Hikka

Mä olen kyllä ihan onneton tunnistamaan, mitä tuo kaveri milloinkin puuhaa :D joten en kyllä tiedä vieläkään, hoksaako se hikotella :)
 
Yks takuuvarma hikka havaittu, pari semmosta "oiskohan tää hikka?" -hetkeä myös ollut... :) Esikoisella oli useemminkin hikkaa ja sen kyllä huomaa :D Ehkä tämä hikottelukausi on tällä kaverilla vasta alkamassa!
 
RV 29+2. Täällä on hikoteltu reilu viikon verran päivittäin ja useaan kertaan. Tuntuu kuin pulssilta mahassa. Tälläkin hetkellä hikottaa kovasti :)
 
Täälläkin hikotellaan vähän väliä, ja jos äitiinsä tulee niin tulee hikottelemaan herkästi myös syntymänsä jälkeen.
 
Ensimmäinen hikka havaittu toissapäivänä rv 29+1! Kuinka ollakaan juuri joogaharjoituksen loppurentoutuksen aikana alkoi voimakas hikottelu. Rentoudu siinä sitten kun maha nytkähtelee tasaiseen tahtiin...:grin
 
Meillä ensimmäinen varma hikkahavainto eilen 33+0, eka veti jonkun zumban, sitten hikka, sitten mies köhi ja kun se nukahti niin pieni aloitti alusta :) mutta eihän äiti unta tarvii...
 
Täällä vauva saattaa hikotella muutaman kerran päivässä. Hikottelee parasta aikaa, ja yllättävän pitkä hikkaustuokio näköjään tällä kertaa :p
 
Miekin taisim tänään tuntea ekan hikan. Pitkään jatkuva tasainen nykiminen oli siis kyseessä. Epäilen vaan havaintoa koska tuntui istuessa ihan ylhäällä masussa ja vaavi ollu tähän asti pää alaspäin. Voiko siis olla?
 
Täälä hikottelusta tullut jokapäiväistä! Siis tää näkyy ja tuntuu vatsan päältä. Niiiiin hassua... Välillä vähän ärsyttävääkin ku voi kestää oman aikansa et loppuu :D Mut enemmänkin hassua :Heartred Kai tää sit normaalia on... :)
 
Tääläkin hikotellaan just nyt... :D Kestänyt varmaan 10min jo :D Alkoi ku rupesin kuuntelemaan musiikkia ja paijaamaan masua :Heartred
 
Mä mietin kans et hikka tuntuu nyt yllättävän ylhäällä ja välillä tossa sivussa. Aikasemmin tuntu alhaalla? Voiko vaan olla et koko kroppa hytkyy? :eek: Kun muuten pitäis kyl olla raivotarjonnassa ja liikkeetkin tuntuu siltä.
 
Täällä hikka on tuntunut enemmän ihan mahan alla. Mä toivon, että se on merkki raivotarjonnasta. Tyyppi on kääntyillyt viime aikoina usein. Melkeinpä joka toinen viikko perätarjonnassa ja joka toinen viikko raivotarjonnassa. Mä toivon, että asettuisi pikku hiljaa raivotarjontaan ja pysyis kans siinä.
 
Jipii! Heräsin ihan äsken ja tunsin hikan. Vaavi oli tuossa pinnassa ja kädellä tuntui selkeä hikottelu. Aaaaaw ♥ nyt hän on hereillä ja möyrii.. voi vitsi miten söpöä :)
 
Hikka myös täällä havaittu❤️ en tiedä vaimentaako tuo edessä oleva istukka edelleen tällaisia kun esikoisesta muistan vatsan hytkyneen jo todella varhain. Vai ovatko nämä niitä yksilöeroja ja jokainen odotus erilainen? Nyt muutaman viikon olen jo "epäillyt" hikkaa ja viikonloppuna olen asiasta varmistunut, että sitä sen täytyy olla
 
Takaisin
Top