Himot ja kiihkot

Täällä meinaa olla halut hakusessa. :/ Itsetunto meinaa kans olla hukassa, kun on tätä ylipainoa, enkä muutenkaan koe olevani mitenkään haluttava ja nyt kun masu tekee musta vielä enemmän lihavimman näkösen kun ei se sellanen "nätti" vauvanmasu näy tän läskin alta.. :/ äh..

Apuja?

Tää himo homma menee vaan villimmäksi :D ollaan kun kaksi kaniinia hmmh.. Yksi iso pelko on kuinka käy seksielämän kun vauvva syntyy koska itse olen niin seksuaalinen olento :3

Täällä oli tänään kans aikas villiä menoa aamusta ;) viikolla ei niinkään jaksa harrastaa kun molemmat herää aikasin aamusta töihin ja illasta sit väsyttää jo aikasin..mutta nää vkloppuaamut onki sit niin taivaallisia :)

No selväähän on, että vauva kyllä rajottaa sitä seksielämää, ja koettelee kyllä muutenkin parisuhdetta yllättävän paljon. Ikinä ei voi tietää, millon vauva herättää mistäkin syystä, ja jääkö se akti pahastikin kesken..

Mun mies olisi jatkuvasti kimpussa. olen kuulemma entistäkin haluttavampi. Itseäni ei juuri kiinnosta koko touhu. Varsinkaan kun mulla pahoinvointi pahenee iltaa kohti. Oikeastaan vaan aamulla on hyvä olo ja silloin seksikin saattaa jopa kiinnostaa. Muulloin ei. Ja sekös miestä harmittaa...

Jotenkin sitä on vain sellainen pieni luotto siitä että kyllä se aika jostain löytyy :) jos laps herää niin sitten se hoidetaan ja jatketaan jos jatketaan..
Tiittärä kaikkein eniten ainakin itsellä tekee halujen kanssa kun mies on mukana kaikessa muuttuvassa ja uudessa kuten esim vartalo ja hänen mielestään minun omasta mielestäni iso, lihavan näköinen maha on juuri seksikäs jne.
Naisen pitäisi aina osata muistaa että seksikäs mieli muutenkin pukee erittäin hyvin kroppaa kun kroppaa ;)

Takaisin