Hemmotteleeko mies teitä enemmän nyt kun ennen raskautta?

Nepeta Cataria: Juuri näin, kirjoitit asian vaan huomattavasti kauniimmin kuin minä! Ja onhan se ihmisestä kiinni mitä pitää hemmotteluna. Huonon avioliiton jälkeen mulle tehtiin ruokaa niin, ettei mun tarvinnut tehdä sitä, se tuntui tosi hemmottelulta..ikinä koskaan kukaan ollut tehnyt...äidin jälkeen tietty :) Ja voin sanoa, että kun yksipuolisesti homma hoituu, ei tee mieli kyllä mitään ylimääräistä tehdä toiselle..ei hemmotella mitenkään, mutta jos homma sujuu puolin ja toisin niin on ihanaa ilahduttaa toista.
 
Mulla aivan mahtava mies, eli en halua valittaa. Teemme kaikki kotihommat tasa-arvoisesti. Tuntuu silti että tämä kolmannen raskauden fyysinen rankkuus on yllättänyt meidät molemmat. Kaksi edellistä raskautta olin ihan huippukunnossa loppumetreille asti. Mutta nyt on ollut kaikenmaailman vaivoja. Musta tuntuu että mun miestä ahdistaa mun fyysinen heikkous. Se ite on huippukunnossa ja on myös tottunut et mä oon "aina toimintakunnossa" niin nyt jotenkin huomaan et sitä vaan ahdistaa tää mun vaivaisuus. Eikä asiaa auta et mun seksihalut on täysin kadonnut. Toivottavasti löytyis jotain kevät energiaa tähän loppuraskauteen..
 
Katsottiin eilen Bachelor Suomea. Siinä se bachelor vertasi niitä misukoita niihin kissapetoihin kun ne on niin aistikkaita ja kiehtovia ymym.
Kysyin sitten mieheltä, että oonko mäkin vähän niinku kissapeto grauh. Se sanoi, että oon yhtä seksikäs kuin kenguruemo:shifty: Yritti korjata tilannetta sanomalla, että kengurut on hyviä loikkimaan ja ne osaa myös nyrkkeillä.
 
Mun mies kohtelee mua ihan samalla tavalla kuin ennenkin raskautta. Tavallaan se on ihan mukavaakin, kun muut sukulaiset hössöttää niin paljon nykyään tän raskauden takia. Jos mulla on jotain vaivoja, niin mies toki auttaa tarvittavissa asioissa.
 
Takaisin
Top