Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Teillähän pyyhkii sitten varsin hyvin! :DKyllä himottaa, 24/7! Unet on melkosen levottomia ja hereillä ei malttas millään pitää näppejä erossa miehestä. Normaalisti on ihan mukavan aktiivinen seksielämä, vähintään joka toinen päivä seksiä, alkuraskauden oksentelut ja pahoinvointi vei voimat, mutta tuli sitä siltikin seksiä harrastettua, kun ei ne himot mihinkään hävinneet. Paikat tuntuu kyllä herkemmiltä ja seksi aivan taivaallista! Saa nähä millasiin asentoihin joutuu taipumaan kun meinaa jo nyt tehdä tukalaa olla selällään :/
Mulle kans mies tokas, et oon nyt paljon seksikkäämpi ku normaalisti, kai se johtuu ku tissit kasvanu aivan älyttömästi ja seksihalut myös :D Mut on se ihan kuulla miehen suusta, että haluttaa ja pitää mua viehättävänä kun olo on ei niin kaunis.
Onneks oma mies lopettanut polttamisen, viihteellä polttelee pikkusikareita. Alkuraskaudesta oltiin mökillä, vetäs tupakan ja lähettiin kauppaan, jouduttiin useampi kerta pysähtymään kun oksensin siitä hajusta, niin loppu se tupakointi oikeastaan siihen kun ei halunnut mun voivan pahoin hänen takiaan, ONNEKS! Mähän hyppisin seinille jos ei vois toisen lähellä olla ku oksennus lentäs ja sit vielä kauheet seksihimot, huhhuh :D