Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No esikoisen kohdalla oot halvalla päässy. Toisen kohdalla on pitäny kai jo vähä vaivaaki nähdä... Etenki jos itte teit kaalikääryleet![]()
Nappasin ranskalaiset ja pienen kokiksen ja istuskelin nurkassa hiljaa itsekseni miettien, että toivottavasti naama ei enää kovin kauaa viherrä. Ilmeisesti suola ja pieni kylmä juoma teki tehtävänsä ja käppäilin sieltä ulos kuin uutena ihmisenä 20min päästä.
ja enempi suolaista kyllä kuin makeaa. Oon jopa nuollut suolaa kämmeneltä
kahvia en voi enää juoda kun ällöttää. Musta tee maistuu.Meillä taitaa jäädä kaikki joulumakeiset ja muut syömättä täysin. Mies ei juurikaan välitä, ja minä joka yleensä herkkupajatson on tyhjentänyt, en vaan pysty syödä mitään makeaa! Täytyy laittaa konvehtirasiat kiertoon kun käydään kavereilla kyläilemässä
Colaa olen pystyny juoda lasin-kaksi ja se on tuntunut hyvältä vaihtelulta veden latkimiselle (kauhee jano koko ajan!). En kauheasti perusta hiilihapollisista - onko kenelläkään hyviä ideoita muusta juotavasta tavallisen hanaveden lisäksi? Vai pitäisikö vaan jääkaapittaa vettä sitruuna/limelohkoilla tms, niin saa vähän makua![]()
Meillä taitaa jäädä kaikki joulumakeiset ja muut syömättä täysin. Mies ei juurikaan välitä, ja minä joka yleensä herkkupajatson on tyhjentänyt, en vaan pysty syödä mitään makeaa! Täytyy laittaa konvehtirasiat kiertoon kun käydään kavereilla kyläilemässä
Colaa olen pystyny juoda lasin-kaksi ja se on tuntunut hyvältä vaihtelulta veden latkimiselle (kauhee jano koko ajan!). En kauheasti perusta hiilihapollisista - onko kenelläkään hyviä ideoita muusta juotavasta tavallisen hanaveden lisäksi? Vai pitäisikö vaan jääkaapittaa vettä sitruuna/limelohkoilla tms, niin saa vähän makua![]()
Jostain syystä esikoista odottaessa maistu ihan tosi hyvälle jääkaapissa ollu vesi kun kannuun laitto kurkku viipaleita
Jääkaappiin vesikannu sitruuna- ja/tai limelohkoilla toimii! Tai voihan siihen laittaa muitaki hedelmiä tai vaikka marjoja sekaan.