Mä vedin 2,5 kiloa satsumia 1,5 viikossa, kun oli vähän ongelmia mitä pistää suuhun.Satsumat!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä vedin 2,5 kiloa satsumia 1,5 viikossa, kun oli vähän ongelmia mitä pistää suuhun.Satsumat!

Mä vedin 2,5 kiloa satsumia 1,5 viikossa, kun oli vähän ongelmia mitä pistää suuhun.![]()

Mulle kanssa tullu kauhee himo uusiin perunoihin!Eilen oli pakko saada uusia perunoita, sipulia ja voita. Hampurilaisia ja ranskalaisia voisin syödä joka päivä, itse tehtyjä ja haettuja. Pari päivää sitten oli pakko saada tuoretta sämpylää jossa välissä kinkkua, juustoa ja kurkkua. Karkkia ei ole tehnyt yhtään mieli eikä oikein mitään makeaa, tavallisia suolattuja sipsejä voisin syödä joka ilta. Tavallisesti olen pieni suklaa hamsteri ja pari palaa edes tummaa suklaata söisin päivittäin, nyt ei vaan tee mieli. Oikein odotan, että myöhemmin tänään saan keittää lisää uusia pottuja.![]()
voisin syödä niitä kokoajan 
Mulla on tehnyt nyt viimeviikkoina kamalasti mieli viiliä! Se tosin on ollu herkkua myös ennen, mutta nyt on saattanu mennä parikin purkkia yhteen soittoon, heh.

No mut olkoot, kai se et vois käydä normaalisti vessassa on kanssa jonkinlainen himo 

Koitappa niitä hölskypottuja...sen jälkeen ei tarvii muuta syödäkäänMulle kanssa tullu kauhee himo uusiin perunoihin!voisin syödä niitä kokoajan
![]()
Koitappa niitä hölskypottuja...sen jälkeen ei tarvii muuta syödäkään
voisula kastikkeen kanssa oon yleensä syönyt.. alkaa vaan vyötäröllä näkymään