Himot ja ällötykset

Joka päivä tekee mieli uutta roskaruokaa. Eilen pakotin puolison hakemaan kaupasta nakkeja ja ranskiksia, mut yhtään nakkia en pystynytkään syömään. Mies ei ollut yllättynyt ja harmistuneena söi munkin nakit. :No Evil Monkey: Ranskikset onneksi sain syötyä.

Tänään on taas uusi himo ja se on lehtipihvi. Nyt tuntuu, että on ihan pakko saada lehtipihviä. :tears:
Haha mun on kans tehny mieli lehtipihviä 😂 ja perunoita eri muodoissa. Muuten ällöttää melkein kaikki ja etenkin erilaiset pastat🤢 Okei kiivit ja viinirypäleet menee edelleen, ja löysin myös uuden helposti syötävän välipalan: makeuttamaton jogurtti.
 
Mulla menee kans perunat melkein kaikissa eri muodoissa, paitsi pannulla paistetut perunat ei.

Jostain kumman syystä mies ei suostunut lähtemään mun kanssani ravintolaan, jotta saisin lehtipihviä. Hänen mielestään on turha raahautua sinne 1,5-vuotiaan kanssa ja tilata ruoat vain jotta voin todeta, etten mä pystykään syömään lehtipihviä ja hän joutuu syömään kaiken. En ymmärrä. :rolling:

Me siis ollaan aiemmin syöty kotona melkein pelkästään kasvisruokaa. Nyt haluan lihaa.
 
Onneksi ei menty syömään lehtipihviä, koska nyt lihakin kuvottaa eilisestä alkaen. Ihan mahdotonta meininkiä. :No Evil Monkey:

Tänään himoitsen hopeatoffeeta ja kuvittelen, että ne auttaisivat pahaan oloon. Jos edes yhden uskaltaisi maistaa…
 
No mä oksensin eilen kiinalaisen jälkeen ja nyt en voi syödä niitä loppuja... Nälkä tulee vähän väliä mutta mitään en haluaisi syödä. 😭
 
No mä oksensin eilen kiinalaisen jälkeen ja nyt en voi syödä niitä loppuja... Nälkä tulee vähän väliä mutta mitään en haluaisi syödä. 😭
Voi ei, kovasti tsemppiä! Ihan kamalaa, kun on kova nälkä ja se pahentaa oloa entisestään, mutta kuitenkaan ei voi syödä.
 
Täällä ällötyksiin kuuluu melkein kaikki. 😂 Yllätys on että kahvia en pysty juomaan, esikoisessa ei tullut kahviällötystä ollenkaan. Liha on myös tosi paha.

Himoja ei ole, mutta ne mitkä menee alas on perunasoselaatikko, eräs hyvin spesifi valmisruoka, semmoinen thai red curry tyyppinen, ja paahtoleipä juustolla ja kasviksilla. Mandariinit oli myös mutta ne olen oksentanut nyt niin monta kertaa että enää en pysty.
 
Ei nytten suoranaisesti himo, mutta Lidlin kiivimarjat on ihan huikeita naposteluhedelmiä! 😋
 
En tiedä, voiko sitä varsinaiseksi himoksi kutsua, mutta ainoa iltapalavaihtoehto on nykyään hedelmäkulho - erityisesti suomalaiset omenat ja ihanat mandariinit saavat kyllä niin veden kielelle! :smiling face with heart-eyes: Vois olla huonomminkin:tears:
 
Takaisin
Top