Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tosi kummallista, mutta mulla on tosi terveysdieetti menossa... :smiley-bounce013
Mua haluttaa vain syoda kaikkea kevytta ja terveellista. Hedelmia ja vihanneksia menee solkenaan...
:anyone

7aimen, mulla on kans sama noiden kirpeiden karkkien kanssa :D en oo ees aikasemmin ollu mitenkään niiden ystävä mut nyt ne kyllä maistuis kokoajan! :D ootteko muuten syöny nyt salmiakkia raskausaikana? Mä oon kokonaan ollu syömättä ja se on ehkä ollu kaikista pahinta! Ees sushin välttäminen ei tunnu niin pahalta kuin salmiakin!

Oon kyllä pari salmiakkia ottanut silloin tällöin irtisten yhteydessä. Lakritsia taas en syö muutenkaan kun en syö gluteenia koskaan ollenkaan. Ehkä, kun kahdessa edell. raskaudessa oon kans pari salmiakkia aina joskus syönyt, niin syön sitten nytkin :) Myös hesellä olen käynyt syömässä, vaikka voihan sielläkin olla vaikka multaa salaatissa. Nämä on näitä omalla vastuulla -asioita. Itse en nyt enää kolmatta odottaessa jaksa enkä haluakkaan ressata liikaa, ekan odotuksen jälkeen vannoin että seuraavilla kerroilla otan iisimmin (se ruokaressi meni yli) ja niin oon ottanutkin :)

Kirpeet karkit himottaa täälläkin! Bonbon tikkareita oon muutaman syönyt,sellasia jossa on sisällä salmiakkijauhetta. Muuten en oo salmiakkikarkkeja syönyt.

Kysymys: Saako katkarapuja syödä raskaana ollessa?

Takaisin