Himottaako jokin ruoka? Entä ällöttääkö?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan pakko sanoa, että niinhän sitä luulis. Nimimerkillä pieni kokoinen ja raskaus kilot +17kg, +20kg ja kolmannessa +30kg 😅
Apuwa! Minähän kuulun niihin jotka luulee ja uskoo ettei koskaan tuu kertymään. Katsotaan vuoden päästä mihin päädyn haha :D
 
Kaikkea suolaista tekis mieli syödä, eikä kovin hyvä idea jo entuudestaan korkeiden verenpaineiden vuoksi. Koittanu säädellä verensokeria tekemällä isot satsit smoothieita valmiiks jääkaappiin, että nälän yllättäessä olis heti jotain suuhun laitettavaa sen suolakeksin sijasta 😅
 
Juureen tehty leipä tomaatilla ja juustolla 😋 ihan parasta tällä hetkellä
 
Täällä ei erityisiä mielitekoja mutta kahvin haju... uskomatonta et ennen join monta kuppia päivässä on vaihtunut että just ja just puol kuppia juon aamuisin. Kahvinkeittämisen aikana valumisen haju saa melkein joka kerta edelleen yökkäämään
 
Täällä ei erityisiä mielitekoja mutta kahvin haju... uskomatonta et ennen join monta kuppia päivässä on vaihtunut että just ja just puol kuppia juon aamuisin. Kahvinkeittämisen aikana valumisen haju saa melkein joka kerta edelleen yökkäämään
Mullakin on kahvin juonti jäänyt aika vähälle. Haju ei tosiaan oo mitenkään miellyttävä tällä hetkellä 😄 Itsellä vaikutti myös pitkä sairastelu, jonka aikana tuli juotua enemmän teetä ja siinä pikkuhiljaa "vieroittui" kahvista 😄
 
Mullakin on kahvin juonti jäänyt aika vähälle. Haju ei tosiaan oo mitenkään miellyttävä tällä hetkellä 😄 Itsellä vaikutti myös pitkä sairastelu, jonka aikana tuli juotua enemmän teetä ja siinä pikkuhiljaa "vieroittui" kahvista 😄
Ajattelin vielä alussa kun luin että nimenomaan kahvi saattaa monelle haista pahalle, että ei mulle varmasti mutta kappas ei mennytkään pitkään 😁 teetä koitin maistella mutta se ei oo mun juttu vieläkään😅
 
Joo kulutin kanssa kahvia ihan älyttömästi ennen raskautta. Nyt ei juuri maistu. Tee maittanut paremmin esim. makeammat marjateet. :D
 
Kaikkea tekee mieli syödä, paljon. Puuro ja leipä voi+juustolla maistuu erityisen hyvin, ja mausteisia ruokia ja mm. kiinalaista tekisi usein mieli. En ole pariin viikkoon käyny vaa'alla, mutta ruuan maistuminen näkyy kyllä vaatteissakin 😅
 
Mulle maistuu kaikki leivät erityisen hyvin 😄 Kaupasta valkkailen aina uusia leipiä, yleensä kaikkea vaaleaa ei niin terveellistä 🙈
 
Täällä kans puuro, siis oli se sitten riisi,kaura tai mikä tahansa. Ja myös leivät. Ja muutenkin aika kaikki perusruuat himottaa. Makaronilaatikko, perunamuusi yms.
 
Kauraleipä runsaalla kurkulla +kalkkunaleike ja juusto.
Toinen on perunamuussi 😅
Esikoisesta olin ihan hulluna persiljaan..
 
Alkuraskaudessa kaikki kala ja varsinkin jo pelkkä haju ällötti. Myöhemmässä vaiheessa lohi maistuu taas 😊
 
Näitähän oli hauska lukea! 😂
Mulla on kova himo sundayjäätelöön! Ja salmiakkia tekisi aivan hirveästi mieli, mutta en tietenkään sitä nyt raskausaikana syö :)
 
Näitähän oli hauska lukea! 😂
Mulla on kova himo sundayjäätelöön! Ja salmiakkia tekisi aivan hirveästi mieli, mutta en tietenkään sitä nyt raskausaikana syö
 
Mä just tuossa miehelle mietin että mun mielestä mulla ei oo koko raskauden aikana ollu mitään selkeitä raskauteen liittyviä ruokahimoja tai -ällötyksiä! Kai tässä vieläkin ehtii sellaisia tulla toki 😄 mutta sen sijaan jäävettä himoitsen! Niin ihanaa saada kylmää jäävettä suuhun 😄 muutenkin jano mulla on kyllä melkeen kokoajan!

@omppoloinen mä oon ostanu kaupasta ja tilannu netistäkin raskaanaoleville sopivia salmiakkeja! Eli glykyrritsiinittömät sopii myös raskauden aikana 😄
 
Mä just tuossa miehelle mietin että mun mielestä mulla ei oo koko raskauden aikana ollu mitään selkeitä raskauteen liittyviä ruokahimoja tai -ällötyksiä! Kai tässä vieläkin ehtii sellaisia tulla toki 😄 mutta sen sijaan jäävettä himoitsen! Niin ihanaa saada kylmää jäävettä suuhun 😄 muutenkin jano mulla on kyllä melkeen kokoajan!

@omppoloinen mä oon ostanu kaupasta ja tilannu netistäkin raskaanaoleville sopivia salmiakkeja! Eli glykyrritsiinittömät sopii myös raskauden aikana 😄
Hei tosiaan, jäävesi! Myös vissy jäillä! Pureskelen myös jääpaloja usein.

Mies olikin ostanut noita turvallisia salmiakkeja testiin meille, mutta en uskaltanut maistaa kuin yhden, etten ole ahmimassa niitä ihan koko ajan 😂
 
Hei tosiaan, jäävesi! Myös vissy jäillä! Pureskelen myös jääpaloja usein.

Mies olikin ostanut noita turvallisia salmiakkeja testiin meille, mutta en uskaltanut maistaa kuin yhden, etten ole ahmimassa niitä ihan koko ajan 😂
Joo niinpä, vischy myös! Mulla oli ensin kausi kun vedin sitä hurjasti kokoajan (jääpaloilla tietty) mut nyt se on vaihtunu tavalliseen veteen 😄 ja joo mä kans niitä jääpaloja aina pureskelen 😄 ja mä en ennen raskautta oo yhtää tykänny siis mistää kivennäisvedestä, et se taitaa olla selkeesti sellanen raskauden tuoma uus juttu 😄
 
Takaisin
Top