Hikka

eeella

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tuo tulevan vauvan vatsan hytkyttely hetki :) Itsellä vauva hikottelee useemman kerran viikossa, hikotteleeko teidän muiden vauvat paljon? :) Itse luin että hyvästä nuo hikottelut vain ovat, tietää että pienen keuhkot valmistuvat hengittelyyn kohdun ulkopuolella :love2 Ja tämän vauvan kohdalla hikkaa seuraa usein tomera jumppa hetki :) Itsellä nyt 29+0.
 
En oo harmikseni vielä tuntenut hikkaa..odotan kyllä kovasti 29+6..

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä olen pari kertaa tuntenut ♡ vko 32 menossa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä hikotellaan pari kolme kertaa päivässä! Muutaman viikon jo tuntunut. Nyt rv 32+2.
 
En ainakaan osaa sanoa, että olisin hikan tuntenut. Siitä kysyttiin eilen neuvolassakin. 29+2.
 
Meilläkin pikkunen alkanut hikottelemaan, hauska seurata ja maha hytkyy. :p 28+5

Sent from my HTC Desire 500 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo muutaman kerran oli vaimea hikka mutta nyt pari kertaa koko maha hytkyny ja mieskin päässyt tästä iloitsemaan :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä tasanen hikka vieraillu vissiin muutaman kerran :) Epäilen et on sitä koska tahti on sen hetken todella tasainen. Siitä seuraa pieni kiukkukohtaus :grin Kyl se itteeki kiukuttaa kun hikottaa :wink
 
Meillä itseasiassa rakenneultrassa silloin olikos se sit rv 20 tai 21, niin vauva hikotteli siinä :) Mitään en tuntenut mutta ultra näytti!! Oli ultraajakin hieman huvittunut voinko niin pienellä olla jo hikka.. :)
 
Masuasukki hikoittelee muutaman kerran viikossa, parin viikonajan oisko tuntunu :)
 
Epäilen, että tuntuu, kun välillä käy niin kovaan tempoon tärinä masussa, että taitaa tulla hikasta :) tuntunut jo jonkin aikaa. Nyt rv 31+4
 
Nyt meillä hikoitellaan parhaillaan ensimmäistä kertaa. On jatkunut jo 10min ajan :Heartred. Huomattava ero normaaliliikkeisiin. Mieskin oli ihan haltioissaan, kun kerrankin sai rauhassa tunnustella toisen liikkeitä.
 
Minäkin oon muutaman kerran nyt tuntenut hikottelun, liike toistuu niin säännöllisin välein ja samanlaisena, ettei voi oikein erehtyä :). Viikkoja 27+5 tänään ja ekan kerran huomasin pari päivää sitten.
 
Mä en ole kyllä vielä hikkaa tuntenut tai tajunnut sen olevan hikka o_O
 
Yöllä iski pienelle ihan hirmuinen hikka.. sitä jatkuin noin 20 minuuttia, jonka aikana toinen jo ihan hermostui, kun ei meinannut millään lakata. Oli siinä naurussa pitelemistä ja toisaalta olis vaan halunnut toisen hikottelua rauhoittaa.. pieni :Heartred
 
Meidän pieni hikoittelee myöhään illalla tai yöllä. Muutaman kerran on nyt hikat osunut aamuyöhön, kun itse käyn vessassa ja tulen takaisin sänkyyn, niin hikka alkaa. Kertaakaan en ole päiväsaikaan hikkaa tuntenut.
 
No nyt olen pomminvarmasti huomannut hikan :)
 
Takaisin
Top