Himot ja ällötykset

Eea mulla sama! :D Tietysti salmiakit jätän syömättä :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Eea
Mä himoitsen salaattia, jossa on paljon vinaigrette-kastiketta! :grin Yks päivä mulla oli pöydällä edessäni kaksikin erilaista suklaarasiaa, ja silti jätin ne syömättä ja tein ison kipollisen salaattia. Ihme touhua! Muutenkaan ei suklaa ja muut herkut maistu entiseen malliin, mikä on kyllä ihan hyvä juttu...
 
Karkit ja herkut ei mullekaan enään entiseen tapaan maistu. Alussa tuotti päänvaivaa mitä irtokarkkihyllyltä edes valitsisi kun kaikki lakut ja salmiakit on kiellettyjen listalla. Muuten on ihan tavallinen lämmin kotiruoka maistunut. Pahimman pahoinvoinnin aikaan ehdoton iltapala oli ruisleipä kaikilla lisukkeilla (salaatti, kurkku, tomaatti, kinkku ja juusto).
 
Tässä viime aikoina olen todennut, että suklaa maistuu jotenkin jännälle. En tiedä sitten oliko siinä yhdessä levyssä vikaa (muut ei maistaneet mitään omituista) vai onko se minussa. :nailbiting: Täytyy varmaan tehdä uusi testi. :wink
 
Nyyti, normaalisti rakastan fazerin sinistä, mut mulla menee raskaana kausittain se et maistuuko se hyvältä vai ei. Nyt on 1,5 viikon ajan yks levy ollu tullu ja vielä on jäljellä...
 
Mun tekee hirveästi mieli lakua ja salmiakkia :grin Haluaisin myös hirveästi juoda kahvia, mutta se maistuu pahalle :grumpy:
 
Ihanaa, kun on tommosia ristiriitaisia himoja, että hirveesti tekee mieli, mutta onkin sit kauhean pahaa.

Mää oon tällä hetkellä tosi ennakkoluuloinen kaikkia uusia makuja kohtaan. Yhtään ei oo seikkailunhalua, mitä syömisiin tulee, yleensä en oo tämmöinen
 
Ihanaa, kun on tommosia ristiriitaisia himoja, että hirveesti tekee mieli, mutta onkin sit kauhean pahaa.

Mä oon normaalisti kahviholisti, joten tää on ollut raadollista aikaa :hungry:
 
Mää oon alkanu nyt juomaan teetä. Ja se on maistunu musta ihan hyvältä. Tänään meni jopa ilman makeutusta
 
Kahvi on aika paha. Tekis hirveesti mieli juoda niin kuin ennen. mutta ei voi. :grin Toisaalta parin kupin jälkeen tulee stoppi muutenkin.
 
Mun tekee kans koko ajan mieli kahvia mut saan juotua vaan kupin, max 2 kuppia päivään.
 
Takaisin
Top