Himot ja kiihkot

anskumama

Vauhtiin päässyt keskustelija
Eli mites joko ootte huomanneet onko teidän haluissa tullut jo muutoksia? Ällöttääkö seksi vai tekeekö siis koko ajan mieli? Onko pelkoja ettei uskalla?

Viime vloppuna ei juurikaan tehty muuta kun sitä itseään ja tuskin tämäkään vloppu eroaa muista :D mies reissuhommissa niin on aina monen päivän himot kun toinen tulee takaisin ;) eli ei ei ne halut oo mihkään muuttunu.. Yhtä kiihkeää kun aina :D

mietin tätä juuri tänään,että itseäni ei vois vähempää kiinnostaa koko seksi, on tainnu jäähä nyt siihen kertaviikkoon kun aiemmin oli melkein päivittäistä. jospa tästä yrittäis kunnostautua :D

Muakaan ei tällä hetkellä vois vähempää kiinnostaa :D Yleensä ollu päinvastoin alkuraskaudessa..

Mua seksi pelottaa.. :( Tiedän ettei sen pitäis mitenkään vaikuttaa. :S Eipä oo kyllä hirveesti kiinnostanutkaan kun oon niin väsynyt kaiken aikaa :D

Täällä tekisi mieli ja näen hyvin levottomia unia, mutta sama ongelma kun CiCaDolla mies haisee niin pahalle
Mies raukka ei edes todennäköisesti haise niin pahalle, mutta haistan tällä hetkellä monen metrin päästä valkosipulia syöneen, yök.

Täälläkin himot on tallella, mut väsyneenä ei ole jaksanut. Käyn koulua aamusta ja illasta olen töissä klo 22 asti. Teen sellasta 14 tuntista päivää joka päivä, lisäks mies asuu 200 kilometrin päässä töiden takia vielä hetken, muuttaa kesällä mun luo sit :)

Mitä ne on?o_O

Ei oo tehny mieli, kun oon niin väsynyt... Mutta jospa tää väsy katoais jossain vaiheessa.

Mulla kesti ehkä pari viikkoa, että himot palasivat, mutta nyt alkaa taas olla ihan normaalit halut. Kivutkin tekevät sen, että välillä ei edes pysty muuten, kuin ihan sievästi. Se on kyllä kivaa vaihtelua! Paikat tuntuvat mullakin vähän erilaisilta, ehkä jotenkin turvonneilta, joten sellainen pehmeä keinuttelu on ihan superihanaa :)

Eipä ole kyllä minkään sortin himoja ollut. Jotenki niin kipeä, väsynyt ja pahoinvoiva olo. Jospa tuo olo tuosta tasoittuisi ja himot tekis comebackin. Varsinki jos meinaatte että se tuntuu paremmalta ;)

täällä kans tullu ihan levottomia unia mutta toisaalta sit taas tuntuu että haluu nukkua sillon kun on mahdollisuus:rolleyes::grin kaiholla muistelen ekaa raskautta kun sai nukkua sillon kun nukutti,tai no siis sillon kun ei ollut töissä:grin

Täällä kyllä himot noussut tosi paljon! Olen muutenkin ollut aina seksuaalisesti aktiivinen ja nyt on asia vielä moninkertaistunut. Koko ajan tekee mieli! :D Ja tuntuu kyllä erityisen hyvältä, paikat on tosi herkkänä..

Vielä tekee mieli mut tiiän et koittaa se aika jollon ei tee mieli, satttuu ja ärsyttää.. Niin on joka raskausaikana. Mut nautitaan niin kauan ku voidaan..

Mieheni on niin ihana kun sanoi minulle eilen että siitä tuntuu että himoitsee mua entistä enemmän kun ennen että olen jotenkin todella seksikäs ;) vaikka itsestä ei joka päivä siltä tunnukkaan mutta tuntuu ihanalta että mies pitää minua himottavana :D

Mites siä makkarin puolella homma sujuu muilla?
Mulla on joka raskaudessa halut painuneet pakkasen puolelle, eikä tosiaan nytkään sen parempi tilanne. Onneks on ymmärtäväinen mies, mutta käy kyllä sitäkin vähän sääliks..

Kyllä himottaa, 24/7! Unet on melkosen levottomia ja hereillä ei malttas millään pitää näppejä erossa miehestä. Normaalisti on ihan mukavan aktiivinen seksielämä, vähintään joka toinen päivä seksiä, alkuraskauden oksentelut ja pahoinvointi vei voimat, mutta tuli sitä siltikin seksiä harrastettua, kun ei ne himot mihinkään hävinneet. Paikat tuntuu kyllä herkemmiltä ja seksi aivan taivaallista! Saa nähä millasiin asentoihin joutuu taipumaan kun meinaa jo nyt tehdä tukalaa olla selällään :/

Mulle kans mies tokas, et oon nyt paljon seksikkäämpi ku normaalisti, kai se johtuu ku tissit kasvanu aivan älyttömästi ja seksihalut myös :D Mut on se ihan kuulla miehen suusta, että haluttaa ja pitää mua viehättävänä kun olo on ei niin kaunis.

Onneks oma mies lopettanut polttamisen, viihteellä polttelee pikkusikareita. Alkuraskaudesta oltiin mökillä, vetäs tupakan ja lähettiin kauppaan, jouduttiin useampi kerta pysähtymään kun oksensin siitä hajusta, niin loppu se tupakointi oikeastaan siihen kun ei halunnut mun voivan pahoin hänen takiaan, ONNEKS! Mähän hyppisin seinille jos ei vois toisen lähellä olla ku oksennus lentäs ja sit vielä kauheet seksihimot, huhhuh :D

Kyllä himottaa, 24/7! Unet on melkosen levottomia ja hereillä ei malttas millään pitää näppejä erossa miehestä. Normaalisti on ihan mukavan aktiivinen seksielämä, vähintään joka toinen päivä seksiä, alkuraskauden oksentelut ja pahoinvointi vei voimat, mutta tuli sitä siltikin seksiä harrastettua, kun ei ne himot mihinkään hävinneet. Paikat tuntuu kyllä herkemmiltä ja seksi aivan taivaallista! Saa nähä millasiin asentoihin joutuu taipumaan kun meinaa jo nyt tehdä tukalaa olla selällään :/

Mulle kans mies tokas, et oon nyt paljon seksikkäämpi ku normaalisti, kai se johtuu ku tissit kasvanu aivan älyttömästi ja seksihalut myös :D Mut on se ihan kuulla miehen suusta, että haluttaa ja pitää mua viehättävänä kun olo on ei niin kaunis.

Onneks oma mies lopettanut polttamisen, viihteellä polttelee pikkusikareita. Alkuraskaudesta oltiin mökillä, vetäs tupakan ja lähettiin kauppaan, jouduttiin useampi kerta pysähtymään kun oksensin siitä hajusta, niin loppu se tupakointi oikeastaan siihen kun ei halunnut mun voivan pahoin hänen takiaan, ONNEKS! Mähän hyppisin seinille jos ei vois toisen lähellä olla ku oksennus lentäs ja sit vielä kauheet seksihimot, huhhuh :D
Teillähän pyyhkii sitten varsin hyvin! :D

Takaisin