Himot ja ällötykset

Mun oli pakko ostaa tuoretta basilikaa ku se vaan tuoksu niin hyvältä. Nyt nuuhkuttelen sitä koton :hilarious:

Mut appelsiinei tullu hirveesti syötyä, niit tekee kans koko aja mieli:hungry:
 
Suklaata ei tee enää mieli syödä niinku ennen... ennen meni siis helposti puolikin levyä kerralla. Tää on siis vaan hyvä juttu että herkkuja ei niin paljon uppoo
Sit taas vaniljajugurtti maistuu vaikka ennen en nii
jogurtista välittäny...
Aamuisin söin ennen rahkaa... Mutta lievien aamupahoinvointien myötä en saa sitä enää alas
 
Suolakurkku.. Lisäksi se etikkaliemi, tosin sitä en syö vaan nuuskuttelen. Näin oli ensimmäisessäkin raskaudessa ja poika tuli, viittaisikohan taas samaa
 
Taas se aika raskaudesta, kun kaikki kielletty himottaa. Erehdyin vilkaisemaan reseptiä turkinpippurijuustokakkuun ja tuli hirmuinen himotus. Eilen meetwurstipaketti näytti todella houkuttelevalta, toissa yönä näin unta maksamakkaravoileivistä. Avattiin toissa viikolla grillikausi ja on tosi tylsää, kun ite joutuu vetämään omat pihvit ylikypsäksi ja mies saa mutustaa omansa medium miinuksena :sad001
 
Mä oon maksamakkaraa syönyt aina silloin tällöin leivän päällä. Sitä sipaisu ruisleivän päälle ja avot. :p
 
Mä oon maksamakkaraa syönyt aina silloin tällöin leivän päällä. Sitä sipaisu ruisleivän päälle ja avot. :p

Mä oon kans nyt parina iltana syönyt maksamakkaraleivän ö. En muista, mikä siinä oli rajana, että kuinka paljon saa syödä, mutta ajattelin että tuskin enää tässä vaiheessa niin paljon haittaa, jos hieman paukkuu raja...

Salmiakkia, aurajuustoa, ilmakuvattua kinkkua, meetvurstia tekee kans hirveästi mieli. Osaa oon jo ostanut valmiiksi odottamaan, että saan herkutella niillä, kun vauva on syntynyt.
 
Aurajuustoa mie oon kyl syönyt kypsennettynä ruuan seassa koko raskauden ajan. Mutta jos jääkaapissa ois metukkaa, ilmakuivattua kinkkua tai sitä maksamakkaraa jo nyt, niin en kyllä pystyisi pitämään näppejäni erossa. Ostin sairaalakassiin Maraboun salmiakkilakritsisuklaan synnytyspalkinnoksi, mutta muita salmiakkeja ostan sit vasta kotiin. Etenkin turkinpippurihimotus on tosi kova tällä hetkellä.
 
Muokattu viimeksi:
Tunnustan: oon syöny koko raskauden ajan aina välillä ruisleipää ohuella maksamakkarasiivulla. Jostaa (olisko ollut ruokaviraston sivuilta) luin, että 30g per pv on maksimi tai 200g viikossa. Tiedä sitten paljon noissa mun ohuissa siivuissa on, mutta tota 200g/vko ei oo mennyt rikki.
Ilmakuivattua kinkkua on tehnyt mieli, mutta siitä oon pysynyt erossa (vaikka sitä on aina jääkaapissa..) PAITSI kerran mies teki meille leivät ja tajusin vasta leivän syötyäni, että en olisi saanut syödä sitä kinkkua.. :woot:
 
Mulla on sairaalakassissa nyt läjä lakritsia, värillisiä turkinpippureita ja dracula-pastilleja. On kyllä himottanut jo syödä niitä.
 
Takaisin
Top