Hemmottelua

Nereid

Piirimestaruustason postaaja
Huhtiäidit 2020
Tuli tuolta toisesta ketjusta mieleen.
Aika moni vissiin tuntee olonsa lihavaksi tai ei niin viehättäväksi?
Oisko nyt aika jokaisen hemmotella itseään hiukan? Kampaaja, kylpylä?Ripsien ja kulmien värjäys? Geelikynnet? Tai ihan vaan ykköstä ylle ja miehen tai ystävän kanssa ravintolaan syömään? Tutun luo tyttöjeniltaan jossa hyvää ruokaa ja keskustelua? Ihan mitä vaan mistä tulee hyvä olo?
Mulla on hieroja ystävä joka hieroo mun niskat auki kun ne on vieläkin jumissa sen kaatumisen jäljiltä. Mua on myös pyydetty ystävänpäivänä syömään, mutta en oo varma menenkö.
Tyttöjen ilta olis suunnitteilla. Pitsaa ja lautapelejä :D
 
Mä pääsen ens maanantaina ripsien laittoon :joyful: Eihän se laitto mitään hemmottelua ole, mutta tuntuupa itsestä sitten paremmalta :) Kampaajallekin haluisin ja nyt rahatilannekin sallisi, mutta miehellä on niin vähän vapaita tässä ja aikaa menee remppaan, että en sitä vähäistä yhteistä aikaa haluaisi menettää...
 
Tää voi kuullostaa hassulta, mutta mulle parasta hemmottelua olis saada olla yksin kotona edes yksi yö :D Mä voisin nukkua, herkutella, katsoa leffoja, käydä kylvyssä, ostaa kaikki sisustuslehdet kaupasta ja vaan OLLA!
 
Tääläkin odottaa pari lahjakorttia kasvohoitoon ja jalkojen hoito kaloilla :wink kun vaan muistas varata aikaa niihin
 
Mä pääsen 9.3 viikoksi kylpylään, mies vie mut hemmoteltavaksi. Saan valita ne hoidot just mitä haluan. Tänään sain jalkahieronnan. Mulla on kohta se luksus kun miehellä alkaa yöt saan kolme yötä nukkua yksin isossa sängyssä koirien kanssa yksin.
 
Meillä on miehen kanssa varattuna kolmen päivän reissu Roomaan huhtikuussa. Esikoinen tulee kyllä mukaan, mutta mukana on myös isovanhemmat eli lapsenvahti kyllä löytyy. :wink
 
Ensi viikolla mennään neljäksi päiväksi Tampereelle kylpylään, 1v9kk esikoinen lähtee mukaan, mutta eiköhän siellä saa rentoutuakin :wink

Maaliskuussa mennään parhaan ystävän kanssa risteilylle, saunomista ja rentoutumista laivalla, sit vähän kiertelyä Tukholmassa. Ekaa kertaa lähden parin päivän reissulle, tyttö varmaan vähän hämillään, mutta eiköhän se selviä isin kanssa kotona!

Tuli tuossa tammikuussa 30-v täyteen, niin on tässä vähän syytä juhlia eli rentoutua.
Tammikuussa vietiin tyttö yökylään ja suunnattiin miehen kanssa flamingon kylpylään, sinne K20-puolelle siis. Sen jälkeen kotiin viettämään leffailtaa jne....

Joulupukin tuomat leffaliput 4kpl on vielä käyttämättä, ne pitäis toukokuuhun mennessä käyttää.

Kyllä sitä on aina ihan uudesti syntynyt kun pääsee pikkasen tuulettumaan!
Jaksaa sitten taas paremmin tuon pikkuneidin uhmaakin, nyt alkanu sellanen EI kausi neidillä että oksat pois :dead: On se silti niiiiiiiiiiin ihana!
 
Tosiaan on täälläkin tulossa lomamatka prahaan tyttöporukalla maaliskuussa :)
 
Miulla olis kans ollu huomenna jalkahoito, mut täytyy varmaan perua se pois kun oon tääl Kätilöopistolla osastolla... Myöhemmin sitte.
 
Me vietettiin viime lauantaina yhteistä hemmottelua. Käytiin lillumassa kylpylässä ja sitten mentiin syömään ihan kunnon ravintolaan. Voi että oli mukavaa. Illan kruunasi yhteisoloa sohvalla ja elokuva.
 
Ens viikon viikonloppuna miehen kanssa hotelliin rentoutumaan yöksi ja siitä alkaa viikon loma!
 
Suurinta luksusta tuntuis tällä hetkellä olevan se, jos saataisiin miehen kanssa kahden keskistä aikaa, pitkän kaavan mukaan :) Mies on paljon ja pitkiä aikoja poissa kotoa, ja tottakai halutaan sitten olla perheen kesken, kun viimein on kotona jonkun illan/päivän, niin enpä muista koska ollaan viimeksi oltu ihan kahdestaan.. Reissussakin oltiin joulukuun alussa koko perheen voimin :)
Eilen varattiin huhtikuulle (!) teatteri, josko sillon päästäis vaikka syömäänkin sitten!
Omasta ajasta tässä ei jotenkin kehtaa edes haaveilla :)
 
Me vietettiin pari viikkoa sitten mökkiviikonloppu saunoineen ja paljuineen. Oli ihanaa lillua lämpimässä vedessä ja katsella tähtiä. :) Viikon loma alkaa huomenna, ei oo isoja suunnitelmia. Yhdet häät olis, jonne oon hyvissä ajoin tilannut juhlavan äitiysmekon. Ja ystävänpäiväksi on varattu pöytä tunnelmalliseen ravintolaan. :)
 
Meillä oli tarkoitus lähtä kuun lopussa Lontooseen, mutta lääkäri kielsi, kun oon täällä osastolla. Kai vakuutuksesta saa jotain takaisin, ja pääasia että kaikki menis hyvin nyt kun lääkäri sano et pitää varautua myös siihen et tää voi mennä kesken... :sad001
Toivottavasti muiden matkasuunnitelmat menee hyvin!
 
Hemmottelua luvassa, kun mennään mun perheen kanssa lomailemaan Tahkolle. Pääsee vähän irtautumaan arjesta ja koulusta, ennen kuin alkaa loppurutistus ja viimeinen harjoittelu. :)
 
Tää voi kuullostaa hassulta, mutta mulle parasta hemmottelua olis saada olla yksin kotona edes yksi yö :D Mä voisin nukkua, herkutella, katsoa leffoja, käydä kylvyssä, ostaa kaikki sisustuslehdet kaupasta ja vaan OLLA!

Ei oo yhtään hassua. mä oon ollu viimeeks vuorokauden yksin sillon kun odotin tätä 1v5kk ikäistä :D
 
Miulla olis kans ollu huomenna jalkahoito, mut täytyy varmaan perua se pois kun oon tääl Kätilöopistolla osastolla... Myöhemmin sitte.

Jos nyt käy niin huonosti että joudut sinne jäämään niin mun vakkari kosmetologi muutti just helsinkiin vuodenvaihteessa ja hän tekee kohtuu hintaan kotikäyntejä, jos osastolta saa luvan niin tulee varmasti tekemään sulle jalkahoidon sinne :Heartred
Mut toivotaan nyt et ne tulehdusarvot laskee ja pääset kotiin. JA saikulle loppu raskausajaksi :Heartred
 
Takaisin
Top