Hematooma vai keskenmeno..
torstaina ultraaja löyti kohdusta hematooman. Se oli vuodellut alkuviikosta ja nyt vuoto vain pahentuu. Hyytymiä ei ole tullut, väriltään punertavan rusehtavaa. Ultrassa kohdunsuu napakka ja kiinni ja syke vahva. Viikkoja nyt 7+4. Nyt vaan sit mietityttää et onko kuitenkin keskenmeno.. eilen ja tänään ollut menkkamaista jomotusta mutta ei sen kummempaa. Maanantaille on kontrolli, mutta pelottaa että jos tää nyt meneekin kesken tottakai kukaan ei varmaksi osaa sanoa mutta jos jollain kokemusta hematooman aiheuttamasta vuodosta..
torstaina ultraaja löyti kohdusta hematooman. Se oli vuodellut alkuviikosta ja nyt vuoto vain pahentuu. Hyytymiä ei ole tullut, väriltään punertavan rusehtavaa. Ultrassa kohdunsuu napakka ja kiinni ja syke vahva. Viikkoja nyt 7+4. Nyt vaan sit mietityttää et onko kuitenkin keskenmeno.. eilen ja tänään ollut menkkamaista jomotusta mutta ei sen kummempaa. Maanantaille on kontrolli, mutta pelottaa että jos tää nyt meneekin kesken tottakai kukaan ei varmaksi osaa sanoa mutta jos jollain kokemusta hematooman aiheuttamasta vuodosta..
Kontrolli ilmeisesti ollut jo. Valitettavasti en osaa sanoa oikein muuta kuin että hematoomat voi aiheuttaa vuotoa ja kaikki voi olla hyvin.
Vastasi kokoaan, 9+0-9+1. Näkyi myös hematooma. Lääkäri oli todella hätäinen ja vain sanoi, 'tuossa on hematoomaa' ja hätyytteli jo pois. Ei maininnut sen aktiivisuudesta, riskistä, tai koosta yhtään mitään. Omaan silmään näytti näytöllä suurelta, mutta voihan se olla kovim zoomattu. Se ei ollut sellainen musta alue, vaan ennemminkin harmaa, "muhkuraisen" näköinen. Osaako joku kertoa mitä se meinaa? Onko se ns. parempi vai huonompi? Olin niin haltioissani ja ihmeissäni sykkeistä etten tajunnut kyselläkään mitään lisää.
Kiitos jo valmiiksi! 
Mä en oo mikään himosaunoja, et se ei haittaa, mut heinäkuun alkuun ollaan varattu kylpyläloma, sen peruminen harmittaa, jos siis kontrolliultrassa vielä hematooma on voimissaan. Mut sit jos näin käy, niin sille ei voi minkään. Mulla hematooman toteamishetkenä oli rv13 juuri vaihtunut, ei ole meillä paljon sit eroa!