Himot ja ällötykset

Joo kahvia ei todellakaan :hungover:
Töissä oli niitä kalapyöryköitä ja meinasin oksentaa hajun vuoksi. Kalat ei siis viehätä yhtään. Kanan kanssa tällä hetkellä viharakkaus-suhde. Yhdessä vaiheessa himoitsin kanakeittoa, no tein ison kattilallisen, söin yhden annoksen joka tyydytti ja sen jälkeen ajatus kanakeitosta jääkaapissa oksetti. Eilen teki yhtäkkiä mieli kaupan kanaviilokkia ja olo oli kauhea, kun olikin kaupasta loppu.
Noutoruuasta Hesburgerin burgerit on aika turvallinen vaihtoehto, mutta viimeksi en jaksanut burgeriani loppuun, rupesi etoomaan. Muuten liharuokia ei tee mieli.
Tällä hetkellä tuntuu, että päivittäistä ravintoa on Kalinka-jugurtit ja raejuusto. Niitä on helppo syödä. Napostelen Digestive- ja Muumikekseillä.
Vettä pakotan itseni juomaan.. Ennen join paljon Fun light mehua, mutta nyt jotenkin ne kaikki kemikaalit oksettaa. Välillä juon Limonadi limsoja (päärynä ja vadelma), koska tuntuu että pakko saada jotain raikasta. Haluaisin vältellä limsoja, mutta pakko se on jotain saada juotua ja syötyä. Smoothiet on myös aika hyvä vaihtoehto.
 
Kaikki normaali kotiruoka. Mitä suolaisempaa sen parempi. Ja oon aina ollu huono suolankäyttäjä :cool:
 
Eilen oli pakko saada uusia perunoita, sipulia ja voita. Hampurilaisia ja ranskalaisia voisin syödä joka päivä, itse tehtyjä ja haettuja. Pari päivää sitten oli pakko saada tuoretta sämpylää jossa välissä kinkkua, juustoa ja kurkkua. Karkkia ei ole tehnyt yhtään mieli eikä oikein mitään makeaa, tavallisia suolattuja sipsejä voisin syödä joka ilta. Tavallisesti olen pieni suklaa hamsteri ja pari palaa edes tummaa suklaata söisin päivittäin, nyt ei vaan tee mieli. Oikein odotan, että myöhemmin tänään saan keittää lisää uusia pottuja.:laughing002
 
Eilen oli pakko saada uusia perunoita, sipulia ja voita. Hampurilaisia ja ranskalaisia voisin syödä joka päivä, itse tehtyjä ja haettuja. Pari päivää sitten oli pakko saada tuoretta sämpylää jossa välissä kinkkua, juustoa ja kurkkua. Karkkia ei ole tehnyt yhtään mieli eikä oikein mitään makeaa, tavallisia suolattuja sipsejä voisin syödä joka ilta. Tavallisesti olen pieni suklaa hamsteri ja pari palaa edes tummaa suklaata söisin päivittäin, nyt ei vaan tee mieli. Oikein odotan, että myöhemmin tänään saan keittää lisää uusia pottuja.:laughing002
Mulle kanssa tullu kauhee himo uusiin perunoihin! :joyful: voisin syödä niitä kokoajan :laughing002
 
En ole huomannut mitään kummempia himotuksia, mutta nyt on pari kertaa jäänyt ruoka kesken kun on alkanut etoa.
 
Muokattu viimeksi:
Kylmä metwursti suoraan kaapista makealla sinapilla. Nää helteet saa äklötykset tappiin. Oli jo niin liki ettei oksennus lentänyt kun mies teki aamuleipää. Lisäravinnehyllyltä kun kaivoin proteiinijauhetta, myös tuli huono olo. Joku vitamiini haisi siellä kaapissa purkinkin läpi tosi pahalle.
 
Erikoisia kombinaatioita täällä mainittu :joyful: Mulla on tehnyt nyt viimeviikkoina kamalasti mieli viiliä! Se tosin on ollu herkkua myös ennen, mutta nyt on saattanu mennä parikin purkkia yhteen soittoon, heh.

