Himot ja ällötykset

Mulle on tullut kauhee pakkomielle Nutellaan. Olen joskus lapsena saattanut syödä jotain sen tyylistä, mutta en siis ainakaan viimeiseen kymmeneen vuoteen. Hyvä ettei mies joutunut eilen illalla lähteä hakemaan sitä ja viinirypäleitä mulle kaupasta, kun tekee mieli niin kauheesti :grin Pakko varmaan hakea sitä tänään, toivon että sekin lopulta oksettaa enkä kykene syödä sitä. En käsitä miten voi tehdä näin mieli jotain mistä ei edes tiedä varmaksi miltä se maistuu :oops:
 
Himo on ollut erityisesti piimään ja jugurttiin. Piimä on ihanaa esim. mansikoiden kanssa ja hedelmämehuun sekoitettuna. :grin Ällötystä on aiheuttanut hotelliaamiaisella kärynneet pekonit ja kananmunat.
 
Voi kun luulin jo, että oksentelut olis takana. Niin vain viimeset kaks päivää taas oksentanut ja etova olo ollut joka päivä. Viikkoja 14+5.
Ei siis puhettakaan, että himottais mikään. Edelleen ällöttää kaikki normo ruoka eli salaatit ja lihat. Sokerilliset oksettaa ihan huolella, joten hedelmätkin pannassa. Tällä hetkellä perunamuusi parahaiten alas menevä.
 
Ällötykset, kahvi alussa. Sokeri / makeiset melkein koko raskausajan.
Himot: perunapiirakat, minitomaatit :)
 
Takaisin
Top