Herkku-ja hölpöttelynurkkaus

Kyllästyin oottelee, et mies viikonloppuna imuroi. Se sattu menee iltavuoroon, ni otti jätkän ruokapöytään istumaan, ni sain tehtyä hommat. Oli kyl pikasiivous, mut heti tuli parempi mieli. Mielelläni siivoisin enemmänkin, mut ku jätkä on hereillä, ni siit ei tuu mitään. Sit taas kun se nukkuu, ni ei voi mölytä. Ku ois se kantoreppu, ni kulkis mukana. Tuo kuitenki liikkuu jo niin aktiivisesti, ettei voi jättää kovin moneks hetkeks valvomatta. Eilen käänsin selkäni, ku puin päälle. Jäi vaatekaapin ovi siihen taakse auki, ni johan se oli puoliks siellä kaapissa syömässä mun vyötä :D
 
Mie oon pistänyt vaan koneellisen pyykkiä pyörimään. :D Ei täällä äidin luona osaa niin touhuta. Mutta keskiviikkona kyllä imuroin! Tiskitkin pesee kone. :P Miekin aattelin kyllä, että josko pullaa leipoisi. Voitaisiin huomenna sitten herkutella laskiaispullilla, kun tuskin niitä tiistaiksi sitten tulee tehtyä kotona kuitenkaan. Ja saisi mummokin herkutella.
 
Mäkin siivosin koko eilisen päivän ja illalla suostuin vaihtamaan vanhan kapulani miehen vanhaan, mutta uudempaan puhelimeen, niin sain käyttööni ton WatsUpin. Ai, että on sellainen kutina, että sen avulla puhelinlasku pienenee, koska olen kaamee tekstailija.. Koko ajan näpyttelen ja parhaimmillaan, ku kuulumisia kerron, 5 pitkää viestiä kerralla :smiley-ashamed005
 
Mä oon niin väsyny viime yön pomppimisen takia, et ootan vaan sitä hetkee, kun poika lähtee seuraaville unille. Meen nimittäin viekkuun nukkuun kans. *yaaaawn*
 
Mä oon vaan syöny ja lihonu tän päivän, aamu alko joo sillä kaurapuurolla, mut siihen se terveellisyys jäiki. Nyt on lisäks kiskottu kasa kuningatar-vohveleita, korppuja voilla, valkosipuli-juustopatonkia ja sipsejä :oops: Saan sit huomen varmaa kantoreppuilla 5h mettäs, jotta tää määrä kaloreita palais poiskin. Mut tuskin jaksan niin kauaa.
 
Ainoo vaa et toi ahmimiskohtaus aiheutti sen et nyt on kyl tosi huono olo :sick006
 
Pompin taas viime yön.... huhhuhijjaa, väsyttää! No tuolla facessa jo höpötin, et hampaatko sitä nii narisuttaa ja kitisytyttää. Eka lego puskee kokoajan paremmin näkyviin.
 
Meijänkin herralla koko aamun ja jo monta päivää ollut semmosta ihme narinaa ja kitinää kokoajan.. Missään ei oo hyvä olla, muttei kuitenkaan kuulosta miltään kipeeltäkään vaikka mulla hiukan puskee nuhaa päälle. Eikä hampaitakaan näy eikä tunnu vielä niin tuskin niistäkään kiukkuaa.. Onneks sentään säästää noi kiukkuilut päivälle ja yöt nukkuu hyvin.
 
Mun pitäs kans taas siivota.. menis jo toi märkä keli ohi. Kokoajan paskaa sisällä... tai ainakin hiekoituskiviä.. murrr...
 
Innostuiskohan sitä iteki huomen siivoomaan :rolleyes: Tai no täytyy katella sen mukaa kuin kipee oon, ku en oo tosiaa tottunu tohon kantoreppuiluun ja mul on muutenki aina sellai ruodon virheasento päällä saati sit repun kans ku paino tulee entist enemmän eteen. Ja kivasti se kävely kävi takamukseen sen kanssa:wink
 
Mä siivoon sit arkena, kun ei oo mies jaloissa pyörimässä. Poika nimittäin leikkii leikkimatolla tyytyväisenä ja kattelee, kun äiti häärää. Helpompaa, kun on vaan yksi pyöriäinen jaloissa.. :D
 
Pistin Nippulan kummitätin vaativaan tehtävään... Tekee meille pullia ku en kipeenä viitti mitää pullia vääntää :D
 
No se on muutenki sellanen "koti leipuri" joka leipoo aina ku on aikaa :DD Ihan mielellänsä kuulemma leipoo :D sanoin vaan et mansikkahillolla kiitos :D
 
Takaisin
Top