Himot ja ällötykset

Mulla taas on ällöttäny lähes kaikki makea. Oon viime vuosina syöny suklaata ihan päivittäin, mutta nyt en voi edes ajatella mitään suklaista 🙈 Kissanruuan haju ällöttää myös niin paljon, että kissojen pitää syödä parvekkeella, etten oksenna 😅 Ja mies laittaa kissoille ruuat, koska mä en pysty. Ylipäänsä oikeen mikään ruoka ei meinaa mennä alas, joten oon syöny pääasiassa hedelmiä, sämpylöitä, kasvistortilloja ja ranskalaisia, kun ne menee alas. Toivottavasti pian pääsis siirtymään terveellisempiin ruokiin...
Mulla kans makea tökkii! Ihan hyvä ettei tuu suklaata syötyä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
 
Mulla kans makea tökkii! Ihan hyvä ettei tuu suklaata syötyä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
Täällä oli sama alkuraskauden ajan, mut ei valitettavasti enää 🙈 Nyt maistuu taas vähän liiankin hyvin, mikä on kyllä mulle ihan normaalia 😂
 
Jännä toi, ettei monelle ole makea maistunut! Mulle on valitettavasti maistunut koko ajan :No Evil Monkey: Outoutena mulle on tullut se, että kahvi ei uppoa (sitä juon normaalisti aika reippaasti) ja että lihaa tekee mieli, sitä kun en normaalisti juuri syö. Ja nyt munkin tekee mieli vesimelonia! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Tosiaan mullekkaan ei oo makea maistunut eikä mitkään sipsit! Normaalisti kyllä syönyt molempia! 😅 ylipäätänsä nyt vasta alkaa maistumaan taas ruuat mitkä ei maistuneet koko alkuraskaudessa, mm jauheliha ja makkara, sekä leikkeleet leivän päälle 😂 tää onkin ihan ensimmäinen raskaus missä makeat eikä herkut oo maistuneet, sekä ettei ruuatkaan maistuneet..
 
Jännä toi, ettei monelle ole makea maistunut! Mulle on valitettavasti maistunut koko ajan :No Evil Monkey: Outoutena mulle on tullut se, että kahvi ei uppoa (sitä juon normaalisti aika reippaasti) ja että lihaa tekee mieli, sitä kun en normaalisti juuri syö. Ja nyt munkin tekee mieli vesimelonia! :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Hei mulla on ihan sama! Kahvi alkoi tökkiä heti alussa, mikä oli tavallaan helpotus niin luopuminen ei ollut vaikeaa. Join aiemmin aika runsaasti :Speak No Evil Monkey: Ja oon nyt syönyt lihaa, vaikka monta vuotta jo ollut kasvissyöjä. Yritän olla tässä aika lempeä itselleni kun lihansyöntimäärät on kuitenkin aika pieniä. Ja saahan niistä sitä helpommin imeytyvää rautaa! :Smiling Face With Halo:
 
Täällä oli sama alkuraskauden ajan, mut ei valitettavasti enää 🙈 Nyt maistuu taas vähän liiankin hyvin, mikä on kyllä mulle ihan normaalia 😂
Mä ehkä odotan sitä kun tämä alkuraskaus pikkuhiljaa vaihtuu keskiraskaudeksi, ehkä suklaakin alkaa taas maistumaan :Face With Tears Of Joy:
 
Wingsit ällöttää! Ennen oli lempiruokaa. Mulla on wingsit ällöttäneet jo edellisessä raskaudessakin.

Tällä hetkellä menisi coleslaw:ta vaikka kuinka paljon!
 
Wingsit ällöttää! Ennen oli lempiruokaa. Mulla on wingsit ällöttäneet jo edellisessä raskaudessakin.

Tällä hetkellä menisi coleslaw:ta vaikka kuinka paljon!

siis ei oo totta, mulla on kans ollu coleslaw nyt himona ja voisin syyä sitä ihan rasia tolkulla! :tears:
 
siis ei oo totta, mulla on kans ollu coleslaw nyt himona ja voisin syyä sitä ihan rasia tolkulla! :tears:

Mikäköhän siinä on? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Kyllä täällä kans rasiayolkulla menis.Nyt pitää ostaa aina kaksi kerralla, ettei ihan heti lopu. Mulla on himon kohteena varsinkin toi jalapeño coleslaw.
Toinen kans mitä usein tekee mieli on tzatziki.
 
