Himot ja ällötykset

Oon välttänyt sokerin käyttöä nyt raskausaikana. Ei ole liiemmin tehnyt mielikään, mutta nyt on iskenyt himo toffeeseen. Ne irtokarkeissa myytävät Rollo toffeet on parhaita, alussa kovia ja sitten sulavat suuhun :grin Onko muilla ollut samaa himoa? :p Hopeatoffeitakin olen kyllä syönyt, mutta ihan vähän vaan tällä kertaa, vaikkei kai pitäisi :oops: En oo ees ennen raskautta milloinkaan tykännyt salmiakista tai lakritsista. Koitan nyt syödä enemmän muutakin, kun neuvolatäti mietti syönkö tarpeeksi, kun paino oli pudonnut. Pitää ne raskauskilot vaan oppia hyväksymään, kun tulee. Ne ei tarkoita, että lihottamaan pitäisi itseään ryhtyä.
 
Muokattu viimeksi:
no nyt mun tekee kallen mätitahnaa mieli!! muutenkin kaikki hapan suolainen ja kirpeä maistuu. piimää, jugurttia, omenoita, sitruunaa sisältävät asiat, puolukat, tyrnit ja mustat viinimarjat. paahtoleipä juustolla ja sipsit(ranch-linssisipsit uusimpana himona)

esikoistytöstä söin fazerin sinisen levyn yhdeltä istumalta, nyt se tuntuu ajatuksenakin pahalta. olisko poika tulossa kun noin erilaiset himot.
 
Mulla taas oksettaa kaikki rasvainen himottaa vaan tuoreita herneitä, porkkanoita, muita kasviksia
Joo mulla oli ekassa raskaudessa noin myös. Nyt tässä toisessa toistepäin :facepalm:
 
löytyi tuote jota en pysty käsittelemään ilman yökkimistä. voileipäkinkku..haisee äärettömän kamalalle!
 
Hapankorppu juustolla ja suolakurkulla on lemppari. Makeeta tekee harvoin vaan mieli ja sillonki riittää iha pari namuskaa. Enemmän tekee mieli kaikkee suolasta ja kotiruokaa :)
 
Takaisin
Top