistäkin raskaanaoleville sopivia salmiakkeja! Eli glykyrritsiinittömät sopii myös raskauden aikana
Joo niinpä, vischy myös! Mulla oli ensin kausi kun vedin sitä hurjasti kokoajan (jääpaloilla tietty) mut nyt se on vaihtunu tavalliseen veteen ja joo mä kans niitä jääpaloja aina pureskelen ja mä en ennen raskautta oo yhtää tykänny siis mistää kivennäisvedestä, et se taitaa olla selkeesti sellanen raskauden tuoma uus juttuHei tosiaan, jäävesi! Myös vissy jäillä! Pureskelen myös jääpaloja usein.
Mies olikin ostanut noita turvallisia salmiakkeja testiin meille, mutta en uskaltanut maistaa kuin yhden, etten ole ahmimassa niitä ihan koko ajan