Karkki, suklaa, kahvi, vähäkään kyspynyt banaani ja kana on päätynyt ei-nappaa listalle.
 
Jatkuvan etovan olon vuoksi ei tekis mieli syödä juuri mitään. Viime raskaudessa olisin voinut elää appelsiinimehulla, mutta nyt tuntuu että sekin tökkii. Ainut mitä syö hyvällä mielellä ilman pahan olon pelkoa on päärynäviili:laughing002
Jotenkin tuntuu että on ihan ideat loppu ruuista mitkä menis alas, kun moni hyvältä ajatukselta tuntunu ruoka ei enää tunnukaan niin hyvältä kun sitä on pari lusikallista syönyt.
Inhottavaa tämä alkuraskauden ruokavenkoilu kun haluais syödä suht koht terveellisesti ja välttää tarpeetonta painonnousua mutta menee silti tuo pahan olon edes hetkellinen poistaminen etusijalle. Toki ei tuu hirveitä määriä syötyä kerralla kun paha olo vaanii silloinkin jos liikaa syö kerralla.
 
Täällähän joku huuteli että oli pissaamisen kanssa ollu ongelmia? Pissalla käynti on ollu nyt itselläkin yhtä taistelua ja vie hitosti aikaa, enkä siltikään saa koskaan rakkoa tyhjäksi. Siksi pitää sit ravata vieläkin useammin. Todella ärsyttävää :shifty:

Muoks. Hups tää piti mennä oire ketjuun :hilarious: No mut olkoot, kai se et vois käydä normaalisti vessassa on kanssa jonkinlainen himo :hilarious:
 
Eilen teki mieli äkkiä kermaista sienipastaa, no pakko oli saada vaikka töistä pääsikin uupuneena klo 21. Siitä sitten hakemaan pakastettuja kanttarellejä mun vanhempien pakastimesta.
Nyt on pitkän aikaa tehnyt myös mieli Saarioisten kanaviilokkia. Jotenkin ainut noista valmisruuista mitä voin syödä ajattelematta pahaa oloa, joten se himottaa nyt. Kahdessa kaupassa käynyt kahdella eri viikolla, molemmista oli loppu! Sattuu oikeen sieluun, kun ei ole saanut ostettua sitä vielä :hilarious:
Jotenkin aina kun on joku himo, sitä on pakko saada ja heti ja sen jälkeen ei enää himota :arghh:
 
Tulen tänne valittamaan kun kaikki ällöttää. Kauhee nälkä jatkuvasti mutta ei tartte ku aatella ruokaa niin nousee pala kurkkuun. Kaikista pahin on leipä. Sen haju, miltä se näyttää, se ääni kun leivänpaahdin napsahtaa. Hyi! Ennen siis olen syönyt aika paljonkin leipää ja sitten yhtenä päivänä tuli aivan täys stoppi. Hankala vaan keksiä mitään mitä saattaisi syödä ja varsinkin sitä suolaista. Sipsit teki hyvin kauppansa juhannuksena, mutta kun en haluaisi ylimääräisiä kuitenkaan lihoa. Muutenkin kun paino on sairaaloisen ylipainon puolella.
 
Murot ja maito! Eikä mitään sokerimuroja, vaan jotain AllBran- ja TalkMuru tyylisiä. Myös kalkkunanakkeja oon tuhonnut pakettitolkulla. :grin
 
Yleensä kun iskee nälkä, joutuu jonkin aikaa pohtimaan, mitä pystyisi syömään. Olen usein tuijotellut jääkaappia. Eniten maistuisi esimerkiksi marjat, mutta täytyy yrittää syödä myös suolaista.
 
Appelsiinimehu menee aina. Varsinaisia himoja tai ällötyksiä ei ole, mutta oikein mitään ruokaa ei tekisi mieli syödä ja ruokailu on vähän sellaista pakkopullaa. Myöskään herkut ei uppoa, mikä on toki hyvä asia.
 
Takaisin
Top