Hemmottelua

Annika voimia ihan kamalasti.. :/ kauan oot joutunu jo olen sairaalassa ? Ei löydy ees oikeen sanoja tähän hätään. Kaikkein eniten toivon että pikkuinen pysyy kyydissä loppuun saakka. Kaikki muu huono pyyhkiytyy kyllä ajan kanssa mielestä pois.
 
Annika voimia ihan kamalasti.. :/ kauan oot joutunu jo olen sairaalassa ? Ei löydy ees oikeen sanoja tähän hätään. Kaikkein eniten toivon että pikkuinen pysyy kyydissä loppuun saakka. Kaikki muu huono pyyhkiytyy kyllä ajan kanssa mielestä pois.
Sitä toivon minäkin kaikista eniten. Keskiviikosta asti olen ollut ja joudun tod näk huomenna lapsivesipunktioon, joka pelottaa ihan kamalasti :sorry:. Uskon tai haluan kovasti uskoa, että meidän pieni on taistelija.
 
Ylihuomenna niinkin ihanaa hemmottelua luvassa, että päästään miehen kanssa kahestaan risteilylle. Tosin hihkun riemusta vasta kun on päästy onnellisesti laivaan ilman että kumpikaan oksentaa, nyt ollu tytön päikkyryhmässä mahatautia vajaan viikon liikkeellä, ja tänään kuulemma jyllänny oikein urakalla. Vielä ei meillä onneks oireilla, hakkaan vaikka päätä seinään että ohittaa meidän poppoon.. :shifty:
 
Mullakin ois käyttämättä 250e lahjakortti kauneushoitolaan :) Siellä oli kaikkia ihania mother-to-be-hierontoja yms., mutta valinnanvaikeus iski :D Ehkä sitä tässä kevään mittaan tulee se käytettyä. Jotenkin tällänen räntäkeli ei innosta yhtään pitämään itsestä huolta (tai sitten olen vain laiska) ;D
 
To-su kylpyläreissu takana ja oli kyllä ihanaa. En käynyt missään hieronnassa tms. mutta pääsin nauttimaan itsekseni saunasta ja allasosastosta sillä välin kun mies oli esikoisen kanssa hotellihuoneessa päikkäreillä. Yhdessä ollessa kylpylän puolella "välisaunomiset" mies hoiti tytön kanssa, sain saunassa nostella rauhassa jalkoja kohti kattoon. Oli siellä lastenaltaassakin kiva köllötellä ja katsoa kun esikoinen nauttii vesileikeistä ihan kympillä, altaalla oli paljon vesileluja. Tyllerö oppi pidättämään hengitystäkin, pomppi altaan reunalta veteen kun toinen meistä oli vastassa :)
 
Takaisin
Top