Mikäköhän siinä on? :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Kyllä täällä kans rasiayolkulla menis.Nyt pitää ostaa aina kaksi kerralla, ettei ihan heti lopu. Mulla on himon kohteena varsinkin toi jalapeño coleslaw.
Toinen kans mitä usein tekee mieli on tzatziki.
hei missä on tota jalapeno coleslawia? mä en oo nähnyt missään! mä rakastan jalapenoa mutta oon yrittänyt vähän rajottaa sen syömistä nyt raskaana ollessa. Oiskohan toi coleslawin raikkaus että sitä vois syyä ihan loputtomiin. 😂
 
hei missä on tota jalapeno coleslawia? mä en oo nähnyt missään! mä rakastan jalapenoa mutta oon yrittänyt vähän rajottaa sen syömistä nyt raskaana ollessa. Oiskohan toi coleslawin raikkaus että sitä vois syyä ihan loputtomiin. 😂

Se voi olla se raikkaus! Ehkä myös se rapsakkuus, tekstuuri.
Mä löydän sitä lähikaupasta, joka sattuu olemaan K-citymarket. On Atrian merkkinen. Oli viime viikonloppuna loppunut kaupasta kun viime sunnuntaina käytiin, että on vissiin suosittu. Tätä yleensä tulee vain kesäkaudelle jostain syystä, eli nyt voi muutaman kuukauden nauttia jos himotus kestää niin pitkään :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Mulla oli joskus reilu kk takaperin sellainen vaihe, että pelkkä leikkelepaketin näkeminen jääkaapissa aiheutti ihan järkyttävän yökkäysreaktion. :tears: Leipää oli kuitenkin pakko syödä, sillä mulla ei aamuisin mene mikään muu alas (tämä siis jo ennen raskautta) ja ennen töitä kuitenkin syötävä jotain, joten mies joutui reilun viikon ajan tekemään mulle leivät, kun en itse siihen pystynyt.
 
Mulla oli joskus reilu kk takaperin sellainen vaihe, että pelkkä leikkelepaketin näkeminen jääkaapissa aiheutti ihan järkyttävän yökkäysreaktion. :tears: Leipää oli kuitenkin pakko syödä, sillä mulla ei aamuisin mene mikään muu alas (tämä siis jo ennen raskautta) ja ennen töitä kuitenkin syötävä jotain, joten mies joutui reilun viikon ajan tekemään mulle leivät, kun en itse siihen pystynyt.
Mä niin ymmärrän sua. Miten leikkeleet voi olla niin hirveitä! 😂 mulla ei sentään tuu ylös, mutta useamman paketin oon raahannu miehen nokan eteen, että haista, onko nää pilalla. Ja hänestä haisee ihan normille, musta aivan märäntyneelle.
 
Mulla oli joskus reilu kk takaperin sellainen vaihe, että pelkkä leikkelepaketin näkeminen jääkaapissa aiheutti ihan järkyttävän yökkäysreaktion. :tears: Leipää oli kuitenkin pakko syödä, sillä mulla ei aamuisin mene mikään muu alas (tämä siis jo ennen raskautta) ja ennen töitä kuitenkin syötävä jotain, joten mies joutui reilun viikon ajan tekemään mulle leivät, kun en itse siihen pystynyt.
mä tiedän tän! mä söin aina leikkeleitä leivän päällä ennen raskautta, alkuraskaudessa en voinut edes kuvitella syöväni leikkeleitä, ainoostaan juustolla menin rv13 asti. 😅
 
mä tiedän tän! mä söin aina leikkeleitä leivän päällä ennen raskautta, alkuraskaudessa en voinut edes kuvitella syöväni leikkeleitä, ainoostaan juustolla menin rv13 asti. 😅
Mulla leikkeleet meni kyllä sit loppupeliin yllättävän hyvin alas juuston alle piilotettuna, kunhan ei tosiaan itse tarvinnut niihin koskea tai pakkausta katsella. Palvikinkusta piti kyllä repiä paksut reunat pois ja muutenkin poistaa ne sellaiset ällöt läpinäkyvät ja sitkaat kohdat, mitä leikkeleissä joskus on, koska niiden tekstuuri oli liikaa. :D
 
Nää on kyllä jänniä juttuja!
En syö leikkeleitä ollenkaan, mutta on himotuttanut erilaiset makkarat ja jauheliha tässä raskaudessa.
Koitan aina ostaa lisäaineettomia makkaroita, jotten kerää kroppaan E250 ja E450.
 
Takaisin
Top