Himot ja ällötykset

En oo kuullut tuosta täysin nollalinjasta salmiakin ja lakritsin suhteen. Eviran sivuilla lukee että ei suositella, mutta että pienet annokset (muutama karkki tai annos lakritsijäätelöä) on ok.
 
En ollut miekään tietoinen kyllä nollalinjasta, tuolla Eviran suosituksella oon mennyt.
Samalla lailla esikoisestakin, eli silloin tällöin muutama namu.
Karkkeja ostaessa onneksi muutenkin tykkään enemmän hedelmäkarkeista ja suklaista, tosin eipä tee mieli nyt mitään karkkia. Paitsi sitä salmiakkia :grin
 
Oon töissä muutaman salmiakkikarkin sortunut syömään, mutta yritän pitää aika tiukkaa linjaa niiden kanssa. Voi kun löytyis joku korvike :hungry: Kaiken muun kielletyn poisjättäminen ei tunnu missään tähän verrattuna...
 
Niin siis nollalinjalla tarkoitin kans tätä, ettei suositella ja että enää ei oo määritelty turvallista rajaa, koska ei pysty. En vaan osaa näköjään itseäni enää ilmaista :banghead: eiks se ettei suositella oo yhtäkuin nollalinja :grin
 
Auppa, alkoholin ja tupakan kanssa on nollalinja, pari salmiakkia tai vähän lakritsijäätelöä ei oo kai sit kuitenkaan ihan niin paha :wacky:.

Oon kyllä huomannut, että oon jotenkin vähän höllempi noiden ravintosuositusten suhteen nyt tässä raskaudessa. Esim. Valion fetajuustoa oon syönyt silloin tällöin ja en välttämättä ravintolassakaan jaksa tarkistaa majoneesin alkuperää, tai onko kahvilan leivässä nyt tuorejuustoa vai ei. Kahdessa ekassa raskaudessa olin huomattavasti hysteerisempi syömisten suhteen.
 
Tänä viikonloppuna uusina juttuina kaiken etomisen ohella on maistunut pestopasta ja hummus näkkäreiden ja omenoiden kanssa. :)
 
Olin eilen jo kovin huolissani oireettomuudesta. :sorry:
Tänään kuitenkin huoli väistyi melko hyvästi kaupassa, ensimmäinen ällötys tuli vastaan. Kaupan salaattibaarin sipulihässäkkä. Hyi ****. :woot: en voinut jäädä valitsemaan leipää enkä juustoja kun olivat siinä 30 metrin säteellä.
Nyt kotosalla palanneet myös nuo alavatsan nipistelyt :happy: helpottunut
 
Tää raskaus on nostanut vanhat suolakurkku ja salmiakki mut uutena ihan jäätävä himo kaikkeen rasvaseen mättöruokaan. onneksi ei oo varaa ostaa jatkuvasti niin hillitsee sitä mättämistä
 
Babyporkkanat :p vihreät omenat oli aiemmin mutta nyt ne ällöttävä :hilarious: appelsiini tuoremehu namii.
 
Raaka jauheliha ällöttävä joten hirvee en hankala vääntää perheelle ruokaa siitä :grin samaten kaikki makkarat ja leikkeleet yms hhyyi
 
Melkein ootan, että tulis joku himo tai herkku joka uppois. Muutamaan viikkoon syöminen ylipäätään on ollu lähinnä päivittäinen paha, josta on pitäny jotenkin selviytyä.
 
Mä kans odotan vielä sitä hetkeä, kun ruoka alkaa taas maistumaan eikä syöminen oo vaan pahan olon torjuntaa ja pakollista tankkaamista.
 
Kahvi ei ole maistunut moneen viikkoon. Hedelmiä ja suklaata taas voisi syödä loputtomasti :laughing002
 
Niin ja kaurapuuro :Heartred ennen sitä ei voinu edes sietää mutta nyt sitä on aamulla pakko saada!
 
Tuli just näkkäri himo, eilen oli pakko saada verimakkaraa :eek: hassu yhteensattuma , mut sitten illalla mulla vuoti verta nenästä o_O
Mättöruokaa alkanut noin yleisesti tekemään mieli joka päivä (en tietenkään jokapäivä vedä) mikä ei hyvä yhtään...:wtf:
Veriappelsiinit on aivan herkkua :p
Karkkia ja kahvia ei tee mieli :angelic: kahvin puutteesta vaan olla muutamaan otteeseen ihan jäätävä päänsärky :sour:
 
Mulla on ollut nyt pitkään ihan kauhea flunssa. Se ja kuvotus aiheuttaa sen, ettei mitään tee mieli. Kuitenkin sit tulisempaa ruokaa, toisaalta raikasta tai makeaa ja roskaruokaa tekisi mieli. Kauheen hankala, kun ei voi ihan mitä vaan mättää vieressä, kun lapset saa kuitenkin ihan perus kotiruokaa.
 
Takaisin
Top