Himot ja ällötykset

Minulle ei jostain syystä aamuisin maistu kuin Kellogg's corn flakesit. Kasvikset ja hedelmät uppoaa hyvin etenkin iltaisin. Valitettavasti myös sokerisia herkkuja tekee lähes päivittäin mieli.
 
Minulle ei jostain syystä aamuisin maistu kuin Kellogg's corn flakesit. Kasvikset ja hedelmät uppoaa hyvin etenkin iltaisin. Valitettavasti myös sokerisia herkkuja tekee lähes päivittäin mieli.

Mulla käynyt myös vähän niin, että makeat jutut maistuisivat. En kuitenkaan useinkaan uskalla antaa mielihalulle periksi, kun samaan aikaan pelkään että vauvasta tulee yhtä iso (tai isompi) kuin esikoisesta enkä vauvan koon takia pääsisi yrittämään synnytystä alateitse.
 
En tiedä lasketaanko himoksi mut veriappelsiinit lohkoiksi, maustamaton jugurtti ja mysliä kulhoon ja sitte ääntä kohden.. Suklaa saa edelleen yökkimään onneks eibtarvi väkison syödä.. Ja sitten kaikki suolainen, nam nam.. Etenki real viipale siihen juusto siivu ja kurkkua päälle.. Ihanaa..
 
Kahvinjuonti alkaa selkeästi vähenemään. Joka raskaudessa kahvi on jossain vaiheessa jäänyt kokonaan pois. Aamukahvi on kyllä vielä ehdoton mut päivällä jo unohtuu juoda, sekin kuitenki ollu ehdoton vielä vähän aikaa sitte :joyful:
 
Kahvinjuonti alkaa selkeästi vähenemään. Joka raskaudessa kahvi on jossain vaiheessa jäänyt kokonaan pois. Aamukahvi on kyllä vielä ehdoton mut päivällä jo unohtuu juoda, sekin kuitenki ollu ehdoton vielä vähän aikaa sitte :joyful:

Itellä jäänyt myös kahvin juonti vähemmälle. Mietin että pitäisi kokonaan jättää pois kun tuler maha niin kipeäksi koko loppu päiväksi..
 
Ihanat himot.. Kokoaika tekis niin mieli Vesimelonia. Mut sitä tuskin saa tänä iltana tai puhumattakaan huomisesta.. Mikään ei onneks tällä hetkellä niin kovin ällötä..
 
Miulla on itseasiassa nyt loppuraskaudessa ruvennu tekee mieli kaikkee makeeta, en muuten oo niin makean perään mut nyt leivon kääretorttuja ja syön suklaata aika usein. Koitan kyllä pitää kertamäärät pieninä, kun se sokeri kuitenkin on niin epäterveellistä.
 
Mulle on myös alkanut taas loppuraskaudessa makea maistua. Kyllä syön makeaa normaalitilassakin, mutta raskauden aikana on ollut paljon jaksoja, jolloin makeat herkut eivät juurikaan ole maistuneet. Välillä mietin, että palaakohan suuri suklaanhimoni ikinä entiselleen enkä tiedä, olisiko se edes huono asia, jos ei palaisi... :p Tuntuu vain hassulta kun ei saa nautintoa samoista asioista kuin ennen. Toki kesä ja kuumuuskin voivat vaikuttaa omalta osaltaan.
 
Muuten ei enää oikeastaan minkäänlaisia normaalista poikkeavia himoja ja ällötyksiä esiinny, mutta kaikki kofeiinipitoinen vetää ruodon veteläksi ja olon heikoksi / huonoksi.
 
Takaisin
Top