Normaalisti paljon lihaa, kasviksia, rasvoja ja kananmunia syövänä olen saanut kokea totaalisen muutoksen ruokavaliossa. Käytännössä mikään lämmin ruoka ei mene alas. Ajatuskin lihasta tai kananmunista saa pahan olon nousemaan kurkkuun..
Olen sitten syönyt mitä ikinä sattuu tekemään mieli.. Tällä viikolla ruokavalio on koostunut lähinnä hedelmistä, voileipäkekseistä ja kurkusta.
Maitotuotteet hetken aikaa pannassa, mutta voisin kuvitella syöväni esim. jogurttia, rahkoja tms. pehmeää ja kylmää.
Ällötykset tuntuu vaihtuvan päivittäin.. Vielä alkuviikosta himoitsin hernekeittoa. Söin yhden päivän, seuraavana päivänä sekin oksetti. Sitten tein miehelle lihapullia, tuoksuivat hyviltä ja uskaltauduin kylmänä maistamaan, maistui! Seuraavana päivänä jo oksetti.
Tänään sain vihdoin jotain lämmintä alas, minipitsoja muutama kappale. Hyvältä maistuivat, mutta paha olo tuli jälkikäteen.
Hyvin on ristiriitainen olo, kun välillä on oikeasti karmiva nälkä, mutta mitään ei tee mieli ja sitten kun syöt, niin saa maata tuntikaupalla sängyssä pahoinvoinnin kourissa.
Huhhuh, en tiedä kumpi tästä kärsii enemmän, minä pahoinvointini kanssa vai mies, joka saa kuulla jatkuvasti että joku ällöttää tai tulla tyrmätyksi ruokaehdotuksiensa kanssa